Ik heb Vision factor 50. Een keer smeren en ik kan de hele dag in het water met de zon op m'n kop zonder problemenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:49 schreef Samzz het volgende:
Aaaah, verbrand door m'n zonnebrandcrème heen. Niet zwaar, maar toch.
En Twi krijgt nog een mossel als toetje?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:51 schreef Myraela het volgende:
Ik eet vanavond 4 verschillende bereidingen van mossel.
Ik had zin om wat te experimenteren in de keuken. Ik maak nooit mosselen.
Ik heb ook factor 50 en heb gesmeerd. Maar blijkbaar vanmiddag niet op tijd. Het is gelukkig niet zo heel erg, kleine rode waas.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb Vision factor 50. Een keer smeren en ik kan de hele dag in het water met de zon op m'n kop zonder problemen
De grap die ik al verwachte.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
En Twi krijgt nog een mossel als toetje?
Nu heb ik ook zin in mossels
Trekt wel weer wegquote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook factor 50 en heb gesmeerd. Maar blijkbaar vanmiddag niet op tijd. Het is gelukkig niet zo heel erg, kleine rode waas.
Ik wilde natuurlijk wel aan de verwachtingen voldoen hequote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
De grap die ik al verwachte.
Anyhow. Ik maak al mango sorbet als toetje.
Jawelquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:53 schreef FrauMilena het volgende:
Chillen met nieuw Tame Impala album en kaasplankje.
Ja, ik ga nu richting keukenquote:
Waar woonde jij ook alweer?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Middag
[..]
Sammzje
[..]
Yatsie! Ik ga zo sushi maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja, ik weet niet wat cali allemaal doet natuurlijk.quote:Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:10 schreef yats het volgende:
[..]
Waar woonde jij ook alweer?Waarom de ':@'? Heb je een date?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lig je raar?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom krijg ik altijd zo'n last van mijn keel tijdens een middagdutje?
Misschien moet je leren door je neus te ademen.quote:
Dat wellicht ja.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:00 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Misschien moet je leren door je neus te ademen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |