quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:10 schreef Catkiller het volgende:
Die er stond toen het nog een goede OP was.
Probeer eens hard to getquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Wat hebben we veel gemeen
Kom dan eten we een kroketje samen binnenkort.
word ik tenminste nog ergens genoemdquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja en ik zet al jullie namen in mijn brief omdat jullie mij pesten en niet serieus hebben genomen en geen hulp hebben ingeschakeld.
Bek houden over mijn kwaliteitsOPquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:10 schreef Catkiller het volgende:
Die er stond toen het nog een goede OP was.
Ach Jefferson Airplane doen we het ook voor.quote:
Heb je ip getraceerd ik bel nu de ambu crisisdienst en brandweer hou vol ze komen er nu aanquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja en ik zet al jullie namen in mijn brief omdat jullie mij pesten en niet serieus hebben genomen en geen hulp hebben ingeschakeld.
Fear and loathingquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:11 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ach Jefferson Airplane doen we het ook voor.
download aangezet van deze trouwens, ziet er best leuk uitquote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kijk mensen, en daarom is het belangrijk dat je gaat ademen na je geboorte
jezusquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:12 schreef Catkiller het volgende:
Filmpje met een huwelijksaanzoek op Dominator.![]()
![]()
Straks planten ze zich ook nog voor, godverdomme.
Gast neem gewoon abo op Netflix.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
download aangezet van deze trouwens, ziet er best leuk uit
Ik DM zo mijn volledige naam, wil wel dat mijn familie trots op me is een keerquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
hoezo, shit is toch zo klaar met downloadenquote:
Gvd even mijn neefje bellen dat hij hierheen komt zodat ik hem de schuld kan geven van die posts op mijn account als grap.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:11 schreef Aberella het volgende:
[..]
Heb je ip getraceerd ik bel nu de ambu crisisdienst en brandweer hou vol ze komen er nu aan
Wie ben jij om daar over te oordelen dan klootzak racistquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:12 schreef Catkiller het volgende:
Filmpje met een huwelijksaanzoek op Dominator.![]()
![]()
Straks planten ze zich ook nog voort, godverdomme.
Oke, Chevy zet ik er ook in met zijn voornaam gewoon om hem na te trappen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik DM zo mijn volledige naam, wil wel dat mijn familie trots op me is een keer
Geef gewoon mijn mening. :Squote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:13 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wie ben jij om daar over te oordelen dan klootzak racist
Moeder grapjesquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
geil worden van je eigen moeder
Beetje reclame maken voor je familie is niks mis mee.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ook weer mee eensquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Beetje reclame maken voor je familie is niks mis mee.
Doet mijn moeder niet.quote:
Ja omdat jij hem zo glashard hebt gedumpt... ik heb zelden medelijden in deze SCquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |