quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:31 schreef xDxD het volgende:
iPhone is gewoon de beste telefoon, als je hem niet kan betalen betekent het niet dat je het hoeft te haten....
Hey dat is handig... werkt dat nu al met iOS8?quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:32 schreef Dlocks het volgende:
Dit is dan wel weer het wachten waard:
[ afbeelding ]
maar dan een iPhone toch nog de beste zijn?quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:34 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]![]()
Enkel onwetende retards gebruiken dit "argument". Ieder ander weet dat Apple al jaren achter Android aan hobbelt.
jaquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:38 schreef xDxD het volgende:
[..]
Hey dat is handig... werkt dat nu al met iOS8?
Echt waar? Dat si echt handig zeg... ik was sowieso mijn kabeltje al kwijt vandaag... zometeen proberenquote:
Ik heb sinds iOS8 mijn kabeltje niet meer nodig gehad, gewoon ook op mijn werk, even in de magnetron en gaan... echt een superfunctiequote:Op zaterdag 20 september 2014 18:39 schreef xDxD het volgende:
[..]
Echt waar? Dat si echt handig zeg... ik was sowieso mijn kabeltje al kwijt vandaag... zometeen proberen
constant innovatiequote:Op zaterdag 20 september 2014 18:43 schreef xDxD het volgende:
Ja, dat is wel echt handig... kijk dat bedoel ik met Apple, dat is innovatie waar de concurent niet opkomt... daarom is Apple gewoon een topmerk, constant innovatie.
En natuurlijk kun je tobben met een kabeltje, zoals android users moetenmaar dit is natuurlijk ideaal
Tuurlijk, hoeveel android telefoons ken jij die je kan opladen in de magnetron? Iphone kan het, dus waar hebben ze dat dan gestolen van google?quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:45 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
constant innovatieinderdaad zeer innovatief, zien hoe goed Google dingen aanpakt en dat kopiėren
Ja dat is echt een meesterzet, heb je het al geproberd? Het is echt supersnel. En ik heb ook het ide dat mijn hele iPhone een stuk sneller is... zal wel tussen de oren zitten, maar toch... het is de hele ervaring hequote:Op zaterdag 20 september 2014 18:46 schreef xDxD het volgende:
[..]
Tuurlijk, hoeveel android telefoons ken jij die je kan opladen in de magnetron? Iphone kan het, dus waar hebben ze dat dan gestolen van google?
Ik heb het over 99,9999% van de overige functies. En het lijkt me sterk dat je telefoon significant oplaadt als je hem een halve minuut in de magnetron legt?quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:46 schreef xDxD het volgende:
[..]
Tuurlijk, hoeveel android telefoons ken jij die je kan opladen in de magnetron? Iphone kan het, dus waar hebben ze dat dan gestolen van google?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |