quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
werd er flink tegen relingen geleund?
pfoei en wat voor relingenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
werd er flink tegen relingen geleund?
Vertraging oplopenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Uitgesteld naar volgend semester
Heb wel met wat vrienden een paar stoelen achterover gedrukt.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:44 schreef Le_Professeur het volgende:
Zijn er beelden van de danssessie van niels?
Haha, na zijn fietsen nu ook zijn stoelen kwijt. xdquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb wel met wat vrienden een paar stoelen achterover gedrukt.
Ach heb je tenminste nog een excuus om je werkende leven uit te stellen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Uitgesteld naar volgend semester
ewaaquote:
KLB / Apple iPhone Jehova's die hun gestoordheid laten blijken.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je de link nog? wil t nog weleens lezen
Dat vond ik nou ookquote:
Ga over drie weken parttime stage lopen, dus tja. Heb je al werk gevonden?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:46 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ach heb je tenminste nog een excuus om je werkende leven uit te stellen.
tyf eens op met je uiquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:46 schreef xDxD het volgende:
[..]
KLB / Apple iPhone Jehova's die hun gestoordheid laten blijken.
thanksquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:46 schreef xDxD het volgende:
[..]
KLB / Apple iPhone Jehova's die hun gestoordheid laten blijken.
Ik heb donderdag en vrijdag nachtdienst, jij ook?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:47 schreef BlueMage het volgende:
Weer nachtdienst vannacht dus ik mis weer alle leuke rellen. Jullie moeten overdag gaan ruziemaken.
enige rel die 's nachts was de afgelopen tijd was die van dronken remlofquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:47 schreef BlueMage het volgende:
Weer nachtdienst vannacht dus ik mis weer alle leuke rellen. Jullie moeten overdag gaan ruziemaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |