Gewoon in mij fobo kijken, want ik kan je niets appenquote:
Jij woont dan ook in een of ander buitengebiedquote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:07 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Bij mij komen er wel veel kermisgangers voorbij op de fiets hoor.
Deel 2 zal hopelijk net zo briljant zijnquote:
Maak hem een keer mee hierquote:
Voorspelbaar Hostiquote:
Keertje schieten in de schiettent, ijsje eten en mensen en attracties kijkenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet voor de kermis, maar mensen kijken is vaak wel grappig
Lekker elitair weerquote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:12 schreef Inolvidable het volgende:
Dat volk wat er rondloopt ook. Heel tokkie Nederland loopt uit.
Moeten hetero's dat tegenwoordig ook?quote:
Zou jij ook niet gaan gisteren? Alleen mensen gekeken of ook echt in de attracties?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:12 schreef Inolvidable het volgende:
Geen idee. Ik weet niet wat voor kasten je hebt in je nieuwe huis.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Moeten hetero's dat tegenwoordig ook?
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:12 schreef Inolvidable het volgende:
Ladekasten. Zo'n groot ding heb ik toch niet nodigquote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet niet wat voor kasten je hebt in je nieuwe huis.
BEetje kamelenracen joh, leukquote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:14 schreef FrauMilena het volgende:
Nou als je ziet wat voor volk er op een gemiddelde kermis rondloopt
Ik ben zelf ook een tokkie dus ik mag dat.quote:
Beetje gegokt en mensen gekeken.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou jij ook niet gaan gisteren? Alleen mensen gekeken of ook echt in de attracties?
Ik ga je advies opvolgen, alleen douchen. Lang leve de crimineel lookquote:
Ik kende hem al maar hij is leukquote:
Toch moest ik lachenquote:
Ik denk dat het wel meevalt eigenlijkquote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga je advies opvolgen, alleen douchen. Lang leve de crimineel look
Als ik straks terug ben zal ik even laten weten hoeveel beveiligers achter me aan zatenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:25 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt eigenlijk![]()
Vanmorgen liep ik er ook bij alsof ik net m'n bed uitkwam. Niemand die er naar kijkt joh.
"DAAR IS IE!"quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als ik straks terug ben zal ik even laten weten hoeveel beveiligers achter me aan zaten
Dat is Frau op het strand.quote:
Wat ga je doen? Kermis?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:55 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, opgefrist en klaar voor een leuke avond. De groeten allen
Nee, heb een 'date' met een oude vriendin van me. Etentje en biosquote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat ga je doen? Kermis?
Veel plezier iig
Ohw nicequote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, heb een 'date' met een oude vriendin van me. Etentje en bios
Gezelligquote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, heb een 'date' met een oude vriendin van me. Etentje en bios
blokker?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:01 schreef artelligence het volgende:
Waar koop je tegenwoordig een goede blender? Koop wel online :/ Ben niks tegengekomen in de stad.
Gewoon eerst beslissen welke blender je wilt en dan de goedkoopste/beste winkel erbij zoeken lijkt me een logischere volgorde.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:01 schreef artelligence het volgende:
Waar koop je tegenwoordig een goede blender? Koop wel online :/ Ben niks tegengekomen in de stad.
quote:
Doe dat.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als ik straks terug ben zal ik even laten weten hoeveel beveiligers achter me aan zaten
Coolblue heeft misschien wel wat.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:01 schreef artelligence het volgende:
Google Play Storequote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:01 schreef artelligence het volgende:
Nah, alleen met te weinig vermogen. Al eens vaker zo'n ding gehad. Heb deze gekocht: https://m.bol.com/nl/p/ph(...)nes-blenders/N/10813quote:
Amsterdam - Den Haag is dan ook een kippenstukje.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:07 schreef Californium het volgende:
Bijna 2 uur duurt het om van Groningen naar Duivendrecht te komen, en dus 'het niets' te verlaten en dat je dan gewoon in 45 minuten in Den Haag bent...
Ik wilde vandaag een blender. Maar goed, gaat niet door.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon eerst beslissen welke blender je wilt en dan de goedkoopste/beste winkel erbij zoeken lijkt me een logischere volgorde.
Even bij Station Zuid uitstappen, dan pik ik je daar wel op.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:07 schreef Californium het volgende:
Bijna 2 uur duurt het om van Groningen naar Duivendrecht te komen, en dus 'het niets' te verlaten en dat je dan gewoon in 45 minuten in Den Haag bent...
Ja, wist wel wat ik ongeveer wilde. Een met 700/800 W vermogen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon eerst beslissen welke blender je wilt en dan de goedkoopste/beste winkel erbij zoeken lijkt me een logischere volgorde.
Te laatquote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Even bij Station Zuid uitstappen, dan pik ik je daar wel op.
Waarom kom jij mij dan nooit meeten in Amsterdam? Het is maar 45 min met de treinquote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:13 schreef FrauMilena het volgende:
Leiden
Zo kom ik er nooit, en daarna continu.
---
[ afbeelding ]
Arm beest.
Moet jij in Leiden danquote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:13 schreef FrauMilena het volgende:
Leiden
---
[ afbeelding ]
Arm beest.
Zwelgjequote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:13 schreef FrauMilena het volgende:
Leiden
---
[ afbeelding ]
Arm beest.
Ik zou je meeten als ik nog m'n ov had /smoesjequote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Waarom kom jij mij dan nooit meeten in Amsterdam? Het is maar 45 min met de trein
Voorheen stage, lumc, naar mensen... zelden winkelen, vind Leiden teleurstellend in dat opzicht.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Moet jij in Leiden dan?
en die kat!
Altijd maar die smoesjesquote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:25 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik zou je meeten als ik nog m'n ov had /smoesje
[..]
Voorheen stage, lumc, naar mensen... zelden winkelen, vind Leiden teleurstellend in dat opzicht.
Veel plezier
Ze hebben me niet te pakken gekregenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Doe dat.
[..]
Coolblue heeft misschien wel wat.
Doe je goed.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ze hebben me niet te pakken gekregen
Bier, tonijn, zalm en noriquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:33 schreef Samzz het volgende:
Hallo, even trots vermelden dat Boris de Weimaraner vandaag na drie lessen is geslaagd voor zijn basis gehoorzaamheid.
Ga je sushi maken?quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:33 schreef Samzz het volgende:
Hallo, even trots vermelden dat Boris de Weimaraner vandaag na drie lessen is geslaagd voor zijn basis gehoorzaamheid.
Het ging helemaal niet zo goed naar mijn zinquote:
Jaaaaquote:
Ach als hij maar geslaagd isquote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het ging helemaal niet zo goed naar mijn zin. Maar ik ben te perfectionistisch, denk ik. Maandag gaan we met behendigheid en gehoorzaamheid 2 beginnen
.
Kan hij de krant halen?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:33 schreef Samzz het volgende:
Ja, met 224 uit 250 puntenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jaaaa
[..]
Ach als hij maar geslaagd is
Volgende les is de krant strijken?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Zelfs de bladzijden omslaan.
Nee, sloffen halen en de badjas uittrekkenquote:
Jaquote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ga je sushi maken?
[..]Wat een topper!
Het kan ook staandquote:
Middagquote:
Sammzjequote:
Yatsie! Ik ga zo sushi makenquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:13 schreef FrauMilena het volgende:
Leiden
---
[ afbeelding ]
Arm beest.
Sushiquote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Middag
[..]
Sammzje
[..]
Yatsie! Ik ga zo sushi maken
Dat kan ik ook hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, sloffen halen en de badjas uittrekken.
Pannekoeken?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:48 schreef Samzz het volgende:
Geen idee wat ik vanavond eet... Iig haute cuisine. Dat is één ding wat zeker is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |