Ik wil die V-vorm weer onderaan mijn buikquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:57 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ook, m'n lijntje komt weer terug.
Nee, eerder van vetbol naar gespierdquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dus je gaat van dunne spriet naar kast?
Weer?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik wil die V-vorm weer onderaan mijn buik
V-linesquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gewoon met een paraplu uit de zon blijven toch. The Asian way.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Goed om te weten dit. Even screenshotje maken ook...
Die foto van jou.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor gespierde mannen. Vooral als ze ook nog eens een strakke kaaklijn hebbenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Weer?
Pics.
Al ben ik niet eens zo van de gespierde jongetjes.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:01 schreef perro. het volgende:
ik ben niet zo gespierd. ik heb wel een mannelijke torso. brede schouders ditdat.
lang geleden wel een tijdje serieus krachttraining gedaan, en toen zag je het best snel aftekenen. maar vind dat opgepompte niks. heet geen conan. en ben ook geen barbaar.quote:
Grapjequote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Weer?
Pics.
Al ben ik niet eens zo van de gespierde jongetjes.
He verdoriequote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor gespierde mannen. Vooral als ze ook nog eens een strakke kaaklijn hebben
Dan zit je hier verkeerd. Alleen muffintops hier. Wiggling all that goodnessquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor gespierde mannen. Vooral als ze ook nog eens een strakke kaaklijn hebben
Opgepompt, bah nee. Vind dat ook 3x niksquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:02 schreef perro. het volgende:
[..]
lang geleden wel een tijdje serieus krachttraining gedaan, en toen zag je het best snel aftekenen. maar vind dat opgepompte niks. heet geen conan. en ben ook geen barbaar.
quote:
Idem hierquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Chips hierquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ken de struggle. Ik hou te veel van chocola
Dit is wel waar.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan zit je hier verkeerd. Alleen muffintops hier. Wiggling all that goodness
Kaaktransplantatie?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je weet nu wat je te doen staat Fax
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |