Ja ren maar weg.quote:
Dandyblue?quote:
Vind die kikker best geilquote:
Aangepastquote:
Moest je maar niet de deur open doen die me je leven binnen liet stappen :$quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:16 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Shit, spelfout gemaakt ook nog
Vind dit wel echt een onmisbare toevoegingquote:
Was zij ook dik btw?quote:
Kunst, met de hoofdletter "K", van kak.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind dit wel echt een onmisbare toevoeging
Ik ook. Deze is alweer 11 maanden oud.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neverknown heeft een nieuwe bril nodig.
Netjes. Ik meestal 1 keer in de 2 jaar, vind ik meer dan voldoende.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:35 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik ook. Deze is alweer 11 maanden oud.
Elk jaar een nieuwe is de standaard.
Het is Kilo.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kunst, met de hoofdletter "K", van kak.
liever iets chubby dan gratenhuisquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kunst, met de hoofdletter "K", van kak.
Lekker hoor mmm van die klets geluiden :squote:
Bijna 5 uur he, tijd dat je uitlogt.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!
hahahaha als je de h weg haalt van authoriteit, en iet ookhahahaha
RESPECTEER MIJN AUTORIT![]()
!
Je hebt skinny chicks die knap zijn en je hebt wat meer chubby chicks die knap zijn. Ik heb super skinny meisjes gezien die supermooi zijn hoor.quote:
Godverquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!
hahahaha als je de h weg haalt van authoriteit, en eit ookhahahaha
RESPECTEER MIJN AUTORIT![]()
!
Vanwaar je reaktie?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ga iets met je leeftijdsgenoten doen, vieze oude man,
kloptquote:
dat vind ik wel opwindend om eerlijk te zijn ;$quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker hoor mmm van die klets geluiden :s
Bijna idd. Nog even geduld en dan mag jij weer losquote:
superdunne meisjesquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Je hebt skinny chicks die knap zijn en je hebt wat meer chubby chicks die knap zijn. Ik heb super skinny meisjes gezien die supermooi zijn hoor.
Denk je dat ik 16 ben ofzo?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ga iets met je leeftijdsgenoten doen, vieze oude man,
srs ik ook. srsquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:39 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
klopt
[..]
dat vind ik wel opwindend om eerlijk te zijn ;$
Reactie is met een C.quote:
Feminazisquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:40 schreef TARDIS. het volgende:
Van die hype dat iedereen een bikinibody heeft en je je nergens wat van aan moet trekken en alle vrouwen zijn mooi![]()
Lekker ongezonde levensstijl en de Netflixcultuur propageren
Komt die hier uberhaupt nog dan? en vanwaar die haat?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Reactie is met een C.
Verder natuurlijk een geintje. Iedereen is welkom in dit wame bad aan liefde en vriendschap dat de KLB SC heet. Behalve MMGYMCMB.
Chubby is niet obesitasdik hequote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:40 schreef TARDIS. het volgende:
Van die hype dat iedereen een bikinibody heeft en je je nergens wat van aan moet trekken en alle vrouwen zijn mooi![]()
Ja.quote:
Jaaquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:40 schreef TARDIS. het volgende:
Ik wil jou wel eens in bikini zien Chai.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo lang het bikinibroekje nog volledig te zien is mag men nog een bikini aan.
;squote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:42 schreef TARDIS. het volgende:
Niets mis met beetje chubby. Gwn lovehandles jatok.
Ho, hij mag van achteren minder zichtbaar zijn eventueel.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Close enough?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe strak zit jouw binikibroekje?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Technisch gezien zie je inderdaad een broekje.quote:
Visburgervagina.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:43 schreef TARDIS. het volgende:
Crip zou je liever misvormde tepels of een visvagina hebben.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft een keer een ander in zijn/haar waarde laten? Dank je wel niels.
Staan andere plaatjes hier ook nooit.quote:
Ik ook. Zulke dingen motiveren me wel om nog harder te sporten dat en van die extreme weightloss progs. Deze week nog geen dag overgeslagen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Technisch gezien zie je inderdaad een broekje.
Ik word er wel een beetje verdrietig van. Dat wel.
Visvagina. Is makkelijker te fixenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:43 schreef TARDIS. het volgende:
Crip zou je liever misvormde tepels of een visvagina hebben.
Je bent niet in ene zomaar zo dik als zo'n figuur hoor.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ook. Zulke dingen motiveren me wel om nog harder te sporten dat en van die extreme weightloss progs. Deze week nog geen dag overgeslagen.
Ik kan er gewoon niet te lang naar kijken. Ik scroll altijd lafjes heel snel weg en dan is het wel weer goed.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ook. Zulke dingen motiveren me wel om nog harder te sporten dat en van die extreme weightloss progs. Deze week nog geen dag overgeslagen.
Net unbanned en nu al popi-jopie doen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft een keer een ander in zijn/haar waarde laten? Dank je wel niels.
Ik deed al popiejopie láng voor mijn ban, Niels.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:46 schreef niels0 het volgende:
[..]
Net unbanned en nu al popi-jopie doen.
Graag gedaan.
Nee klopt, maar ik krijg legit paniek bij de gedachte dat het kan.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent niet in ene zomaar zo dik als zo'n figuur hoor.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet te lang naar kijken. Ik scroll altijd lafjes heel snel weg en dan is het wel weer goed.
Sporten sowieso +1
Dat was het probleem. Blijkbaar is het nog steeds een probleem. Ben zo terug.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik deed al popiejopie láng voor mijn ban, Niels.
Je moet gewoon je bek houden, TARDIS..quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vandaar een ban. Zou kunnen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ga je me weer een ban aansmeren Hork?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat was het probleem. Blijkbaar is het nog steeds een probleem. Ben zo terug.
Mensen die niet bewust bezig zijn met hun lichaamsgeurquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben jij wel eens bewust met de odeur van je vagijntje bezig?
wow heb ik op je dikke teentjes getraptquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:47 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Je moet gewoon je bek houden, TARDIS..
JAquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wow heb ik op je dikke teentjes getrapt
Ik heb je zelfs nog nooit een note gegevenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ga je me weer een ban aansmeren Hork?
Mensen die elke dag 2x moeten douchen om fris te ruiken.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Mensen die niet bewust bezig zijn met hun lichaamsgeur. Altijd 100% goed ruiken.
Je mag mij wel toch Hork.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb je zelfs nog nooit een note gegevenmild wel.
Gewoon beetje bewegen blijven en niet te veel vet eten. Het is allemaal niet zo lastig zoals sommigen beweren.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ik krijg legit paniek bij de gedachte dat het kan.
[..]
yesssssss.
Ik denk dat jij na vijf dagen niet douchen en intens zweten nog lekker ruiktquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen die elke dag 2x moeten douchen om fris te ruiken.
Zwetende otters.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat was het probleem. Blijkbaar is het nog steeds een probleem. Ben zo terug.
Jij of Lethalninja, een van jullie heeft mij vies veel notes gegeven, en Frank ookquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb je zelfs nog nooit een note gegevenmild wel.
Chineeeeeessssshhhhhquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:48 schreef TARDIS. het volgende:
Jongens ik troll maar wat, ik heb gewoon honger. Ik hou van jullie allemaal.
Wat zal ik gaan eten?
Pasta.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:48 schreef TARDIS. het volgende:
Jongens ik troll maar wat, ik heb gewoon honger. Ik hou van jullie allemaal.
Wat zal ik gaan eten?
Zelfs jou heb ik nog nooit genotequote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jij of Lethalninja, een van jullie heeft mij vies veel notes gegeven, en Frank ook
2x om fris te kunnen ruiken is wel overkill damnquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen die elke dag 2x moeten douchen om fris te ruiken.
Zwetende otters.
Dan ruik ik het zelf niet meer.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik denk dat jij na vijf dagen niet douchen en intens zweten nog lekker ruikt
Geen 3 notes hebbenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jij of Lethalninja, een van jullie heeft mij vies veel notes gegeven, en Frank ook
Nee klopt. Is gewoon een combo van weten wat je binnen krijgt dus kcal tellen, cardio en kracht training.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon beetje bewegen blijven en niet te veel vet eten. Het is allemaal niet zo lastig zoals sommigen beweren.
Heb al tijden geen nieuwe notes gekregen, of wel?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zelfs jou heb ik nog nooit genotewel terechte notes allemaal.
Waarom snappen zo weinig mensen dit?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee klopt. Is gewoon een combo van weten wat je binnen krijgt dus kcal tellen, cardio en kracht training.
Mag je zelf uitzoeken.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:50 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Heb al tijden geen nieuwe notes gekregen, of wel?
Wat was dat een mongool (of is het nog steeds crew :$ dan heb ik niks gezegd ivm crewbash).quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
In mijn tijd was het shoarmaboi die notes gaf als een wilde. Dacht ik.
Omdat ze denken dat ze met gekke detox drankjes etc beter en sneller afzijn terwijl ze als ze stoppen 2x zo veel aankomen. And the circle continues.quote:
Crewbash is wel één van mijn favoriete bezigheden.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat was dat een mongool (of is het nog steeds crew :$ dan heb ik niks gezegd ivm crewbash).
Je maakt het jezelf wel moeilijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Crewbash is wel één van mijn favoriete bezigheden.
Heb je vandaag 9x zien posten in het topic en 6 van die posts waren opmerkingen van dit kaliber naar verschillende meisjes. Vieze player.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:50 schreef TARDIS. het volgende:
Ik wil enorm graag een keer een kroketje met Willoow eten, denk dat we elkaar zouden mogen.
Ja, klopt. Post niet eens meer zelfs. Dacht ik.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat was dat een mongool (of is het nog steeds crew :$ dan heb ik niks gezegd ivm crewbash).
Hij is aan het oefenen voor iflmjamesdean.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je vandaag 9x zien posten in het topic en 6 van die posts waren opmerkingen van dit kaliber naar verschillende meisjes. Vieze player.
Ja, lekker makkelijkquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat ze met gekke detox drankjes etc beter en sneller afzijn terwijl ze als ze stoppen 2x zo veel aankomen. And the circle continues.
95 nu.quote:
Vast wel.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:50 schreef TARDIS. het volgende:
Ik wil enorm graag een keer een kroketje met Willoow eten, denk dat we elkaar zouden mogen.
O, heb er nu opeens 4 zie ik nuquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Omdat jij een meisje bent, anders had jij veel meer.
Huh? die is juist toch heel easy?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij is aan het oefenen voor iflmjamesdean.
Ik heb er 75.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Omdat jij een meisje bent, anders had jij veel meer.
Boven bij abonnementen.quote:
Dat was ik vorig jaar. Ben nu OGquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb er 75.
Maar 72 zijn idd van voordat mijn penis definitief was verwijderd.
Droogklootquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:54 schreef niels0 het volgende:
[..]
Naar abonnementen gaan en dan ergens klikken. je ziet het vanzelf.
geen ruimte hahaquote:
Verworpen.quote:
Ja, dat wel.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb jij de foto's van het modderbad al ontvangen dan?
SG en lflm in een modderbad. Zou ik voor betalen zulke pics.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb jij de foto's van het modderbad al ontvangen dan?
echtquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:56 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ahaha ik snap hem want dik enzo ahahah :p
Was het verder leuk met Teun?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
GODSKOLERE
je kan beter de hele dag werken dan 7 uur slenteren door blijdorp
heb geen voeten meer over
Ze is 17...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:57 schreef niels0 het volgende:
[..]
SG en lflm in een modderbad. Zou ik voor betalen zulke pics.
Een ijskoningin en een blije kleuter is niet een combinatie die gegarandeerd plezier oplevert.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:57 schreef niels0 het volgende:
[..]
SG en lflm in een modderbad. Zou ik voor betalen zulke pics.
Slenteren sowieso.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
GODSKOLERE
Ik was serieus nog aan het twijfelen om vandaag naar Blijdorp te gaanquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
GODSKOLERE
Godsammequote:
Bleef het maar niet bij je voeten.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
GODSKOLERE
Als die op je nek zit, maakt ie dan ook pats geluiden op je hoofd?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja hij vond het leuk
Was ook mooi weer
precies lekker
Baldmeet.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik was serieus nog aan het twijfelen om vandaag naar Blijdorp te gaan
Stiekem wilde je gewoon slaapzak meeten.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Een ijskoningin en een blije kleuter is niet een combinatie die gegarandeerd plezier oplevert.
Ah mooiquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja hij vond het leuk
Was ook mooi weer
precies lekker
Weahjo, wat is deze?quote:
Normale vaders zeggen iets van 'Net 7 uur lang tijd gespendeerd met mijn zoon, mijn dag kan niet meer stuk'quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
GODSKOLERE
Dat sowieso, wie wil dat nou niet?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Stiekem wilde je gewoon slaapzak meeten.
Precies, was optioneel geweest. Laat ik nou net op het laatste moment zoiets hebben gehad als: "Nee, te warm buitenquote:
Is gezond joh.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
GODSKOLERE
Teun: Papa, wie is die enge kale man?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat sowieso, wie wil dat nou niet?
[..]
Precies, was optioneel geweest. Laat ik nou net op het laatste moment zoiets hebben gehad als: "Nee, te warm buiten"
Hoort erbijquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
de geur van mijn sokken op dit moment niet hoor
Als je goede schoenen aan hebt niet hoor. Slenteren op chickschoenen zoals sandalen enzo is wel pijnlijk as fuck.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Slenteren niet, krijg ik altijd zere poten van.Van goed wandelen niet.
Dat zegt sowieso elk kind al wat ik tegenkom, dus ik zie geen probleem.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Teun: Papa, wie is die enge kale man?
Not sure if trolling.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:00 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik heb iets tegen WCH. Ik grijp elke kans aan hem af te zeiken.
O, echt? srsquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat zegt sowieso elk kind al wat ik tegenkom, dus ik zie geen probleem.
was het leuk in de dierentuin?quote:
Het is maar een forum hé.quote:
Leer mij.quote:
Ew bbyquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja net terug, ben werkelijk helemaal gesloopt
kloptquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:05 schreef deadprez het volgende:
[..]ach ja, als jullie maar een leuke dag gehad hebben jatog
Wie is dat ook alweerquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Reactie is met een C.
Verder natuurlijk een geintje. Iedereen is welkom in dit wame bad aan liefde en vriendschap dat de KLB SC heet. Behalve MMGYMCMB.
HALLO HAAS EN WILLOOWquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:05 schreef BozeHaas het volgende:
ja negeer willoow en mij maar joh kkneger
Whehehequote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:05 schreef BozeHaas het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:05 schreef BozeHaas het volgende:
Bij deze.quote:
TRquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]laat dat gekanker voortaan maar weg.
quote:
gvdquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]laat dat gekanker voortaan maar weg.
[..]
Bij deze.
Jullie zijn allemaal lamlullen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Moet je ook maar niet de lamlul uithangen.
te hoge eisen stellen aan usersquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Was gewoon een grapje lompe zak.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Spreek voor jezelfquote:
Je kan ook te ver gaanquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
te hoge eisen stellen aan users
TR
Mensen die dat niet doenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:10 schreef Chai het volgende:
BozeHaas is zo iemand die het gezag uitscheldt voor kutwouten en zegt dat ze echt boeven moeten gaan vangen als hij zelf beboet wordt voor een kleine overtreding.
In die pornofilmpjes zei je wat andersquote:
hehequote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:10 schreef Chai het volgende:
BozeHaas is zo iemand die het gezag uitscheldt voor kutwouten en zegt dat ze echt boeven moeten gaan vangen als hij zelf beboet wordt voor een kleine overtreding.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vond het niet kunnen idd, huilmail aan Danny gestuurd
Ja maar daar ging een blue waffle bij gepaardquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:12 schreef Willoow het volgende:
[..]
In die pornofilmpjes zei je wat anders
nieuwe account =/= nieuwe userquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:12 schreef BozeHaas het volgende:
hey een nieuwe user laten we die gaan pesten ipv mij
te laat ze was er gisteren alquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:12 schreef BozeHaas het volgende:
Nee, want momenteel denken we nog dat het een vrouwtje is.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:12 schreef BozeHaas het volgende:
Ik heb dan ook geen slurf tussen m'n benenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, want momenteel denken we nog dat het een vrouwtje is.
Omg jaquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:13 schreef Crip het volgende:
kan me nog herinneren toenik nieuw was op FOK!. Meteen KLOOON VN WIE BEN JEKLOON
WAF WAF KLOON
nee dat was ik op haar accountquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Die was hier laatst toch gewoon?
Ja, precies.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:13 schreef Crip het volgende:
kan me nog herinneren toenik nieuw was op FOK!. Meteen KLOOON VN WIE BEN JEKLOON
WAF WAF KLOON
Dit geloof ik niet.quote:
zo edgy over houses doenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb haar nog niet zien posten over hoe lelijk ze wel niet is, dus nee.
Zelfs na een halfjaar nog.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:15 schreef Crip het volgende:
[..]
En toen had ik echt zo iets van, dafuq bedoel je.
Sws.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
geloven doen we in de moskee heh
dp denkt nog steeds dat ik kloon benquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zelfs na een halfjaar nog.
DM's krijgen met:
Ben jij die user of die user?
Ik ga daar nooit heen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
geloven doen we in de moskee heh
houses confirmed!! emotie vreten!!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben gestrest, kom Buys aka Negerzoenen eten. Ik heb teveel gekocht
omgekeerd als in dom en lelijk?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Oponidinges poststijl is juist een beetje omgekeerd, dat was het punt.
Wie is houses. Waar staat hij/zij bekend omquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Oponidinges poststijl is juist een beetje omgekeerd, dat was het punt.
houses is de meest fantastische vrouw op aardequote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wie is houses. Waar staat hij/zij bekend ommapima ken ik nou al wel. Tig keer gevraagd of ik haar ben.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
houses confirmed!! emotie vreten!!
haha classic housesquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]nee alleen vandaag, normaal eet ik wel oké.
Preciesquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zelfs na een halfjaar nog.
DM's krijgen met:
Ben jij die user of die user?
Ik ben op dieet vriendin. Heb nog 799 kcal over ga ik niet verspillen aan negerzoenen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben gestrest, kom Buys aka Negerzoenen eten. Ik heb teveel gekocht
dat je dat soort rommel eet is op de eerste plaats de reden dat je moker vet bentquote:
Ik heb myfitnesspal niet ingevuld vandaag. Fok dat ding. Hoe gaat het met jouwe? Goed op weg?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Precies
[..]
Ik ben op dieet vriendin. Heb nog 799 kcal over ga ik niet verspillen aan negerzoenen.
LEKKER MERGUEZ ETEN
Houses heeft nooit een foto geplaatst, maar wel hetzelfde mooie haar volgens mij, dus kan best wat dat betreft.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]fucking foto bij US en mensen denken nog steeds ik ben kloon
typisch iets wat houses zou doen; iedereen op een dwaalspoor zettenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Worstjes gevuld met 100% vlees is rommel ja(ja dat weet ik want de slager heeft ze zelf voor me gevuld). Vrind ga je bacon eten wat 95% vet is.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
dat je dat soort rommel eet is op de eerste plaats de reden dat je moker vet bent
Vergeet je medicatie niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hey VB hoe zat dat nou met herhaling, ik ben het vergeten...
houses liet ook alleen maar foto's zien met alleen haar lippen en haar haarquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:18 schreef Opsonisatie het volgende:
ik eet raw veganquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Worstjes gevuld met 100% vlees is rommel ja(ja dat weet ik want de slager heeft ze zelf voor me gevuld). Vrind ga je bacon eten wat 95% vet is.
srs?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:20 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
houses liet ook alleen maar foto's zien met alleen haar lippen en haar haar
Doe eens link van je pic! Ik heb nooit gezien.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb myfitnesspal niet ingevuld vandaag. Fok dat ding. Hoe gaat het met jouwe? Goed op weg?
de mythe verteld dat haar schoonheid sws niet op camera vast te leggen isquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. Gewoon helemaal niks toch?
Hoe was het op Antarctica ?quote:
gelukkig heb ik nog nooit iemand met een hoofddoek gezien bitch plsquote:
Omg niet gezienquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Doe eens link van je pic! Ik heb nooit gezien.
Goedd goedd. c:
Gelukkig, als je jezelf in je ogen steekt zal het ook nooit gebeuren hebik gehoord.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
gelukkig heb ik nog nooit iemand met een hoofddoek gezien bitch pls
http://trouw.nl/tr/m/nl/6(...)-in-Antarctica.dhtmlquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
warm.... maar leuke ijsbeertjes hoor, kreeg er trek van
Jaaa doe linken naar topic in dm.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omg niet gezienik zag jouwe wel. Schattig mocro
pokkegevogeltequote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:24 schreef eend112 het volgende:
[..]
http://trouw.nl/tr/m/nl/6(...)-in-Antarctica.dhtml
[ afbeelding ]
Komen niet voor op Antarctica.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
warm.... maar leuke ijsbeertjes hoor, kreeg er trek van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |