quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:00 schreef MaryMouse het volgende:
Hmmm, nee is het toch ook niet. Ach in ieder geval mag je vanavond best af en toe met enige regelmaat weer wat stevige eigen stijl door je show heengooien
Minimaal, haring moet niet koud gegeten worden...quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:53 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb haring, nu van de echte visboer, maar nog wel even terug gekoeld, half uurtje uit de koelkast is het beste (ongeveer) toch?
Op titelquote:
Ik ben nog steeds luisterendequote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:06 schreef ToT het volgende:
Vampire romance 1 of 2 kan het ook nog wel eens geweest zijn.
In principe laatste woord, maar dat blijkt in de praktijk toch nog best lastig te zijn om een volgende titel te vinden wat begint met het laatste woord van de vorige titel. Dus dreigen we dood te lopen dan worden we wat creatieverquote:
Je altijd nog te voet gaan. Dat is gratis.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:13 schreef Rafeiro het volgende:
Wellicht dat ik gedurende mijn zomervakantie ga proberen de zooi werkend te krijgen om ook weer eens te draaien.
Kreeg een uitnodiging via facebookvoor een optreden van iemand in Italië dus overweeg nu om daar een paar dagen heen te gaan. Maar dan moet alles wel een beetje meezitten. En het vliegen niet tering duur zijn.
Maar dan zou ik een jaar vakantie nodig hebben.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je altijd nog te voet gaan. Dat is gratis.
Beetje doorlopen dan.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar dan zou ik een jaar vakantie nodig hebben.
Geen rauw vlees, geen rauwe vis, wat voorzichtigquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Succes, pas wel op voor rauw vlees.
Was de koelkast een keer aan het schoonmaken. Doe ik te weinig, maar soit. Nu voor ik vakantie heb dus wel even.quote:
Watjequote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Een slok nemen durfde ik nog net niet maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Watje![]()
Je was er echt niet aan doodgegaan hoorNee, maar echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zooi moet gaan schiften, verzuren, stinken etc.
Wel blij dat het bij mij niet gebeurde, maar zo werkt melk.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:01 schreef ToT het volgende:
Children --> Blutengel - Children of the night
(Of Children of the revolution)
OK 2x Children of the Night danquote:
Natuurlijk nog nietquote:
En daarna Iron Maiden - Prowler? of ken jij meer nummers die met Prowler beginnen waar je mee verder kan lepelen?quote:
Met Satin heb ik nog wel 3 titelsquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:08 schreef ToT het volgende:
Och ja, met satin kan ik ook weinig meer verzinnen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |