Ben jij zo'n klein manneke?quote:
Heeft je moeder je dat verteld of zijn er meerdere mensen die dat zeggen?quote:
Ik heb mijn moeder nooit gekend.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heeft je moeder je dat verteld of zijn er meerdere mensen die dat zeggen?
Ik stel me je voor als een dikke zweterige vent van 50 met bossen okselhaar, en dan krijg ik een stijvequote:
quote:
Was je zo'n lelijke baby?quote:
Spongeboss.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:59 schreef TARDIS. het volgende:
We waren een week samen en toen dumpte ze me.
Met als reden dat ik nooit veel over mezelf praatte, en toen ze mij vertelde over een nieuwe moskee in de buurt. Reageerde ik niet echt positief daarop, toen vond ze mij een racist. Toen legde ik haar uit dat het een geloof is en geen ras, en dat ik het geloof achterlijk vond.
Waarop ze zei dat ze echt niet kon geloven dat ik zoiets zei. Toen zei ik weer dat dat volk dat hun vrouwen in 100 doeken stopt nooit echt voor vooruitgang ging. Ze wilde niets meer me me te maken hebben.
Bedankt knuffel maatschappij. Nu kan ze lekker met een of andere hippie geld inzamelen voor moskeeën.
Heb last van bindingsangstquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:56 schreef TARDIS. het volgende:
Aberella en ik zouden echt een leuk koppel kunnen zijn, maar ze fladdert zo van user naar user.
Aberella > Meloewa though.
Housesoftheholy
Jij was zeker een knappe baby?quote:
Mijn eerste ban was door een onschuldig plaatje.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Spongeboss
Mijn eerste ban gekregen door die jongen
Jij ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |