SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Oh nee, sorry ik zag deze wat laatquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je daar morgen het verkeer regelen?
Als ze écht lastig worden, 1 telefoontje naar de meldkamer politie inclusief merk, kleur, kenteken auto en wat er is voorgevallen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb nooit geen last hier met mensen terwijl ik echt niet groot ben.
Ik ook niet. maar ik heb geen zin in gedoe, ik doe daar wekelijks mijn boodschappen en dat wil ik blijven doen, ik had die gozer nog nooit gezien en ik ken veel mensen hier.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb nooit geen last hier met mensen terwijl ik echt niet groot ben.
Mijn vrouw is weleens bang geworden van me. Kan aardig uit de bocht vliegen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als ze écht lastig worden, 1 telefoontje naar de meldkamer politie inclusief merk, kleur, kenteken auto en wat er is voorgevallen.
Maar in mijn dagelijkse leven, nah never
quote:
Gij heftig persoon... Jij bent wel van de uitgesproken meningen, standvastigheid schat ik zo in.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn vrouw is weleens bang geworden van me. Kan aardig uit de bocht vliegen.
Wat was er gebeurd dan?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook niet. maar ik heb geen zin in gedoe, ik doe daar wekelijks mijn boodschappen en dat wil ik blijven doen, ik had die gozer nog nooit gezien en ik ken veel mensen hier.
Kan door de ganja komen, maar ik heb het volume toch iets opgevoerd.quote:
Op straat groot gegroeid.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gij heftig persoon... Jij bent wel van de uitgesproken meningen, standvastigheid schat ik zo in.
Psst.. verkeerde DJquote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan door de ganja komen, maar ik heb het volume toch iets opgevoerd.
2 winkelwagens botsten, een duw en een duw terug en 4 klappen over en weer. Maar ik wil daar niet de tent afbreken omdat ik er altijd mijn boodschappen doe.quote:
Dat verklaart het wel ja.. Volgens mij is mevrouw Piraat trouwens enen toffen damequote:
Oeh, wat een ramp.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
2 winkelwagens botsten, een duw en een duw terug en 4 klappen over en weer. Maar ik wil daar niet de tent afbreken omdat ik er altijd mijn boodschappen doe.
Zo denk ik er ook over, maar als iemand begint te duwen.....tja.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oeh, wat een ramp.
*botsing*
Oeh, sorry, excuus.
Move along. Nothing to see here. Echt, die dingen zijn stevig genoeg om een botsing te overleven hoor
Die houd ik zelf.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat verklaart het wel ja.. Volgens mij is mevrouw Piraat trouwens enen toffen dame
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Dat claimend gedrag van die wieven ook altijdquote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je weet het nooit met die vrouwen maar die van mij wil me niet kwijt, soms vind ik dat best eng.
Ik zei toen straks nog dat ik zo een bloedhekel aan Toto heb...en ik weet ook waarom....dat is veel te glad voor mij.quote:
Scherpe kantjesquote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zei toen straks nog dat ik zo een bloedhekel aan Toto heb...en ik weet ook waarom....dat is veel te glad voor mij.
Ik kan niet zonder, zeker niet wat gitaarmuziek betreft. Elektronische muziek is voor mij een ander verhaal, maar ook daar hou ik van de scherpe randjes. Zo ben ik gek op bijv. Fad Gadget.quote:
Fischerspooner? CombiChrist?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan niet zonder, zeker niet wat gitaarmuziek betreft. Elektronische muziek is voor mij een ander verhaal, maar ook daar hou ik van de scherpe randjes. Zo ben ik gek op bijv. Fad Gadget.
Ik geef overal wel een draai aanquote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een paar stijlen kan ik draaien, ben best wel beperkt eigenlijk.
Ken ik niet, lijken me ook nieuwer, maar ik zal ze eens checken later.quote:
Fischerspooner draai ik wel eens.. Emerge..quote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ken ik niet, lijken me ook nieuwer, maar ik zal ze eens checken later.
Wat gaat er gebeuren?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:53 schreef knokkels het volgende:
Kan leuk worden morgen ... 1400 mensen verwacht
Vooral de 15 jaar ervaring en een uitgebreide muzieksmaak wil helpenquote:
Mijn favo EBM bands zijn voor mij de pioneers van dat genre te weten: Front 242 en Neon Judgementquote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Fischerspooner draai ik wel eens.. Emerge..
En CombiChrist is EBM/Industrial, wat harder
quote:
Alles is te regelenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:57 schreef knokkels het volgende:
Piet, heb je toevallig Pennywise - Bro Hymn ook?
Nee, we staan daar het verkeer te regelen.quote:
quote:
Daarom vroeg ik het.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, we staan daar het verkeer te regelen.
Vechten met mijn kussen doe ik wel in the comfort of my own bedquote:
En dan zelf je tegenstandster uitkiezen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 02:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vechten met mijn kussen doe ik wel in the comfort of my own bed
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 02:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dan zelf je tegenstandster uitkiezen.
Maar hij/zij lult niet meer terug? Was die stem overigens mannelijk? Ik heb nog nooit 'talk back' aangezet, zal wel ergens erop zitten. 't is een Samsung Galaxy, maar nooit gezocht, lijkt me maar irri.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 02:06 schreef knokkels het volgende:
* knokkels zegt even tegen zijn telefoon dat ie om 8 uur graag gewekt wil worden
Dit was gewoon via Google Now. "Okay Google, maak me wakker om 8 uur"quote:Op zaterdag 18 juli 2015 02:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar hij/zij lult niet meer terug? Was die stem overigens mannelijk? Ik heb nog nooit 'talk back' aangezet, zal wel ergens erop zitten. 't is een Samsung Galaxy, maar nooit gezocht, lijkt me maar irri.
Ik ken het niet, maar dat heeft me nog nooit gestoptquote:Op zaterdag 18 juli 2015 02:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
Houdt er iemand van jullie van Dead Moon?
Durf ik hier nog niet te draaien, is nogal Lo-Fi namelijk.
Die gasten bestaan uit een echtpaar (gitaar/bas) van hij 67 jr en zij iets jonger en een nog iets jongere drummer. En ze persen hun LP's zelf op een pers die ze bij aanvang van het CD tijdperk voor een prikkie kochten. Bijna alles namen ze in de garage op.quote:
Truste en regel ze.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 02:14 schreef knokkels het volgende:
Maar goed, die hoor ik vast wel in bed.. Luitjes, het was weer gezellig![]()
Dank voor het draaien, Piet en de gezelligheid
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 02:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die gasten bestaan uit een echtpaar (gitaar/bas) van hij 67 jr en zij iets jonger en een nog iets jongere drummer. En ze persen hun LP's zelf op een pers die ze bij aanvang van het CD tijdperk voor een prikkie kochten. Bijna alles namen ze in de garage op.
Is een coole band. Garagerock pur sang.quote:
Leuk dat er mooie rauwe gitaarmuziek bestaat en van dat hele serene synth gedoe, het is allebei mooi.quote:
Ben geluidstechnicus voor mijn hobby met wat klusjes soms.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 02:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Leuk dat er mooie rauwe gitaarmuziek bestaat en van dat hele serene synth gedoe, het is allebei mooi.
Had ik heel vroeger al, altijd geobsedeerd door geluidjes.
Joe Strummer was ook cool. Jones ook, maar ik vind de zang van Strummer lekkerder.quote:
Slaap lekker, Piet!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 07:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Alle luisteraars dep in slaap gedraaid, kap ermee.
Ik ken zelfs die hele Marilyn niet. Ik weet van de relatie tussen Boy en zijn drummerd.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 09:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De relatie tussen Boy en Marilyn weet je toch weel?
heb de koffers uitgepakt, zooi opgeruimd, was staat te draaien nu even tijd voor koffie, misschien gaan mijn ogen daarna open!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even nog wat boodschappen doen.....laters...
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:37 schreef MaryMouse het volgende:
Zullen we vanavond weer eens gaan lepelen?
Nee totaal niet eigenlijk hahah, vanavond uit eten.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Jah!
En, al lekker volgevreten met zoetigheden?
Ahhh haha beter!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:37 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nee totaal niet eigenlijk hahah, vanavond uit eten.
Dan gooi ik mijzelf op het rooster van 19:00 - 21:00. Kan daarna nog een andere DJ draaien (jij bijv. hint, hint, hintquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan gooi ik mijzelf op het rooster van 19:00 - 21:00. Kan daarna nog een andere DJ draaien (jij bijv. hint, hint, hint)
Gothic of randomshow?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:39 schreef ToT het volgende:
[..]HAHA! Is goed.
Gooi je mij er ook voor 2 uurtjes op dan?
Je staat eropquote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmm doe maar random.Lang niet iedereen zit op een volledige gothic show te wachten!
Hehehe tof!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je staat erop
Ik wil best wel weer eens een gothicshow horen hoor
En ik kon weer dat blut engel nummer niet vinden wat ik zo mooi vondquote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe tof!Ja ik denk ook wel dat een flink deel ervan ook wel in dat genre zal zitten!
Was het met tekst of zonder?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ik kon weer dat blut engel nummer niet vinden wat ik zo mooi vond
Luisterende, maar ik denk niet dat dit hem was. Volgens mij was het een nummer met tekst. Zonde dat mijn aantekeningen die ik toen gemaakt heb samen met de muziek indertijd de prullenbak zijn ingegaan.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Was het met tekst of zonder?
Zonder tekst: Schmerz 1: Liebe.Staat op Seelenschmerz, geloof ik.
Was het een wat harder nummer?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Luisterende, maar ik denk niet dat dit hem was. Volgens mij was het een nummer met tekst. Zonde dat mijn aantekeningen die ik toen gemaakt heb samen met de muziek indertijd de prullenbak zijn ingegaan.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:53 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb haring, nu van de echte visboer, maar nog wel even terug gekoeld, half uurtje uit de koelkast is het beste (ongeveer) toch?
Graadje of 18. Haring moet net warm genoeg zijn om weer wat vettig te zijn maar mag nog niet 'zweten'quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:53 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb haring, nu van de echte visboer, maar nog wel even terug gekoeld, half uurtje uit de koelkast is het beste (ongeveer) toch?
Noop, ik heb hem geloof ik gevondenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Was het een wat harder nummer?
Children of the night, misschien? Met een lekker stevige basgitaar.
Is weet dat het weer enigszins op temperatuur moet komen, maar ik wil nu etenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Graadje of 18. Haring moet net warm genoeg zijn om weer wat vettig te zijn maar mag nog niet 'zweten'
Dan ga je toch gewoon etenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Is weet dat het weer enigszins op temperatuur moet komen, maar ik wil nu eten
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Noop, ik heb hem geloof ik gevonden
Lucifer
Of Angels of the Dark kan het ook zijnquote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:57 schreef ToT het volgende:
[..]Volgens mij heb ik die nooit op de radio gedraaid?
Na de vorige miskleun wil ik het heel goed doen.quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:00 schreef MaryMouse het volgende:
Hmmm, nee is het toch ook niet. Ach in ieder geval mag je vanavond best af en toe met enige regelmaat weer wat stevige eigen stijl door je show heengooien
Minimaal, haring moet niet koud gegeten worden...quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:53 schreef Rafeiro het volgende:
Op titelquote:
Ik ben nog steeds luisterendequote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:06 schreef ToT het volgende:
Vampire romance 1 of 2 kan het ook nog wel eens geweest zijn.
In principe laatste woord, maar dat blijkt in de praktijk toch nog best lastig te zijn om een volgende titel te vinden wat begint met het laatste woord van de vorige titel. Dus dreigen we dood te lopen dan worden we wat creatieverquote:
Je altijd nog te voet gaan. Dat is gratis.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:13 schreef Rafeiro het volgende:
Wellicht dat ik gedurende mijn zomervakantie ga proberen de zooi werkend te krijgen om ook weer eens te draaien.
Kreeg een uitnodiging via facebookvoor een optreden van iemand in Italië dus overweeg nu om daar een paar dagen heen te gaan. Maar dan moet alles wel een beetje meezitten. En het vliegen niet tering duur zijn.
Maar dan zou ik een jaar vakantie nodig hebben.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je altijd nog te voet gaan. Dat is gratis.
Beetje doorlopen dan.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar dan zou ik een jaar vakantie nodig hebben.
Geen rauw vlees, geen rauwe vis, wat voorzichtigquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Succes, pas wel op voor rauw vlees.
Was de koelkast een keer aan het schoonmaken. Doe ik te weinig, maar soit. Nu voor ik vakantie heb dus wel even.quote:
Watjequote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Een slok nemen durfde ik nog net niet maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Watje![]()
Je was er echt niet aan doodgegaan hoorNee, maar echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zooi moet gaan schiften, verzuren, stinken etc.
Wel blij dat het bij mij niet gebeurde, maar zo werkt melk.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:01 schreef ToT het volgende:
Children --> Blutengel - Children of the night
(Of Children of the revolution)
OK 2x Children of the Night danquote:
Natuurlijk nog nietquote:
En daarna Iron Maiden - Prowler? of ken jij meer nummers die met Prowler beginnen waar je mee verder kan lepelen?quote:
Met Satin heb ik nog wel 3 titelsquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:08 schreef ToT het volgende:
Och ja, met satin kan ik ook weinig meer verzinnen!
Ik heb er een klaar staan waar we vast en zeker mee verder kunnenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:10 schreef ToT het volgende:
Ja ik heb ook wel nummers die met satin beginnen, maar waar die allemaal mee eindigen, kan ik verder ook niks mee!
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb er een klaar staan waar we vast en zeker mee verder kunnen
Geen idee trouwens wat voor dat nummer is eigenlijk, zegt me namelijk zo snel helemaal niets
Goed gevonden welquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niets ooit de MEN Crea Bea Award gewonnen...
HAHA Alright!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niets ooit de MEN Crea Bea Award gewonnen...
Woman in chains.....hmmm dan wordt chains weer moeilijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:14 schreef MaryMouse het volgende:
Satin --> Dave Mason - Satin Red and Black Velvet WOMAN
Bon Jovi heeft een nummer met dezelfde titel als Streisand hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Woman in chains.....hmmm dan wordt chains weer moeilijk.
Streisand ga ik niet aanvragen!
Toch wel?quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was even zoeken, lag in een stoffige lade:
[ afbeelding ]
Twee nummers Hierna komt Erasure - Chains of Love.quote:
Blonde Heidi dan van Cooldown Cafe?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Twee nummers Hierna komt Erasure - Chains of Love.
Voor Love heb ik nu
Deine Lakkaien - Love Me to the End
en
Kim Wilde - Love Blonde
Maar dat gaat Deine Lakaien worden want met Blonde kom ik dan weer niet verder dan Billy Joel
Heet ik Voutquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Neen, maar je hebt hem wel eens aangeraakt.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:30 schreef MaryMouse het volgende:
Nog niemand iets met END?
Ik gooi zelf Nightwish - End of all Hope in de aanbieding
End of the Road heb ik alleen van Boyz II Menquote:
Endorphinmachine = Princequote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:27 schreef MaryMouse het volgende:
Next: Deine Lakaien - Love me to the END
Nieuwedieper gespot?quote:
Verrassingen, altijd leukquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb er een klaar staan waar we vast en zeker mee verder kunnen
Geen idee trouwens wat voor dat nummer is eigenlijk, zegt me namelijk zo snel helemaal niets
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Verrassingen, altijd leuk![]()
Ha Muis
NightwishLeuke binnenkomerd!
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Verrassingen, altijd leuk![]()
Ha Muis
NightwishLeuke binnenkomerd!
Yoooooooooquote:
Lepelen.... die term ben ik tegengekomen..quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]we zijn aan het lepelen.
Lepelwoord HOPE
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Yooooooooo![]()
Zo dan, de donsveren lagen tot bij mij in de straat![]()
![]()
Toch een goede 5 minuten fietsen
Neequote:
Dan kunnen Holland Duo en Dana Winner ookquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:37 schreef MadMaster het volgende:
Paul McCartney - Hope Of Deliverance
Mumford & Son - Hopeless Wanderer
Will Tura - Hopeloos...
Wie?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dan kunnen Holland Duo en Dana Winner ook
Dit ja!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:40 schreef knokkels het volgende:
Of zijn we al bij de bevalling aangekomen?
Nee, we zijn inmiddels aan DELIVERANCE aangekomenquote:
Oh ok,quote:
quote:
Zo ben ik, leven in de brouwerij brengenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
We lopen dus nog niet dood
Volgende lepelwoord : BANJO
Vangelis was al ingeladen dus dit was een snelle sleur en pleurquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vangelis was al ingeladen dus dit was een snelle sleur en pleur
BOY wordt het volgende woord.quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:44 schreef ToT het volgende:
![]()
[ [url=http://cdn-www.i-am-bored.com/media/(...)-done.png]afbeelding[/url] ]
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:45 schreef knokkels het volgende:
Ik vond dit wel een Raf verzoekje![]()
En het was ToT
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Cure - Boys Don't CryOp zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:48 schreef knokkels het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Cure - Boys Don't CryGoeie!
Wat, die streep door de spoiler?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |