SG en lflm in een modderbad. Zou ik voor betalen zulke pics.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb jij de foto's van het modderbad al ontvangen dan?
echtquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:56 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ahaha ik snap hem want dik enzo ahahah :p
Was het verder leuk met Teun?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
GODSKOLERE
je kan beter de hele dag werken dan 7 uur slenteren door blijdorp
heb geen voeten meer over
Ze is 17...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:57 schreef niels0 het volgende:
[..]
SG en lflm in een modderbad. Zou ik voor betalen zulke pics.
Een ijskoningin en een blije kleuter is niet een combinatie die gegarandeerd plezier oplevert.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:57 schreef niels0 het volgende:
[..]
SG en lflm in een modderbad. Zou ik voor betalen zulke pics.
Slenteren sowieso.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
GODSKOLERE
Ik was serieus nog aan het twijfelen om vandaag naar Blijdorp te gaanquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
GODSKOLERE
Godsammequote:
Bleef het maar niet bij je voeten.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
GODSKOLERE
Als die op je nek zit, maakt ie dan ook pats geluiden op je hoofd?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja hij vond het leuk
Was ook mooi weer
precies lekker
Baldmeet.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik was serieus nog aan het twijfelen om vandaag naar Blijdorp te gaan
Stiekem wilde je gewoon slaapzak meeten.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Een ijskoningin en een blije kleuter is niet een combinatie die gegarandeerd plezier oplevert.
Ah mooiquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja hij vond het leuk
Was ook mooi weer
precies lekker
Weahjo, wat is deze?quote:
Normale vaders zeggen iets van 'Net 7 uur lang tijd gespendeerd met mijn zoon, mijn dag kan niet meer stuk'quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
GODSKOLERE
Dat sowieso, wie wil dat nou niet?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Stiekem wilde je gewoon slaapzak meeten.
Precies, was optioneel geweest. Laat ik nou net op het laatste moment zoiets hebben gehad als: "Nee, te warm buitenquote:
Is gezond joh.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
GODSKOLERE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |