Waarom vraagde je dat ?quote:
ja hij verdient ook 3000 euro op een goede dag vertelde hij een keerquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:35 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zegt rond de 100k te hebben en een sportwaggie maar wel maagd op z'n 40e
By farquote:
Ik wist eerst serieus niet dat hij een 40 plusser wasquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:35 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zegt rond de 100k te hebben en een sportwaggie maar wel maagd op z'n 40e
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja hij verdient ook 3000 euro op een goede dag vertelde hij een keer
Is het vroeg? Zat te twijfelenquote:
quote:
Je bent de droeftoeter in de userfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf niets gepresteerd. Wie ben jij eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl jij het nu op een lopen zet. Jouow voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Jij hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Jij mogen dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun jou de staart tussen de benen. Nietszeggende users.....die niemand zich zal herinneren.quote:
Denk je dat hij een slechte verliezer is?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik wist eerst serieus niet dat hij een 40 plusser was
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:38 schreef Aberella het volgende:
[..]
Je bent de droeftoeter in de userfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf niets gepresteerd. Wie ben jij eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl jij het nu op een lopen zet. Jouow voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Jij hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Jij mogen dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun jou de staart tussen de benen. Nietszeggende users.....die niemand zich zal herinneren.
TR gemaakt, tong80 bash, tot over 100 jaarquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:38 schreef Aberella het volgende:
[..]
Je bent de droeftoeter in de userfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf niets gepresteerd. Wie ben jij eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl jij het nu op een lopen zet. Jouow voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Jij hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Jij mogen dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun jou de staart tussen de benen. Nietszeggende users.....die niemand zich zal herinneren.
Ik denk niet aan Puntenjagerquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Denk je dat hij een slechte verliezer is?
Dan gaat le_professeur met me mee ten onderquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
TR gemaakt, tong80 bash, tot over 100 jaar
totaly worth itquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:40 schreef Aberella het volgende:
[..]
Dan gaat le_professeur met me mee ten onder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |