Gvd even mijn neefje bellen dat hij hierheen komt zodat ik hem de schuld kan geven van die posts op mijn account als grap.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:11 schreef Aberella het volgende:
[..]
Heb je ip getraceerd ik bel nu de ambu crisisdienst en brandweer hou vol ze komen er nu aan
Wie ben jij om daar over te oordelen dan klootzak racistquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:12 schreef Catkiller het volgende:
Filmpje met een huwelijksaanzoek op Dominator.![]()
![]()
Straks planten ze zich ook nog voort, godverdomme.
Oke, Chevy zet ik er ook in met zijn voornaam gewoon om hem na te trappen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik DM zo mijn volledige naam, wil wel dat mijn familie trots op me is een keer
Geef gewoon mijn mening. :Squote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:13 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wie ben jij om daar over te oordelen dan klootzak racist
Moeder grapjesquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
geil worden van je eigen moeder
Beetje reclame maken voor je familie is niks mis mee.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ook weer mee eensquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Beetje reclame maken voor je familie is niks mis mee.
Doet mijn moeder niet.quote:
Ja omdat jij hem zo glashard hebt gedumpt... ik heb zelden medelijden in deze SCquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit.quote:
Slechte mensen leven het langst zeggen ze altijd.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
Dit.
En P.s. die van mij leeft tenminste nog![]()
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
Dit.
En P.s. die van mij leeft tenminste nog![]()
Koester datquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
En P.s. die van mij leeft tenminste nog
Daarom leef jij nog ?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Slechte mensen leven het langst zeggen ze altijd.
Pls.. Ik verdrink hier en wat jij doet is beschrijven hoe het water eruit ziet.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja omdat jij hem zo glashard hebt gedumpt... ik heb zelden medelijden in deze SC
Maar Eend en Hermann zijn de uitzondering
Is ook niet verwonderlijk, ze heeft het slechtste deel er in 88 uitgegooidquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Slechte mensen leven het langst zeggen ze altijd.
poekie nouquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:19 schreef eend112 het volgende:
[..]
Pls.. Ik verdrink hier en wat jij doet is beschrijven hoe het water eruit ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |