Ik heb Vision factor 50. Een keer smeren en ik kan de hele dag in het water met de zon op m'n kop zonder problemenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:49 schreef Samzz het volgende:
Aaaah, verbrand door m'n zonnebrandcrème heen. Niet zwaar, maar toch.
En Twi krijgt nog een mossel als toetje?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:51 schreef Myraela het volgende:
Ik eet vanavond 4 verschillende bereidingen van mossel.
Ik had zin om wat te experimenteren in de keuken. Ik maak nooit mosselen.
Ik heb ook factor 50 en heb gesmeerd. Maar blijkbaar vanmiddag niet op tijd. Het is gelukkig niet zo heel erg, kleine rode waas.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb Vision factor 50. Een keer smeren en ik kan de hele dag in het water met de zon op m'n kop zonder problemen
De grap die ik al verwachte.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
En Twi krijgt nog een mossel als toetje?
Nu heb ik ook zin in mossels
Trekt wel weer wegquote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook factor 50 en heb gesmeerd. Maar blijkbaar vanmiddag niet op tijd. Het is gelukkig niet zo heel erg, kleine rode waas.
Ik wilde natuurlijk wel aan de verwachtingen voldoen hequote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
De grap die ik al verwachte.
Anyhow. Ik maak al mango sorbet als toetje.
Jawelquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:53 schreef FrauMilena het volgende:
Chillen met nieuw Tame Impala album en kaasplankje.
Ja, ik ga nu richting keukenquote:
Waar woonde jij ook alweer?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Middag
[..]
Sammzje
[..]
Yatsie! Ik ga zo sushi maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja, ik weet niet wat cali allemaal doet natuurlijk.quote:Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:10 schreef yats het volgende:
[..]
Waar woonde jij ook alweer?Waarom de ':@'? Heb je een date?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lig je raar?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom krijg ik altijd zo'n last van mijn keel tijdens een middagdutje?
Misschien moet je leren door je neus te ademen.quote:
Dat wellicht ja.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:00 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Misschien moet je leren door je neus te ademen.
Dat doe ik normaal gesproken ook. Kennelijk alleen niet als ik in de middag op de bank lig.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:00 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Misschien moet je leren door je neus te ademen.
Raarquote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat doe ik normaal gesproken ook. Kennelijk alleen niet als ik in de middag op de bank lig.
Ik ga fajitas maken.quote:
Ik hoop het.quote:
Veel succes met de zoektocht.quote:
Sushiquote:
Wellichtquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Waarom de ':@'? Heb je een date?
Zalm, tonijn en komkommer rolletjesquote:
Zelfgemaakt? Maki?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zalm, tonijn en komkommer rolletjes![]()
Ik had eigenlijk meer moeten maken
quote:
Jaquote:
Dat was toch die ex die hem zwaar had bedonderd? Ja!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:57 schreef Inolvidable het volgende:
Ex van m'n broer valt 'm nog steeds 'lastig'. Vinden jullie dat ik haar mag appen dat ze moet kappen?
Hoiquote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat was toch die ex die hem zwaar had bedonderd? Ja!
Ja, die. Ze heeft gisteren een vrouwtje staan uitschelden waar hij mee in de kroeg stond.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat was toch die ex die hem zwaar had bedonderd? Ja!
Wat een mens.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:00 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja, die. Ze heeft gisteren een vrouwtje staan uitschelden waar hij mee in de kroeg stond.![]()
Even kijken wat ik ga zeggen.
Ik mag haar echt niet.quote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoi Faxie.Ik heb net mijn ticket gekocht voor de color run, leuk hè?
Echt niet normaal he.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:03 schreef Lokasenna het volgende:
Iemand zo lang bedriegen en dan alsnog het lef hebben je op zo'n manier te gedragen.
Maakt je broer vaker domme keuzes?
Nou, je hebt dan wel een type te pakken hoor.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:03 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Echt niet normaal he.
Uhm, hoezo? Hij wist het niet eens.
Sommige mensen kunnen heel goed acteren.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou, je hebt dan wel een type te pakken hoor.
Oeiquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoeveel jaar was het ook alweer?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen heel goed acteren.
Dit.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen heel goed acteren.
Denk dat ze niet helemaal 100 is.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
9quote:
Exact mijn punt.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:07 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Denk dat ze niet helemaal 100 is.
Vraag me ook af of ik het er beter op maak. Maar ja.quote:
Is dat zo?quote:
Ik ga nu mijn ticket kopenquote:
Ze had je broer 9 jaar lang bedrogen?quote:
Sukkelquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:11 schreef FrauMilena het volgende:
Ik had ijs in een bakje geschept, en toen vergeten.Gesmolten ijs.
Geen idee, dat is de bedoeling. En nee, niet met 'de collega'quote:
laat ons weten hoe het ging.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:13 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, dat is de bedoeling. En nee, niet met 'de collega'
Mijn zus is weer naar huis (gelukkig). Dus nu dat kaartje even kopen en zo mijn belofte aan straw na komen
Haha, op dit moment is t nog 'agenda's vergelijken'quote:
Maakt niet uit toch? Altijd leukquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:13 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, dat is de bedoeling. En nee, niet met 'de collega'
Mijn zus is weer naar huis (gelukkig). Dus nu dat kaartje even kopen en zo mijn belofte aan straw na komen
en ga er nu eens voor de verandering zonder verwachtingen in. dat kan teleurstellingen schelen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:15 schreef yats het volgende:
[..]
Haha, op dit moment is t nog 'agenda's vergelijken'
Vergeet de selfiestick niet hequote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:11 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat zo?
[..]
Ik ga nu mijn ticket kopen
Dat sowieso. Thxs!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:16 schreef perro. het volgende:
[..]
en ga er nu eens voor de verandering zonder verwachtingen in. dat kan teleurstellingen schelen.
succes in elk geval yats.
Die heb ik niet. Niet nodig ook. Geloof het of niet maar zon run is gewoon leuk om te doen en puur voor de fun.quote:
Uhuhquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:21 schreef yats het volgende:
[..]
Dat sowieso. Thxs!
[..]
Die heb ik niet. Niet nodig ook. Geloof het of niet maar zon run is gewoon leuk om te doen en puur voor de fun.
Zie die neger chagrijnig kijken.quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Komen in ieder geval meer vrouwen op af dan bij het kitesurfen of bij obscure muzikanten.
God, ik zou zo'n hekel aan m'n lijf krijgen.quote:
Die viel mij ook op, wenkbrauwen omhoogquote:
Zij had voor de zwangerschap ook geen littekenloze strakke buik.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
God, ik zou zo'n hekel aan m'n lijf krijgen.
Wrs niet, nee, maar nu is het nog een beetje extra gehavend.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zij had voor de zwangerschap ook geen littekenloze strakke buik.
Maar wel een wondertje erbij hè!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wrs niet, nee, maar nu is het nog een beetje extra gehavend.
Ratten kunnen hetquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar wel een wondertje erbij hè!
die paar niet-kinderhaters zijn nu in elk geval ook verpest.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wrs niet, nee, maar nu is het nog een beetje extra gehavend.
lang geleden aan het einde van de middelbare school (opa vertelt) zat er een meisje bij mij in de klas die per ongeluk zwanger werd, heeft dat altijd verborgen weten te houden voor iedereen incl haar ouders, waar haar vader nota bene gynaecoloog was, tot het geboren werd.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:34 schreef FrauMilena het volgende:
De titel van dat artikel (dat 'dit' is hoe een buik na een zwangerschap er echt uit ziet) is sowieso onzin. Ieder lichaam is toch anders. Bij m'n zus zie je niet eens dat ze zwanger is geweest.
Bij mij welquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:34 schreef FrauMilena het volgende:
De titel van dat artikel (dat 'dit' is hoe een buik na een zwangerschap er echt uit ziet) is sowieso onzin. Ieder lichaam is toch anders. Bij m'n zus zie je niet eens dat ze zwanger is geweest.
Dat soort mensen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:36 schreef perro. het volgende:
[..]
lang geleden aan het einde van de middelbare school (opa vertelt) zat er een meisje bij mij in de klas die per ongeluk zwanger werd, heeft dat altijd verborgen weten te houden voor iedereen incl haar ouders, waar haar vader nota bene gynaecoloog was, tot het geboren werd.
geen grap. ik heb het ook niet gezien. ze ging ook gewoon mee stappen en zuipen etc.
Dat heb ik vaker gehoord, maar vind ik me zo moeilijk voor te stellen. Dat kind heeft toch ruimte nodig.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:36 schreef perro. het volgende:
[..]
lang geleden aan het einde van de middelbare school (opa vertelt) zat er een meisje bij mij in de klas die per ongeluk zwanger werd, heeft dat altijd verborgen weten te houden voor iedereen incl haar ouders, waar haar vader nota bene gynaecoloog was, tot het geboren werd.
geen grap. ik heb het ook niet gezien. ze ging ook gewoon mee stappen en zuipen etc.
En vergeet een goede shampoo nietquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:11 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat zo?
[..]
Ik ga nu mijn ticket kopen
Wat een dom mensquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:36 schreef perro. het volgende:
[..]
'Echte vrouwen' wegen ook 120 kilo zeker?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:34 schreef FrauMilena het volgende:
ik kon het ook niet geloven hoor, toen ik ineens hoorde dat ze was bevallen. zelfs haar eigen vader de gynaecoloog dus ook niet eens. misschien zegt het wat over de warmte in dat gezin, of wellicht zag hij het niet omdat het het laatste was wat ie kon verwachten, of zo.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker gehoord, maar vind ik me zo moeilijk voor te stellen. Dat kind heeft toch ruimte nodig.
Jij gaat je zwangerschapsbuik eraf rennen tochquote:
Waar doel je op?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
'Echte vrouwen' wegen ook 120 kilo zeker?
mooie vrouwquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:38 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wat een dom mens
Eerste stuk doet me wel denken aan deze foto:
https://instagram.com/p/4jQqnHPAfN/?taken-by=mathildegoehler
4 maanden.
En gezonder, voedzamer en minder etenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:39 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Jij gaat je zwangerschapsbuik eraf rennen toch
Het soort figuren dat dat soort artikelen plaatstquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:39 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Jij gaat je zwangerschapsbuik eraf rennen toch
[..]
Waar doel je op?
Niet als je moeder bent. Dan noem je het tijgergat, omdat het je een moederleeuw maakt.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
God, ik zou zo'n hekel aan m'n lijf krijgen.
Tijger < > leeuw. *kortsluiting*quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet als je moeder bent. Dan noem je het tijgergat, omdat het je een moederleeuw maakt.
Goed bezig!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
En gezonder, voedzamer en minder eten
Ach soquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het soort figuren dat dat soort artikelen plaatst
Lijger toch.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Tijger < > leeuw. *kortsluiting*
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet als je moeder bent. Dan noem je het tijgergat, omdat het je een moederleeuw maakt.
Ik heb frambozen gekocht (zag ze liggen)quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:43 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Goed bezig!
Ik had net een smoothie met aarbei, banaan, kiwi en sinaassappel. Lekker johEn tegenwoordig heb ik liever paprika dan chocola.
Langzaamaan wen je aan gezond eten of zo. :$
[..]
Ach so
Dat is ook weer zo. Een lichaam is ook maar een lichaam.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:41 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou beetje lelijke buik best over hebben voor het krijgen van een kindje in de toekomst.
Het is toch maar uiterlijk.
Ik op m'n bovenbenen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ook.Door te veel te eten.
En hormonen.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb frambozen gekocht (zag ze liggen)Morgenochtend maar door de magere yoghurt
Ach, ik kan het altijd nog afscheren toch?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En vergeet een goede shampoo nietOm Leeuwarden-perikelen voor te zijn
Waarom zou ik dat doen?quote:
Hoeveel kilometer heb je gisteren gelopen?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat je het maar weet.
Ik heb spierpijn van gister.What gives.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En hormonen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals dit is wel the horror.![]()
![]()
bovenarmen en zwembandenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik overal.![]()
Okay, niet overal. Niet op mijn oogbol of zo.
Heb het al sinds ik 11 was. Heb heel lang gedacht dat het littekens waren van smak tegen de rotsen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En hormonen.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Wow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals dit is wel the horror.![]()
![]()
Ik heb ze op mijn bovenbeenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik overal.![]()
Nou da's toch een weg terug?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:46 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, ik kan het altijd nog afscheren toch?
[..]
Waarom zou ik dat doen?
[..]
Hoeveel kilometer heb je gisteren gelopen?
Is dit realSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals dit is wel the horror.![]()
wow.
Ik heb ook diepvriesbosvruchten. Maar deze waren vers en zagen er zo sexy uit dat ik ze maar in m'n mandje heb gegooid.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Heb ik ook. Diepvries, dat dan weer wel. Die zijn goedkoper en langer te bewaren.
Ik krijg ze ookquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:47 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb een aantal kleine spataderen op m;n benen. Ziet er ook niet uit.
Wow :/ gelukkig heb je dat niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals dit is wel the horror.![]()
Gelukkig ben je knap.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik overal.![]()
Dan zou ik een huidtransplantatie ondergaan. Goddamn.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wow :/ gelukkig heb je dat niet...
Door het sporten?quote:
Dan zou ik echt niet weten wat ik zou moeten zeggen of doen als ik dat zou zienquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan zou ik een huidtransplantatie ondergaan. Goddamn.
Bulken en cutten lijkt me inderdaad niet altijd even fijn voor de huid.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Mannen die te snel gespierd worden krijgen ook overal van die scheurtjes.
#anabolen
"Je ziet het amper."quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan zou ik echt niet weten wat ik zou moeten zeggen of doen als ik dat zou zien
Nah bij mij is het van vetquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:49 schreef Opsonisatie het volgende:
#anabolen
Een vriendin van me schrok een keer van m'n striae.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan zou ik een huidtransplantatie ondergaan. Goddamn.
je hoopt het eigenlijk van niet hè.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erfelijk gok ik. M'n moeder heeft het.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Door het sporten?
Ik heb ze gekregen in de 2 jaar dat ik veel werkte... (lang staan, zware objecten tillen)
Mij is vroeger eens door een vriendin gevraagd: "Ben je gekrabd door een kat of zo?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:51 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Een vriendin van me schrok een keer van m'n striae.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
je hoopt het eigenlijk van niet hè.Beetje tribalachtig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:51 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Een vriendin van me schrok een keer van m'n striae.
[..]
je hoopt het eigenlijk van niet hè.Jemig dat lijken net brandwondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vond de striemen bij mijn heupen altijd vreselijk al zijn ze al wat vervaagd (big booty problems), maar kijkende naar deze foto's ben ik toch blij met wat ik heb in vergelijking met de personen op de pics ...
denk dat het ook wel uitmaakt welke leeftijd je hebt. dus ik neem aan dat je vriendin (en jij dusquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet zo erg toch, kijkende naar mijn vriendin heeft zij zeer weinig striemen.
[..]
je hoopt het eigenlijk van niet hè.Ik krijg hier trauma's van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Hahaha schattig van je dit.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:53 schreef artelligence het volgende:
@Straw: heb ik striae? Volgens mij niet?
Oh, dat ook hier.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Erfelijk gok ik. M'n moeder heeft het.
Ach joh, na de 30 zakken ze allemaal als een pudding in elkaarquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mij is vroeger eens door een vriendin gevraagd: "Ben je gekrabd door een kat of zo?"
Toen had ik er 3 op mijn heupen.
Verkeerde quotequote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:53 schreef perro. het volgende:
[..]
denk dat het ook wel uitmaakt welke leeftijd je hebt. dus ik neem aan dat je vriendin (en jij dus) nog vrij jong is?
Lekker is dat.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mij is vroeger eens door een vriendin gevraagd: "Ben je gekrabd door een kat of zo?"
Toen had ik er 3 op mijn heupen.
Ik ben oud, dat scheeltquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:54 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh, dat ook hier.Maar ik vond/vind mezelf nog een beetje jong daarvoor.
Zou dat t zijn bij mij?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:49 schreef Opsonisatie het volgende:
#anabolen
Ik kreeg ze toen ik stopte met wielrennenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Door het sporten?
Ik heb ze gekregen in de 2 jaar dat ik veel werkte... (lang staan, zware objecten tillen)
Brrrquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Kijkende naar striemen en uitgezakte punani wil ik dus nooit zwanger worden tbh
Ik heb ze nooit gezien in ieder geval. Je zal wel geen nieuwe hebben, want die zijn paars en vallen wel op.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Onzekere mannen zijn niet schattig
Ik heb er ook wat op mijn bovenbenen, 10 jaar voetbalquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:47 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb ze op mijn bovenbeen![]()
Wielrenbenen
Ik niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach joh, na de 30 zakken ze allemaal als een pudding in elkaar
Als je in een korte tijd van weinig naar veel spiermassa bent gegaan, dan kan het. Je huid heeft namelijk tijd nodig om te rekken en als dat te snel gaat, tsjah, scheurtjes.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:55 schreef yats het volgende:
[..]
Zou dat t zijn bij mij?
[..]
Ik kreeg ze toen ik stopte met wielrennen
Dat komt pas zodra die sixpack van je er weer is na al dat trainen de komende wekenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:53 schreef artelligence het volgende:
@Straw: heb ik striae? Volgens mij niet?
Schattig zijn word overratedquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Onzekere mannen zijn niet schattig
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:57 schreef Fascination het volgende:
Ik heb best een mooie buik, al zeg ik het van mezelf. :$
Ik ook, m'n lijntje komt weer terug.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:57 schreef Fascination het volgende:
Ik heb best een mooie buik, al zeg ik het van mezelf. :$
Dat fluctueert nogal bij mijquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als je in een korte tijd van weinig naar veel spiermassa bent gegaan, dan kan het. Je huid heeft namelijk tijd nodig om te rekken en als dat te snel gaat, tsjah, scheurtjes.
Ouwe verrimpeldequote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor mislukte aardbeien?
Biologische hipsteraardbeienquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Had jij een lijn?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:57 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ook, m'n lijntje komt weer terug.
nee, ben aan het eten, vandaar de vork. al hou ik op z'n tijd natuurlijk wel van wat strijd. vonken zoveel dat het hele huis in de fik vliegt.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wowow gaan we agressief worden?!
Doet me denken aan aardbeien op siroop. (blik)quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
U mad?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:59 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Doet me denken aan aardbeien op siroop. (blik)
[ afbeelding ]
Ik wil die V-vorm weer onderaan mijn buikquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:57 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ook, m'n lijntje komt weer terug.
Nee, eerder van vetbol naar gespierdquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dus je gaat van dunne spriet naar kast?
Weer?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik wil die V-vorm weer onderaan mijn buik
V-linesquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gewoon met een paraplu uit de zon blijven toch. The Asian way.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Goed om te weten dit. Even screenshotje maken ook...
Die foto van jou.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor gespierde mannen. Vooral als ze ook nog eens een strakke kaaklijn hebbenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Weer?
Pics.
Al ben ik niet eens zo van de gespierde jongetjes.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:01 schreef perro. het volgende:
ik ben niet zo gespierd. ik heb wel een mannelijke torso. brede schouders ditdat.
lang geleden wel een tijdje serieus krachttraining gedaan, en toen zag je het best snel aftekenen. maar vind dat opgepompte niks. heet geen conan. en ben ook geen barbaar.quote:
Grapjequote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Weer?
Pics.
Al ben ik niet eens zo van de gespierde jongetjes.
He verdoriequote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor gespierde mannen. Vooral als ze ook nog eens een strakke kaaklijn hebben
Dan zit je hier verkeerd. Alleen muffintops hier. Wiggling all that goodnessquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor gespierde mannen. Vooral als ze ook nog eens een strakke kaaklijn hebben
Opgepompt, bah nee. Vind dat ook 3x niksquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:02 schreef perro. het volgende:
[..]
lang geleden wel een tijdje serieus krachttraining gedaan, en toen zag je het best snel aftekenen. maar vind dat opgepompte niks. heet geen conan. en ben ook geen barbaar.
quote:
Idem hierquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Chips hierquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ken de struggle. Ik hou te veel van chocola
Dit is wel waar.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan zit je hier verkeerd. Alleen muffintops hier. Wiggling all that goodness
Kaaktransplantatie?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je weet nu wat je te doen staat Fax
quote:
Ik heb sumospiertjesquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]wel strakke kaaklijn dan? Gespierd kan nog altijd
Size doesnt matter 💁quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ooit ben ik strak en atletisch. Ooit.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik moest muffintops googlenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
dan zou ik me eerst moeten scheren. om mijn kaaklijn te zien.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]wel strakke kaaklijn dan? Gespierd kan nog altijd
Een beetje baard is oké, maar om nou eruit te zien als Ötzi ...quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:06 schreef perro. het volgende:
[..]
dan zou ik me eerst moeten scheren. om mijn kaaklijn te zien.
geen zin in gehad afgelopen week. en man man. lijk wel een halve holbewoner nu.
zonde dat je zo jong bent.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Opgepompt, bah nee. Vind dat ook 3x niks
Met je hoofd is niets mis.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow gewoon watten onderin m'n wangen stoppen?
Ik heb 2 dagen niet geschoren, ik weet niet wat ik zie als ik in de spiegel kijkquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:06 schreef perro. het volgende:
[..]
dan zou ik me eerst moeten scheren. om mijn kaaklijn te zien.
geen zin in gehad afgelopen week. en man man. lijk wel een halve holbewoner nu.
Hoe jong/oud is iedereen hier eigenlijkquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:07 schreef perro. het volgende:
[..]
zonde dat je zo jong bent.
thee zetten.
geen baard. of nouja, nu zou je het bijna zo kunnen noemen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Een beetje baard is oké, maar om nou eruit te zien als Ötzi ...
31 jaren jong.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe jong/oud is iedereen hier eigenlijk
31 hierquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pics or I don't believe you.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb 2 dagen niet geschoren, ik weet niet wat ik zie als ik in de spiegel kijk
Uit m'n hoofd toch dat opgegraven lijk in het ijs van een Neanderthaler?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:07 schreef perro. het volgende:
[..]
geen baard. of nouja, nu zou je het bijna zo kunnen noemen.
wie is otzi?
ik heb me al zo'n 5 jaar niet meer geschoren. ja, een tijd geleden omdat ik niet op aan het letten was tijdens het bijwerken met de trimmer.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb 2 dagen niet geschoren, ik weet niet wat ik zie als ik in de spiegel kijk
Dat staat in mijn profielquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
12quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
35quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wie weet is er straks een TC, kan je het zienquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:07 schreef perro. het volgende:
[..]
geen baard. of nouja, nu zou je het bijna zo kunnen noemen.
wie is otzi?
hoe oud ben jij?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moet je wel even inzoomen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
35
[..]
Wie weet is er straks een TC, kan je het zien
18quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:09 schreef perro. het volgende:
[..]
hoe oud ben jij?
nog jong en niet verpest?dan kunnen we wel wat gaan drinken. und so weiter.
Mijn baard presteert het om in 12 uur tijd van glad naar stoppel te gaanquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:08 schreef perro. het volgende:
[..]
ik heb me al zo'n 5 jaar niet meer geschoren. ja, een tijd geleden omdat ik niet op aan het letten was tijdens het bijwerken met de trimmer.toen maar even alles eraf geschoren.
Leuk, met bezwete kop op TC.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
35
[..]
Wie weet is er straks een TC, kan je het zien
Ik begin je te geloven, zeg maar dat je een grap maakt aubquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben hoogbegaafd. Daarom durf ik ook niemand te meeten hier.
nope. waar zou ik die van moeten kennen?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar je kent serieus Otzi niet?!
31.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik begin je te geloven, zeg maar dat je een grap maakt aub
Das wel heel snel.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn baard presteert het om in 12 uur tijd van glad naar stoppel te gaan
Zal wel iets latino zijn
and proud of it. dus als je eens een echte vent wilt, ipv zo'n opgepompt pubertje. bel me dan.quote:
Funny cos it's true.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zie ik jou eens met bezwete kop in plaats van andersom
Debielquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Trouwens, als mensen iets spellen vind ik het heel moeilijk om dat te volgen. Ik moet wel eens gespelde namen intypen bij het aanmaken van klantenkaarten en ik voel me dan echt een debiel. Is dat een soort fonetische dyslexie?
Je ziet het niet voor je in je hoofd?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Trouwens, als mensen iets spellen vind ik het heel moeilijk om dat te volgen. Ik moet wel eens gespelde namen intypen bij het aanmaken van klantenkaarten en ik voel me dan echt een debiel. Is dat een soort fonetische dyslexie?
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:13 schreef perro. het volgende:
[..]
and proud of it. dus als je eens een echte vent wilt, ipv zo'n opgepompt pubertje. bel me dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je er zo uitziet.![]()
Neuh, mijn baardje is overduidelijkquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]Altijd maar weer dat uiterlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je er zo uitziet.Ah okquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Neuh, mijn baardje is overduidelijk![]()
Nee?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je ziet het niet voor je in je hoofd?
[..]Minus de stoppels lijk ik wel op hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je er zo uitziet.![]()
Wat heb je gedaan?quote:
[..]nee, nog mannelijker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je er zo uitziet.![]()
Uiterlijk is pluspuntquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:15 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Altijd maar weer dat uiterlijk.
[..]
Ah ok
Turki turkiquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van de spelling bij dat bericht moet ie t niet hebben nee
Gezellig. Heb ook wel zin om iets te doen eigenlijk. Maar denk dat ik om 10 uur al kapot benquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:15 schreef yats het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?
Ik ga straks nog even de stad in, dus geen TC hier
32quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind uiterlijk wel belangrijk (niet belangrijker dan innerlijk, mhm) want je moet er wel naast liggen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Uiterlijk is pluspuntinnerlijk is uiteindelijk wat telt. Al zie je eruit als die kerel, als je van binnen verrot bent komt het niet goed
Dat heb ik wel als iemand iets spelt. Jouw situatie op het werk is wel iets anders omdat je het in moet typen.quote:
Zeg.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:15 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat vond ik nog raarder dan jouw verhaal. Ik zie het ook niet.
zelfde voor jou dan. zodra je je hoogbegaafde schroom van je afgegooid hebt.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik vind uiterlijk wel belangrijk (niet belangrijker dan innerlijk, mhm) want je moet er wel naast liggen.
Ik ben trouwens 20.
Ja kijk niet zo'n erge uiterlijk zoals een crackverslaafde of zo, het mag wel een beetje fatsoenlijk eruit zien. Iemand die bij mij past zeg maar. Als ik thuiskom met een junkie, gaat mijn omgeving dat niet zo leuk vinden :quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik vind uiterlijk wel belangrijk (niet belangrijker dan innerlijk, mhm) want je moet er wel naast liggen.
Ik ben trouwens 20.
Koetsjie koetsjiequote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ben trouwens 20.
Ik heb vooral geen zin om thuis te zittenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gezellig. Heb ook wel zin om iets te doen eigenlijk. Maar denk dat ik om 10 uur al kapot ben
Stoppels zijn juist zo perfect aan hemquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Minus de stoppels lijk ik wel op hem
Hoiquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Stoppels zijn juist zo perfect aan hemniet bij iedereen past dat
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:18 schreef perro. het volgende:
[..]
zelfde voor jou dan. zodra je je hoogbegaafde schroom van je afgegooid hebt.
Moet je een knalquote:
Hij had IG maar ik ben zijn naam kwijt. Hij had mooiere foto'squote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:20 schreef Fascination het volgende:
Vind z'n lippen een beetje raar. Alsof het gefotoshopt is of hij een ingreep heeft ondergaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |