Da's tenminste niet van die erotische vruchten zoals mango enzo!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben helemaal van mijn abrikoos man
Ik wacht nog even op de staande ovulatiequote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's tenminste niet van die erotische vruchten zoals mango enzo!
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik leen 'm binnenkort wel een keer uit
Wanneer ik draai is er altijd wel sprake van wat doping.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Had ik eerder vandaag BIJNA gedraaid. En toen besloot ik verder te zoeken
Dit wil ik geloof ik niet wetenquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op de staande ovulatie
kwestie van een paar aflevering van Vrienden voor het leven kijkenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:21 schreef ToT het volgende:
[..]Volgens mij hebben we ze nu zo onderhand wel allemaal gehad he?
quote:
Oh nee hoor..quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:21 schreef ToT het volgende:
[..]Volgens mij hebben we ze nu zo onderhand wel allemaal gehad he?
Nee wacht, er zijn er nog een stuk of 3 geloof ik!
Ach verrek jaaaaaa!!!!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kwestie van een paar aflevering van Vrienden voor het leven kijken
ja hub graaf rob de nijs of Peter maar opquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:22 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Want het is zoooooooooooooooooooooooooooooomer [ [url=
http://radiobox2.omroep.n(...)eight=764]afbeelding[/url] ]
Viel altijd in slaap dan.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kwestie van een paar aflevering van Vrienden voor het leven kijken
Dan doe je het maar zonder.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:24 schreef knokkels het volgende:
Ik kan dit niet door de beugel tolereren.
Mwoah, ik ga er voor de volle 50% tegenaanquote:
Eerder vandaag toen DDM aan het stuiteren wasquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
Is er ooit Rotterdam Termination Source met Poing wel eens gedraaid voor de inmiddels niet meer zo nieuwe luisteraars?
Mooi dan kan ik gaan slapenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Eerder vandaag toen DDM aan het stuiteren was
Die boom..quote:
wheheh Aww slaap lekkerquote:
ja diequote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die boom..
Ohh die zeer ontspannen boom
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:29 schreef just me het volgende:
Deze hoorde ik vandaag in het clubhuis van de de golfbaan in België
golfers zijn niet allemaal en altijd saaiquote:
Stond daar nog oude Atari kast?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:29 schreef just me het volgende:
Deze hoorde ik vandaag in het clubhuis van de de golfbaan in België
Nooit gezegd, uwe hipheidquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:31 schreef just me het volgende:
[..]
golfers zijn niet allemaal en altijd saai
![]()
![]()
Waarheen lijdt de weg?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:31 schreef knokkels het volgende:
Zo ook maar even wat diepere muziek, om ons bestaan te overdenken
Hierna dan neem ik aan.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:31 schreef knokkels het volgende:
quote:
Going Underground van The Jam...quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:31 schreef knokkels het volgende:
Nee een andere, je zal er helemaal triplex van staan.quote:
Geen multiplex, jammer.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee een andere, je zal er helemaal triplex van staan.
quote:
Moet je daar morgen het verkeer regelen?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Da's wel immens omvangrijk
soms gaf de boom de bal terug, was wel relaxedquote:
we hadden jupiler, hele kleine flesjes die waren zo verdampt in de warmtequote:
Waarom daar maar 25cl inzit is me ook een raadsel.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:42 schreef just me het volgende:
[..]
soms gaf de boom de bal terug, was wel relaxed
[..]
we hadden jupiler, hele kleine flesjes die waren zo verdampt in de warmte
Alle wegen leiden naar Rome, ook de lijdenswegenquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Bedankt voor een gezellige avond, ik ga slapen
Na een biertje durf ik al niet meer in de auto te stappenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Auto rijden met paddo's is geen goed idee, zag bomen oversteken en fietsers gingen sneller.
Dude, mijn auto WASSEN met paddo's op was al niet zo slim om te doen! Met paddo's de weg op gaan is echt niet normaal!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Auto rijden met paddo's is geen goed idee, zag bomen oversteken en fietsers gingen sneller.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Verstandigquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Na een biertje durf ik al niet meer in de auto te stappen
En hallucinogene middelen durf ik sowieso niet aan
minder zwaar tillenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom daar maar 25cl inzit is me ook een raadsel.
Soms ben ik wat vreemd.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Dude, mijn auto WASSEN met paddo's op was al niet zo slim om te doen! Met paddo's de weg op gaan is echt niet normaal!
Dat zijn we allemaal, ik ookquote:
heb ik totaal geen last vanquote:
Ik heb er ook geen last van dat hij soms vreemd isquote:
Uitzondering op de regels bestaan natuurlijk altijdquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:49 schreef just me het volgende:
Mijn geest wil nog wel maar mijn ogen vallen dicht
bedankt voor de muziekjestrustuh, fijne avond/nacht nog
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
mafze, just mequote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:49 schreef just me het volgende:
Verstandig want ik ga zo ff helemaal los.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:49 schreef just me het volgende:
Sterkte.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:59 schreef MaryMouse het volgende:
Muis is op dit moment gewoon even totaal in de war en gaat even offline. Ik weet niet wanneer ik weer terug kom. Ik ga mijn best doen om mijn show dinsdag te draaien, maar het is even chaos
Doe je rustig aan muis?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:59 schreef MaryMouse het volgende:
Muis is op dit moment gewoon even totaal in de war en gaat even offline. Ik weet niet wanneer ik weer terug kom. Ik ga mijn best doen om mijn show dinsdag te draaien, maar het is even chaos
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Doe je rustig aan muis?En je hebt mijn nummer he
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:59 schreef MaryMouse het volgende:
Slaap lekker DDMquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Hey hey... dat komt vast goed hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]jou bel ik nog wel even, want ik heb het gevoel dat ik jou in de steek laat
Maar ik kan gewoon echt niet meer
Dat is iets wat altijd herBEzien kan wordenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hey hey... dat komt vast goed hoorMaak je daar nou geen zorgen over.
Gezondheid is belangrijker, jatochniettan
Geen dank, ik heb me geamuseerd, interessante show wa shet weerquote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
Knokkels bedankt, ik was er weer even niet, kreeg plotseling bezoek. Ik heb hier zelden rust...pffff
Truste jij en doe kalm aan...quote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:04 schreef MaryMouse het volgende:
Knokkels bedankt
Ik luisterde wel maar was er niet helemaal bij
Geen dank Muis.. En alles komt goed hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:04 schreef MaryMouse het volgende:
Knokkels bedankt
Ik luisterde wel maar was er niet helemaal bij
Ik heb er een flink deel van meegekregen hoor. Alleen tussendoor gegeten en toen kreeg ik opeens bezoek dus.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Geen dank, ik heb me geamuseerd, interessante show wa shet weer![]()
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is iets wat altijd herBEzien kan worden
Klinkt weer lekker, Op zijn Piet's !quote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
Piet, voor wat het waard is, je gaat goed, vooral zo doorgaan.
Handtastelijkhedenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Feelies, jippie....
Hier word ik vrolijk van.
Alsof jij daar een reden voor nodig hebtquote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Feelies, jippie....
Hier word ik vrolijk van.
Daar draai ik me eentje op.
Handtastelijkheden had ik eergisteren, slaande ruzie met een of andere debiel in de AH.quote:
Ben ik zo doorzichtig....verdorie.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Alsof jij daar een reden voor nodig hebt
Ik ram ze met de winkelwagen al uit de weg.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Handtastelijkheden had ik eergisteren, slaande ruzie met een of andere debiel in de AH.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben ik zo doorzichtig....verdorie.
Ik lach heel vriendelijk, en blijf heeeeeeeeeeeel rustig, en praat rustig... en steeds zachter.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ram ze met de winkelwagen al uit de weg.
Dat deed ik dus, maar we hebben allebei een geïncasseerd, ik wil geen zeik in die zaak, want een winkelverbod heb ik geen zin in dus.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ram ze met de winkelwagen al uit de weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |