Vergeet de selfiestick niet hequote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:11 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat zo?
[..]
Ik ga nu mijn ticket kopen
Dat sowieso. Thxs!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:16 schreef perro. het volgende:
[..]
en ga er nu eens voor de verandering zonder verwachtingen in. dat kan teleurstellingen schelen.
succes in elk geval yats.
Die heb ik niet. Niet nodig ook. Geloof het of niet maar zon run is gewoon leuk om te doen en puur voor de fun.quote:
Uhuhquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:21 schreef yats het volgende:
[..]
Dat sowieso. Thxs!
[..]
Die heb ik niet. Niet nodig ook. Geloof het of niet maar zon run is gewoon leuk om te doen en puur voor de fun.
Zie die neger chagrijnig kijken.quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Komen in ieder geval meer vrouwen op af dan bij het kitesurfen of bij obscure muzikanten.
God, ik zou zo'n hekel aan m'n lijf krijgen.quote:
Die viel mij ook op, wenkbrauwen omhoogquote:
Zij had voor de zwangerschap ook geen littekenloze strakke buik.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
God, ik zou zo'n hekel aan m'n lijf krijgen.
Wrs niet, nee, maar nu is het nog een beetje extra gehavend.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zij had voor de zwangerschap ook geen littekenloze strakke buik.
Maar wel een wondertje erbij hè!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wrs niet, nee, maar nu is het nog een beetje extra gehavend.
Ratten kunnen hetquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar wel een wondertje erbij hè!
die paar niet-kinderhaters zijn nu in elk geval ook verpest.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wrs niet, nee, maar nu is het nog een beetje extra gehavend.
lang geleden aan het einde van de middelbare school (opa vertelt) zat er een meisje bij mij in de klas die per ongeluk zwanger werd, heeft dat altijd verborgen weten te houden voor iedereen incl haar ouders, waar haar vader nota bene gynaecoloog was, tot het geboren werd.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:34 schreef FrauMilena het volgende:
De titel van dat artikel (dat 'dit' is hoe een buik na een zwangerschap er echt uit ziet) is sowieso onzin. Ieder lichaam is toch anders. Bij m'n zus zie je niet eens dat ze zwanger is geweest.
Bij mij welquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:34 schreef FrauMilena het volgende:
De titel van dat artikel (dat 'dit' is hoe een buik na een zwangerschap er echt uit ziet) is sowieso onzin. Ieder lichaam is toch anders. Bij m'n zus zie je niet eens dat ze zwanger is geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |