2nutz combineert FOK!ken anders ook prima met zijn baan.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben lelijk en arm, nu moet ik wel. Straks heb ik op z'n minst nog een baan dus ben ik alleen nog maar lelijk.
Ja met een sticker. Maar als dit zo doorgaat kom ik z'n oogkassen gewoon uithollenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb je je webcam wel afgeplakt? Bozehaas is een creep van de bovenste plank hoor
die kerelquote:
Nog een TR gemaakt.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja met een sticker. Maar als dit zo doorgaat kom ik z'n oogkassen gewoon uithollen
Dronken appjes genegeerdquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja. Daarna 2 biertjes gedronken en gelijk van het padje af.
ik keur dit goed.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja met een sticker. Maar als dit zo doorgaat kom ik z'n oogkassen gewoon uithollen
Hou oud ben jij?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben je van plan dat niet te doen dan? Volgens mij is het triester als je hier in je tienerjaren hangt
hoe weet niemand.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
2nutz combineert FOK!ken anders ook prima met zijn baan.
Aah ben jij er zo een. dp doet dat ook.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik creëer graag een wolk aan mysterie om mezelf heen.
Ik zou m'n leggende gelden met die eckten hier delen in mijn mansion en de rest echt hard laten vallen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je kan de mensen hier toch niet zomaar laten vallen omdat je geld hebt?
misschien is hij ambtenaarquote:
Ja want dat is een lekkere rolmodelquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
2nutz combineert FOK!ken anders ook prima met zijn baan.
fair enoughquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zou m'n leggende gelden met die eckten hier delen in mijn mansion en de rest echt hard laten vallen.
Kijkend naar jou WCH.
ja oké, goed puntquote:
Zegt rond de 100k te hebben en een sportwaggie maar wel maagd op z'n 40equote:
Oud zijn.quote:
Nee die houdt alles geheim. Ik verspreid leugens en verwarring.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Aah ben jij er zo een. dp doet dat ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |