Dan ruik ik het zelf niet meer.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik denk dat jij na vijf dagen niet douchen en intens zweten nog lekker ruikt
Geen 3 notes hebbenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jij of Lethalninja, een van jullie heeft mij vies veel notes gegeven, en Frank ook
Nee klopt. Is gewoon een combo van weten wat je binnen krijgt dus kcal tellen, cardio en kracht training.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon beetje bewegen blijven en niet te veel vet eten. Het is allemaal niet zo lastig zoals sommigen beweren.
Heb al tijden geen nieuwe notes gekregen, of wel?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zelfs jou heb ik nog nooit genotewel terechte notes allemaal.
Waarom snappen zo weinig mensen dit?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee klopt. Is gewoon een combo van weten wat je binnen krijgt dus kcal tellen, cardio en kracht training.
Mag je zelf uitzoeken.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:50 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Heb al tijden geen nieuwe notes gekregen, of wel?
Wat was dat een mongool (of is het nog steeds crew :$ dan heb ik niks gezegd ivm crewbash).quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
In mijn tijd was het shoarmaboi die notes gaf als een wilde. Dacht ik.
Omdat ze denken dat ze met gekke detox drankjes etc beter en sneller afzijn terwijl ze als ze stoppen 2x zo veel aankomen. And the circle continues.quote:
Crewbash is wel één van mijn favoriete bezigheden.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat was dat een mongool (of is het nog steeds crew :$ dan heb ik niks gezegd ivm crewbash).
Je maakt het jezelf wel moeilijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Crewbash is wel één van mijn favoriete bezigheden.
Heb je vandaag 9x zien posten in het topic en 6 van die posts waren opmerkingen van dit kaliber naar verschillende meisjes. Vieze player.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:50 schreef TARDIS. het volgende:
Ik wil enorm graag een keer een kroketje met Willoow eten, denk dat we elkaar zouden mogen.
Ja, klopt. Post niet eens meer zelfs. Dacht ik.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat was dat een mongool (of is het nog steeds crew :$ dan heb ik niks gezegd ivm crewbash).
Hij is aan het oefenen voor iflmjamesdean.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je vandaag 9x zien posten in het topic en 6 van die posts waren opmerkingen van dit kaliber naar verschillende meisjes. Vieze player.
Ja, lekker makkelijkquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat ze met gekke detox drankjes etc beter en sneller afzijn terwijl ze als ze stoppen 2x zo veel aankomen. And the circle continues.
95 nu.quote:
Vast wel.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:50 schreef TARDIS. het volgende:
Ik wil enorm graag een keer een kroketje met Willoow eten, denk dat we elkaar zouden mogen.
O, heb er nu opeens 4 zie ik nuquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Omdat jij een meisje bent, anders had jij veel meer.
Huh? die is juist toch heel easy?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij is aan het oefenen voor iflmjamesdean.
Ik heb er 75.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Omdat jij een meisje bent, anders had jij veel meer.
Boven bij abonnementen.quote:
Dat was ik vorig jaar. Ben nu OGquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb er 75.
Maar 72 zijn idd van voordat mijn penis definitief was verwijderd.
Droogklootquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:54 schreef niels0 het volgende:
[..]
Naar abonnementen gaan en dan ergens klikken. je ziet het vanzelf.
geen ruimte hahaquote:
Verworpen.quote:
Ja, dat wel.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb jij de foto's van het modderbad al ontvangen dan?
SG en lflm in een modderbad. Zou ik voor betalen zulke pics.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb jij de foto's van het modderbad al ontvangen dan?
echtquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:56 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ahaha ik snap hem want dik enzo ahahah :p
Was het verder leuk met Teun?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
GODSKOLERE
je kan beter de hele dag werken dan 7 uur slenteren door blijdorp
heb geen voeten meer over
Ze is 17...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:57 schreef niels0 het volgende:
[..]
SG en lflm in een modderbad. Zou ik voor betalen zulke pics.
Een ijskoningin en een blije kleuter is niet een combinatie die gegarandeerd plezier oplevert.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:57 schreef niels0 het volgende:
[..]
SG en lflm in een modderbad. Zou ik voor betalen zulke pics.
Slenteren sowieso.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
GODSKOLERE
Ik was serieus nog aan het twijfelen om vandaag naar Blijdorp te gaanquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
GODSKOLERE
Godsammequote:
Bleef het maar niet bij je voeten.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
GODSKOLERE
Als die op je nek zit, maakt ie dan ook pats geluiden op je hoofd?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja hij vond het leuk
Was ook mooi weer
precies lekker
Baldmeet.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik was serieus nog aan het twijfelen om vandaag naar Blijdorp te gaan
Stiekem wilde je gewoon slaapzak meeten.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Een ijskoningin en een blije kleuter is niet een combinatie die gegarandeerd plezier oplevert.
Ah mooiquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja hij vond het leuk
Was ook mooi weer
precies lekker
Weahjo, wat is deze?quote:
Normale vaders zeggen iets van 'Net 7 uur lang tijd gespendeerd met mijn zoon, mijn dag kan niet meer stuk'quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
GODSKOLERE
Dat sowieso, wie wil dat nou niet?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Stiekem wilde je gewoon slaapzak meeten.
Precies, was optioneel geweest. Laat ik nou net op het laatste moment zoiets hebben gehad als: "Nee, te warm buitenquote:
Is gezond joh.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
GODSKOLERE
Teun: Papa, wie is die enge kale man?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat sowieso, wie wil dat nou niet?
[..]
Precies, was optioneel geweest. Laat ik nou net op het laatste moment zoiets hebben gehad als: "Nee, te warm buiten"
Hoort erbijquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
de geur van mijn sokken op dit moment niet hoor
Als je goede schoenen aan hebt niet hoor. Slenteren op chickschoenen zoals sandalen enzo is wel pijnlijk as fuck.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Slenteren niet, krijg ik altijd zere poten van.Van goed wandelen niet.
Dat zegt sowieso elk kind al wat ik tegenkom, dus ik zie geen probleem.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Teun: Papa, wie is die enge kale man?
Not sure if trolling.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:00 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik heb iets tegen WCH. Ik grijp elke kans aan hem af te zeiken.
O, echt? srsquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat zegt sowieso elk kind al wat ik tegenkom, dus ik zie geen probleem.
was het leuk in de dierentuin?quote:
Het is maar een forum hé.quote:
Leer mij.quote:
Ew bbyquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja net terug, ben werkelijk helemaal gesloopt
kloptquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:05 schreef deadprez het volgende:
[..]ach ja, als jullie maar een leuke dag gehad hebben jatog
Wie is dat ook alweerquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Reactie is met een C.
Verder natuurlijk een geintje. Iedereen is welkom in dit wame bad aan liefde en vriendschap dat de KLB SC heet. Behalve MMGYMCMB.
HALLO HAAS EN WILLOOWquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:05 schreef BozeHaas het volgende:
ja negeer willoow en mij maar joh kkneger
Whehehequote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:05 schreef BozeHaas het volgende:
ja negeer willoow en mij maar joh kkneger
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |