Dan ruik ik het zelf niet meer.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik denk dat jij na vijf dagen niet douchen en intens zweten nog lekker ruikt
Geen 3 notes hebbenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jij of Lethalninja, een van jullie heeft mij vies veel notes gegeven, en Frank ook
Nee klopt. Is gewoon een combo van weten wat je binnen krijgt dus kcal tellen, cardio en kracht training.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon beetje bewegen blijven en niet te veel vet eten. Het is allemaal niet zo lastig zoals sommigen beweren.
Heb al tijden geen nieuwe notes gekregen, of wel?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zelfs jou heb ik nog nooit genotewel terechte notes allemaal.
Waarom snappen zo weinig mensen dit?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee klopt. Is gewoon een combo van weten wat je binnen krijgt dus kcal tellen, cardio en kracht training.
Mag je zelf uitzoeken.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:50 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Heb al tijden geen nieuwe notes gekregen, of wel?
Wat was dat een mongool (of is het nog steeds crew :$ dan heb ik niks gezegd ivm crewbash).quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
In mijn tijd was het shoarmaboi die notes gaf als een wilde. Dacht ik.
Omdat ze denken dat ze met gekke detox drankjes etc beter en sneller afzijn terwijl ze als ze stoppen 2x zo veel aankomen. And the circle continues.quote:
Crewbash is wel één van mijn favoriete bezigheden.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat was dat een mongool (of is het nog steeds crew :$ dan heb ik niks gezegd ivm crewbash).
Je maakt het jezelf wel moeilijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Crewbash is wel één van mijn favoriete bezigheden.
Heb je vandaag 9x zien posten in het topic en 6 van die posts waren opmerkingen van dit kaliber naar verschillende meisjes. Vieze player.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:50 schreef TARDIS. het volgende:
Ik wil enorm graag een keer een kroketje met Willoow eten, denk dat we elkaar zouden mogen.
Ja, klopt. Post niet eens meer zelfs. Dacht ik.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat was dat een mongool (of is het nog steeds crew :$ dan heb ik niks gezegd ivm crewbash).
Hij is aan het oefenen voor iflmjamesdean.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je vandaag 9x zien posten in het topic en 6 van die posts waren opmerkingen van dit kaliber naar verschillende meisjes. Vieze player.
Ja, lekker makkelijkquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat ze met gekke detox drankjes etc beter en sneller afzijn terwijl ze als ze stoppen 2x zo veel aankomen. And the circle continues.
95 nu.quote:
Vast wel.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:50 schreef TARDIS. het volgende:
Ik wil enorm graag een keer een kroketje met Willoow eten, denk dat we elkaar zouden mogen.
O, heb er nu opeens 4 zie ik nuquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Omdat jij een meisje bent, anders had jij veel meer.
Huh? die is juist toch heel easy?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij is aan het oefenen voor iflmjamesdean.
Ik heb er 75.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Omdat jij een meisje bent, anders had jij veel meer.
Boven bij abonnementen.quote:
Dat was ik vorig jaar. Ben nu OGquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb er 75.
Maar 72 zijn idd van voordat mijn penis definitief was verwijderd.
Droogklootquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:54 schreef niels0 het volgende:
[..]
Naar abonnementen gaan en dan ergens klikken. je ziet het vanzelf.
geen ruimte hahaquote:
Verworpen.quote:
Ja, dat wel.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb jij de foto's van het modderbad al ontvangen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |