Gewoon in mij fobo kijken, want ik kan je niets appenquote:
Jij woont dan ook in een of ander buitengebiedquote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:07 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Bij mij komen er wel veel kermisgangers voorbij op de fiets hoor.
Deel 2 zal hopelijk net zo briljant zijnquote:
Maak hem een keer mee hierquote:
Voorspelbaar Hostiquote:
Keertje schieten in de schiettent, ijsje eten en mensen en attracties kijkenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet voor de kermis, maar mensen kijken is vaak wel grappig
Lekker elitair weerquote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:12 schreef Inolvidable het volgende:
Dat volk wat er rondloopt ook. Heel tokkie Nederland loopt uit.
Moeten hetero's dat tegenwoordig ook?quote:
Zou jij ook niet gaan gisteren? Alleen mensen gekeken of ook echt in de attracties?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:12 schreef Inolvidable het volgende:
Geen idee. Ik weet niet wat voor kasten je hebt in je nieuwe huis.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Moeten hetero's dat tegenwoordig ook?
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:12 schreef Inolvidable het volgende:
Ladekasten. Zo'n groot ding heb ik toch niet nodigquote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet niet wat voor kasten je hebt in je nieuwe huis.
BEetje kamelenracen joh, leukquote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:14 schreef FrauMilena het volgende:
Nou als je ziet wat voor volk er op een gemiddelde kermis rondloopt
Ik ben zelf ook een tokkie dus ik mag dat.quote:
Beetje gegokt en mensen gekeken.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou jij ook niet gaan gisteren? Alleen mensen gekeken of ook echt in de attracties?
Ik ga je advies opvolgen, alleen douchen. Lang leve de crimineel lookquote:
Ik kende hem al maar hij is leukquote:
Toch moest ik lachenquote:
Ik denk dat het wel meevalt eigenlijkquote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga je advies opvolgen, alleen douchen. Lang leve de crimineel look
Als ik straks terug ben zal ik even laten weten hoeveel beveiligers achter me aan zatenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:25 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt eigenlijk![]()
Vanmorgen liep ik er ook bij alsof ik net m'n bed uitkwam. Niemand die er naar kijkt joh.
"DAAR IS IE!"quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als ik straks terug ben zal ik even laten weten hoeveel beveiligers achter me aan zaten
Dat is Frau op het strand.quote:
Wat ga je doen? Kermis?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:55 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, opgefrist en klaar voor een leuke avond. De groeten allen
Nee, heb een 'date' met een oude vriendin van me. Etentje en biosquote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat ga je doen? Kermis?
Veel plezier iig
Ohw nicequote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, heb een 'date' met een oude vriendin van me. Etentje en bios
Gezelligquote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, heb een 'date' met een oude vriendin van me. Etentje en bios
blokker?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:01 schreef artelligence het volgende:
Waar koop je tegenwoordig een goede blender? Koop wel online :/ Ben niks tegengekomen in de stad.
Gewoon eerst beslissen welke blender je wilt en dan de goedkoopste/beste winkel erbij zoeken lijkt me een logischere volgorde.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:01 schreef artelligence het volgende:
Waar koop je tegenwoordig een goede blender? Koop wel online :/ Ben niks tegengekomen in de stad.
quote:
Doe dat.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als ik straks terug ben zal ik even laten weten hoeveel beveiligers achter me aan zaten
Coolblue heeft misschien wel wat.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:01 schreef artelligence het volgende:
Google Play Storequote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:01 schreef artelligence het volgende:
Nah, alleen met te weinig vermogen. Al eens vaker zo'n ding gehad. Heb deze gekocht: https://m.bol.com/nl/p/ph(...)nes-blenders/N/10813quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |