Iedereen is lelijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:26 schreef Gridlok het volgende:
Ben opzich wel benieuwd hoe lelijk iedereen hier is.
Ik doe dit gewoon moeiteloos hoor. Heb mad skills.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ga ergens anders krampachtig bijdehand doen
Zoals de maan zeker, met al zijn kraters?quote:
Puisten hebbenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zoals de maan zeker, met al zijn kraters?
kkleuk voor jequote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik doe dit gewoon moeiteloos hoor. Heb mad skills.
Like a diamond.quote:
TR gemaakt.quote:
Hey houses. Ik werd vanochtend wakker en ik voelde me zo goed. Zo onoverwinnelijk. De opleggende vernedering zelve. Heerlijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wat doe jij de hele tijd alsof je weet hoe ik eruit zie
Heb je het broodje al op?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey houses. Ik werd vanochtend wakker en ik voelde me zo goed. Zo onoverwinnelijk. De opleggende vernedering zelve. Heerlijk.
heb je je webcam wel afgeplakt? Bozehaas is een creep van de bovenste plank hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wat doe jij de hele tijd alsof je weet hoe ik eruit zie
Ben lelijk en arm, nu moet ik wel. Straks heb ik op z'n minst nog een baan dus ben ik alleen nog maar lelijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben je van plan dat niet te doen dan? Volgens mij is het triester als je hier in je tienerjaren hangt
Net zei je nog dat je knap bent.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben lelijk en arm, nu moet ik wel. Straks heb ik op z'n minst nog een baan dus ben ik alleen nog maar lelijk.
Je kan de mensen hier toch niet zomaar laten vallen omdat je geld hebt?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben lelijk en arm, nu moet ik wel. Straks heb ik op z'n minst nog een baan dus ben ik alleen nog maar lelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |