Komt die hier uberhaupt nog dan? en vanwaar die haat?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Reactie is met een C.
Verder natuurlijk een geintje. Iedereen is welkom in dit wame bad aan liefde en vriendschap dat de KLB SC heet. Behalve MMGYMCMB.
Chubby is niet obesitasdik hequote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:40 schreef TARDIS. het volgende:
Van die hype dat iedereen een bikinibody heeft en je je nergens wat van aan moet trekken en alle vrouwen zijn mooi![]()
Lekker ongezonde levensstijl en de Netflixcultuur propageren
Ja.quote:
Jaaquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:40 schreef TARDIS. het volgende:
Lekker ongezonde levensstijl en de Netflixcultuur propageren
Ik wil jou wel eens in bikini zien Chai.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo lang het bikinibroekje nog volledig te zien is mag men nog een bikini aan.
;squote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:42 schreef TARDIS. het volgende:
Niets mis met beetje chubby. Gwn lovehandles jatok.
Ho, hij mag van achteren minder zichtbaar zijn eventueel.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Close enough?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe strak zit jouw binikibroekje?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Technisch gezien zie je inderdaad een broekje.quote:
Visburgervagina.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:43 schreef TARDIS. het volgende:
Crip zou je liever misvormde tepels of een visvagina hebben.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft een keer een ander in zijn/haar waarde laten? Dank je wel niels.
Staan andere plaatjes hier ook nooit.quote:
Ik ook. Zulke dingen motiveren me wel om nog harder te sporten dat en van die extreme weightloss progs. Deze week nog geen dag overgeslagen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Technisch gezien zie je inderdaad een broekje.
Ik word er wel een beetje verdrietig van. Dat wel.
Visvagina. Is makkelijker te fixenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:43 schreef TARDIS. het volgende:
Crip zou je liever misvormde tepels of een visvagina hebben.
Je bent niet in ene zomaar zo dik als zo'n figuur hoor.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ook. Zulke dingen motiveren me wel om nog harder te sporten dat en van die extreme weightloss progs. Deze week nog geen dag overgeslagen.
Ik kan er gewoon niet te lang naar kijken. Ik scroll altijd lafjes heel snel weg en dan is het wel weer goed.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ook. Zulke dingen motiveren me wel om nog harder te sporten dat en van die extreme weightloss progs. Deze week nog geen dag overgeslagen.
Net unbanned en nu al popi-jopie doen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft een keer een ander in zijn/haar waarde laten? Dank je wel niels.
Ik deed al popiejopie láng voor mijn ban, Niels.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:46 schreef niels0 het volgende:
[..]
Net unbanned en nu al popi-jopie doen.
Graag gedaan.
Nee klopt, maar ik krijg legit paniek bij de gedachte dat het kan.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent niet in ene zomaar zo dik als zo'n figuur hoor.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet te lang naar kijken. Ik scroll altijd lafjes heel snel weg en dan is het wel weer goed.
Sporten sowieso +1
Dat was het probleem. Blijkbaar is het nog steeds een probleem. Ben zo terug.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik deed al popiejopie láng voor mijn ban, Niels.
Je moet gewoon je bek houden, TARDIS..quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vandaar een ban. Zou kunnen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ga je me weer een ban aansmeren Hork?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat was het probleem. Blijkbaar is het nog steeds een probleem. Ben zo terug.
Mensen die niet bewust bezig zijn met hun lichaamsgeurquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben jij wel eens bewust met de odeur van je vagijntje bezig?
wow heb ik op je dikke teentjes getraptquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:47 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Je moet gewoon je bek houden, TARDIS..
JAquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wow heb ik op je dikke teentjes getrapt
Ik heb je zelfs nog nooit een note gegevenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ga je me weer een ban aansmeren Hork?
Mensen die elke dag 2x moeten douchen om fris te ruiken.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Mensen die niet bewust bezig zijn met hun lichaamsgeur. Altijd 100% goed ruiken.
Je mag mij wel toch Hork.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb je zelfs nog nooit een note gegevenmild wel.
Gewoon beetje bewegen blijven en niet te veel vet eten. Het is allemaal niet zo lastig zoals sommigen beweren.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ik krijg legit paniek bij de gedachte dat het kan.
[..]
yesssssss.
Ik denk dat jij na vijf dagen niet douchen en intens zweten nog lekker ruiktquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen die elke dag 2x moeten douchen om fris te ruiken.
Zwetende otters.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat was het probleem. Blijkbaar is het nog steeds een probleem. Ben zo terug.
Jij of Lethalninja, een van jullie heeft mij vies veel notes gegeven, en Frank ookquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb je zelfs nog nooit een note gegevenmild wel.
Chineeeeeessssshhhhhquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:48 schreef TARDIS. het volgende:
Jongens ik troll maar wat, ik heb gewoon honger. Ik hou van jullie allemaal.
Wat zal ik gaan eten?
Pasta.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:48 schreef TARDIS. het volgende:
Jongens ik troll maar wat, ik heb gewoon honger. Ik hou van jullie allemaal.
Wat zal ik gaan eten?
Zelfs jou heb ik nog nooit genotequote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jij of Lethalninja, een van jullie heeft mij vies veel notes gegeven, en Frank ook
2x om fris te kunnen ruiken is wel overkill damnquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen die elke dag 2x moeten douchen om fris te ruiken.
Zwetende otters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |