dp denkt nog steeds dat ik kloon benquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zelfs na een halfjaar nog.
DM's krijgen met:
Ben jij die user of die user?
Ik ga daar nooit heen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
geloven doen we in de moskee heh
houses confirmed!! emotie vreten!!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben gestrest, kom Buys aka Negerzoenen eten. Ik heb teveel gekocht
omgekeerd als in dom en lelijk?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Oponidinges poststijl is juist een beetje omgekeerd, dat was het punt.
Wie is houses. Waar staat hij/zij bekend omquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Oponidinges poststijl is juist een beetje omgekeerd, dat was het punt.
houses is de meest fantastische vrouw op aardequote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wie is houses. Waar staat hij/zij bekend ommapima ken ik nou al wel. Tig keer gevraagd of ik haar ben.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
houses confirmed!! emotie vreten!!
haha classic housesquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]nee alleen vandaag, normaal eet ik wel oké.
Preciesquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zelfs na een halfjaar nog.
DM's krijgen met:
Ben jij die user of die user?
Ik ben op dieet vriendin. Heb nog 799 kcal over ga ik niet verspillen aan negerzoenen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben gestrest, kom Buys aka Negerzoenen eten. Ik heb teveel gekocht
dat je dat soort rommel eet is op de eerste plaats de reden dat je moker vet bentquote:
Ik heb myfitnesspal niet ingevuld vandaag. Fok dat ding. Hoe gaat het met jouwe? Goed op weg?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Precies
[..]
Ik ben op dieet vriendin. Heb nog 799 kcal over ga ik niet verspillen aan negerzoenen.
LEKKER MERGUEZ ETEN
Houses heeft nooit een foto geplaatst, maar wel hetzelfde mooie haar volgens mij, dus kan best wat dat betreft.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]fucking foto bij US en mensen denken nog steeds ik ben kloon
typisch iets wat houses zou doen; iedereen op een dwaalspoor zettenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Worstjes gevuld met 100% vlees is rommel ja(ja dat weet ik want de slager heeft ze zelf voor me gevuld). Vrind ga je bacon eten wat 95% vet is.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
dat je dat soort rommel eet is op de eerste plaats de reden dat je moker vet bent
Vergeet je medicatie niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hey VB hoe zat dat nou met herhaling, ik ben het vergeten...
houses liet ook alleen maar foto's zien met alleen haar lippen en haar haarquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:18 schreef Opsonisatie het volgende:
ik eet raw veganquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Worstjes gevuld met 100% vlees is rommel ja(ja dat weet ik want de slager heeft ze zelf voor me gevuld). Vrind ga je bacon eten wat 95% vet is.
srs?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:20 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
houses liet ook alleen maar foto's zien met alleen haar lippen en haar haar
Doe eens link van je pic! Ik heb nooit gezien.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb myfitnesspal niet ingevuld vandaag. Fok dat ding. Hoe gaat het met jouwe? Goed op weg?
de mythe verteld dat haar schoonheid sws niet op camera vast te leggen isquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. Gewoon helemaal niks toch?
Hoe was het op Antarctica ?quote:
gelukkig heb ik nog nooit iemand met een hoofddoek gezien bitch plsquote:
Omg niet gezienquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Doe eens link van je pic! Ik heb nooit gezien.
Goedd goedd. c:
Gelukkig, als je jezelf in je ogen steekt zal het ook nooit gebeuren hebik gehoord.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
gelukkig heb ik nog nooit iemand met een hoofddoek gezien bitch pls
http://trouw.nl/tr/m/nl/6(...)-in-Antarctica.dhtmlquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
warm.... maar leuke ijsbeertjes hoor, kreeg er trek van
Jaaa doe linken naar topic in dm.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omg niet gezienik zag jouwe wel. Schattig mocro
pokkegevogeltequote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:24 schreef eend112 het volgende:
[..]
http://trouw.nl/tr/m/nl/6(...)-in-Antarctica.dhtml
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |