Ik kan er gewoon niet te lang naar kijken. Ik scroll altijd lafjes heel snel weg en dan is het wel weer goed.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ook. Zulke dingen motiveren me wel om nog harder te sporten dat en van die extreme weightloss progs. Deze week nog geen dag overgeslagen.
Net unbanned en nu al popi-jopie doen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft een keer een ander in zijn/haar waarde laten? Dank je wel niels.
Ik deed al popiejopie láng voor mijn ban, Niels.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:46 schreef niels0 het volgende:
[..]
Net unbanned en nu al popi-jopie doen.
Graag gedaan.
Nee klopt, maar ik krijg legit paniek bij de gedachte dat het kan.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent niet in ene zomaar zo dik als zo'n figuur hoor.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet te lang naar kijken. Ik scroll altijd lafjes heel snel weg en dan is het wel weer goed.
Sporten sowieso +1
Dat was het probleem. Blijkbaar is het nog steeds een probleem. Ben zo terug.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik deed al popiejopie láng voor mijn ban, Niels.
Je moet gewoon je bek houden, TARDIS..quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vandaar een ban. Zou kunnen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ga je me weer een ban aansmeren Hork?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat was het probleem. Blijkbaar is het nog steeds een probleem. Ben zo terug.
Mensen die niet bewust bezig zijn met hun lichaamsgeurquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben jij wel eens bewust met de odeur van je vagijntje bezig?
wow heb ik op je dikke teentjes getraptquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:47 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Je moet gewoon je bek houden, TARDIS..
JAquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wow heb ik op je dikke teentjes getrapt
Ik heb je zelfs nog nooit een note gegevenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ga je me weer een ban aansmeren Hork?
Mensen die elke dag 2x moeten douchen om fris te ruiken.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Mensen die niet bewust bezig zijn met hun lichaamsgeur. Altijd 100% goed ruiken.
Je mag mij wel toch Hork.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb je zelfs nog nooit een note gegevenmild wel.
Gewoon beetje bewegen blijven en niet te veel vet eten. Het is allemaal niet zo lastig zoals sommigen beweren.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ik krijg legit paniek bij de gedachte dat het kan.
[..]
yesssssss.
Ik denk dat jij na vijf dagen niet douchen en intens zweten nog lekker ruiktquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen die elke dag 2x moeten douchen om fris te ruiken.
Zwetende otters.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat was het probleem. Blijkbaar is het nog steeds een probleem. Ben zo terug.
Jij of Lethalninja, een van jullie heeft mij vies veel notes gegeven, en Frank ookquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb je zelfs nog nooit een note gegevenmild wel.
Chineeeeeessssshhhhhquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:48 schreef TARDIS. het volgende:
Jongens ik troll maar wat, ik heb gewoon honger. Ik hou van jullie allemaal.
Wat zal ik gaan eten?
Pasta.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:48 schreef TARDIS. het volgende:
Jongens ik troll maar wat, ik heb gewoon honger. Ik hou van jullie allemaal.
Wat zal ik gaan eten?
Zelfs jou heb ik nog nooit genotequote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jij of Lethalninja, een van jullie heeft mij vies veel notes gegeven, en Frank ook
2x om fris te kunnen ruiken is wel overkill damnquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen die elke dag 2x moeten douchen om fris te ruiken.
Zwetende otters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |