Inclusief de ijsbeer?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je krijgt 25 euro mee naar huis
Onnodig kwetsend, TR gemaakt en even gehuildquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:08 schreef Catkiller het volgende:
Ik voel mij mentaal 18, lichamelijk 50
Ik lijk WCH wel.
Ja en ik zet al jullie namen in mijn brief omdat jullie mij pesten en niet serieus hebben genomen en geen hulp hebben ingeschakeld.quote:
Nee, die is van mij.quote:
In OP.quote:
Die in je OPquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:10 schreef Catkiller het volgende:
Die er stond toen het nog een goede OP was.
Probeer eens hard to getquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Wat hebben we veel gemeen
Kom dan eten we een kroketje samen binnenkort.
word ik tenminste nog ergens genoemdquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja en ik zet al jullie namen in mijn brief omdat jullie mij pesten en niet serieus hebben genomen en geen hulp hebben ingeschakeld.
Bek houden over mijn kwaliteitsOPquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:10 schreef Catkiller het volgende:
Die er stond toen het nog een goede OP was.
Ach Jefferson Airplane doen we het ook voor.quote:
Heb je ip getraceerd ik bel nu de ambu crisisdienst en brandweer hou vol ze komen er nu aanquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja en ik zet al jullie namen in mijn brief omdat jullie mij pesten en niet serieus hebben genomen en geen hulp hebben ingeschakeld.
Fear and loathingquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:11 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ach Jefferson Airplane doen we het ook voor.
download aangezet van deze trouwens, ziet er best leuk uitquote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kijk mensen, en daarom is het belangrijk dat je gaat ademen na je geboorte
jezusquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:12 schreef Catkiller het volgende:
Filmpje met een huwelijksaanzoek op Dominator.![]()
![]()
Straks planten ze zich ook nog voor, godverdomme.
Gast neem gewoon abo op Netflix.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
download aangezet van deze trouwens, ziet er best leuk uit
Ik DM zo mijn volledige naam, wil wel dat mijn familie trots op me is een keerquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
hoezo, shit is toch zo klaar met downloadenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |