Dat soort mensen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:36 schreef perro. het volgende:
[..]
lang geleden aan het einde van de middelbare school (opa vertelt) zat er een meisje bij mij in de klas die per ongeluk zwanger werd, heeft dat altijd verborgen weten te houden voor iedereen incl haar ouders, waar haar vader nota bene gynaecoloog was, tot het geboren werd.
geen grap. ik heb het ook niet gezien. ze ging ook gewoon mee stappen en zuipen etc.
Dat heb ik vaker gehoord, maar vind ik me zo moeilijk voor te stellen. Dat kind heeft toch ruimte nodig.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:36 schreef perro. het volgende:
[..]
lang geleden aan het einde van de middelbare school (opa vertelt) zat er een meisje bij mij in de klas die per ongeluk zwanger werd, heeft dat altijd verborgen weten te houden voor iedereen incl haar ouders, waar haar vader nota bene gynaecoloog was, tot het geboren werd.
geen grap. ik heb het ook niet gezien. ze ging ook gewoon mee stappen en zuipen etc.
En vergeet een goede shampoo nietquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:11 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat zo?
[..]
Ik ga nu mijn ticket kopen
Wat een dom mensquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:36 schreef perro. het volgende:
[..]
'Echte vrouwen' wegen ook 120 kilo zeker?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:34 schreef FrauMilena het volgende:
De titel van dat artikel (dat 'dit' is hoe een buik na een zwangerschap er echt uit ziet) is sowieso onzin. Ieder lichaam is toch anders. Bij m'n zus zie je niet eens dat ze zwanger is geweest.
ik kon het ook niet geloven hoor, toen ik ineens hoorde dat ze was bevallen. zelfs haar eigen vader de gynaecoloog dus ook niet eens. misschien zegt het wat over de warmte in dat gezin, of wellicht zag hij het niet omdat het het laatste was wat ie kon verwachten, of zo.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker gehoord, maar vind ik me zo moeilijk voor te stellen. Dat kind heeft toch ruimte nodig.
Jij gaat je zwangerschapsbuik eraf rennen tochquote:
Waar doel je op?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
'Echte vrouwen' wegen ook 120 kilo zeker?
mooie vrouwquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:38 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wat een dom mens
Eerste stuk doet me wel denken aan deze foto:
https://instagram.com/p/4jQqnHPAfN/?taken-by=mathildegoehler
4 maanden.
En gezonder, voedzamer en minder etenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:39 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Jij gaat je zwangerschapsbuik eraf rennen toch
Het soort figuren dat dat soort artikelen plaatstquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:39 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Jij gaat je zwangerschapsbuik eraf rennen toch
[..]
Waar doel je op?
Niet als je moeder bent. Dan noem je het tijgergat, omdat het je een moederleeuw maakt.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
God, ik zou zo'n hekel aan m'n lijf krijgen.
Tijger < > leeuw. *kortsluiting*quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet als je moeder bent. Dan noem je het tijgergat, omdat het je een moederleeuw maakt.
Goed bezig!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
En gezonder, voedzamer en minder eten
Ach soquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het soort figuren dat dat soort artikelen plaatst
Lijger toch.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Tijger < > leeuw. *kortsluiting*
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet als je moeder bent. Dan noem je het tijgergat, omdat het je een moederleeuw maakt.
Ik heb frambozen gekocht (zag ze liggen)quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:43 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Goed bezig!
Ik had net een smoothie met aarbei, banaan, kiwi en sinaassappel. Lekker johEn tegenwoordig heb ik liever paprika dan chocola.
Langzaamaan wen je aan gezond eten of zo. :$
[..]
Ach so
Dat is ook weer zo. Een lichaam is ook maar een lichaam.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:41 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou beetje lelijke buik best over hebben voor het krijgen van een kindje in de toekomst.
Het is toch maar uiterlijk.
Ik op m'n bovenbenen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ook.Door te veel te eten.
En hormonen.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb frambozen gekocht (zag ze liggen)Morgenochtend maar door de magere yoghurt
Ach, ik kan het altijd nog afscheren toch?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En vergeet een goede shampoo nietOm Leeuwarden-perikelen voor te zijn
Waarom zou ik dat doen?quote:
Hoeveel kilometer heb je gisteren gelopen?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat je het maar weet.
Ik heb spierpijn van gister.What gives.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En hormonen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals dit is wel the horror.![]()
![]()
bovenarmen en zwembandenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik overal.![]()
Okay, niet overal. Niet op mijn oogbol of zo.
Heb het al sinds ik 11 was. Heb heel lang gedacht dat het littekens waren van smak tegen de rotsen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En hormonen.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Wow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals dit is wel the horror.![]()
![]()
Ik heb ze op mijn bovenbeenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik overal.![]()
Nou da's toch een weg terug?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:46 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, ik kan het altijd nog afscheren toch?
[..]
Waarom zou ik dat doen?
[..]
Hoeveel kilometer heb je gisteren gelopen?
Is dit realSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals dit is wel the horror.![]()
wow.
Ik heb ook diepvriesbosvruchten. Maar deze waren vers en zagen er zo sexy uit dat ik ze maar in m'n mandje heb gegooid.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Heb ik ook. Diepvries, dat dan weer wel. Die zijn goedkoper en langer te bewaren.
Ik krijg ze ookquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:47 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb een aantal kleine spataderen op m;n benen. Ziet er ook niet uit.
Wow :/ gelukkig heb je dat niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals dit is wel the horror.![]()
Gelukkig ben je knap.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik overal.![]()
Dan zou ik een huidtransplantatie ondergaan. Goddamn.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wow :/ gelukkig heb je dat niet...
Door het sporten?quote:
Dan zou ik echt niet weten wat ik zou moeten zeggen of doen als ik dat zou zienquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan zou ik een huidtransplantatie ondergaan. Goddamn.
Bulken en cutten lijkt me inderdaad niet altijd even fijn voor de huid.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Mannen die te snel gespierd worden krijgen ook overal van die scheurtjes.
#anabolen
"Je ziet het amper."quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan zou ik echt niet weten wat ik zou moeten zeggen of doen als ik dat zou zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |