Zou dat t zijn bij mij?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Mannen die te snel gespierd worden krijgen ook overal van die scheurtjes.
#anabolen
Ik kreeg ze toen ik stopte met wielrennenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Door het sporten?
Ik heb ze gekregen in de 2 jaar dat ik veel werkte... (lang staan, zware objecten tillen)
Brrrquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Kijkende naar striemen en uitgezakte punani wil ik dus nooit zwanger worden tbh
Ik heb ze nooit gezien in ieder geval. Je zal wel geen nieuwe hebben, want die zijn paars en vallen wel op.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Onzekere mannen zijn niet schattig
Ik heb er ook wat op mijn bovenbenen, 10 jaar voetbalquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:47 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb ze op mijn bovenbeen![]()
Wielrenbenen
Ik niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach joh, na de 30 zakken ze allemaal als een pudding in elkaar
Als je in een korte tijd van weinig naar veel spiermassa bent gegaan, dan kan het. Je huid heeft namelijk tijd nodig om te rekken en als dat te snel gaat, tsjah, scheurtjes.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:55 schreef yats het volgende:
[..]
Zou dat t zijn bij mij?
[..]
Ik kreeg ze toen ik stopte met wielrennen
Dat komt pas zodra die sixpack van je er weer is na al dat trainen de komende wekenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:53 schreef artelligence het volgende:
@Straw: heb ik striae? Volgens mij niet?
Schattig zijn word overratedquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Onzekere mannen zijn niet schattig
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:57 schreef Fascination het volgende:
Ik heb best een mooie buik, al zeg ik het van mezelf. :$
Ik ook, m'n lijntje komt weer terug.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:57 schreef Fascination het volgende:
Ik heb best een mooie buik, al zeg ik het van mezelf. :$
Dat fluctueert nogal bij mijquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als je in een korte tijd van weinig naar veel spiermassa bent gegaan, dan kan het. Je huid heeft namelijk tijd nodig om te rekken en als dat te snel gaat, tsjah, scheurtjes.
Ouwe verrimpeldequote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor mislukte aardbeien?
Biologische hipsteraardbeienquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Had jij een lijn?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:57 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ook, m'n lijntje komt weer terug.
nee, ben aan het eten, vandaar de vork. al hou ik op z'n tijd natuurlijk wel van wat strijd. vonken zoveel dat het hele huis in de fik vliegt.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wowow gaan we agressief worden?!
Doet me denken aan aardbeien op siroop. (blik)quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
U mad?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:59 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Doet me denken aan aardbeien op siroop. (blik)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |