quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:00 schreef MaryMouse het volgende:
Hmmm, nee is het toch ook niet. Ach in ieder geval mag je vanavond best af en toe met enige regelmaat weer wat stevige eigen stijl door je show heengooien
Minimaal, haring moet niet koud gegeten worden...quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:53 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb haring, nu van de echte visboer, maar nog wel even terug gekoeld, half uurtje uit de koelkast is het beste (ongeveer) toch?
Op titelquote:
Ik ben nog steeds luisterendequote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:06 schreef ToT het volgende:
Vampire romance 1 of 2 kan het ook nog wel eens geweest zijn.
In principe laatste woord, maar dat blijkt in de praktijk toch nog best lastig te zijn om een volgende titel te vinden wat begint met het laatste woord van de vorige titel. Dus dreigen we dood te lopen dan worden we wat creatieverquote:
Je altijd nog te voet gaan. Dat is gratis.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:13 schreef Rafeiro het volgende:
Wellicht dat ik gedurende mijn zomervakantie ga proberen de zooi werkend te krijgen om ook weer eens te draaien.
Kreeg een uitnodiging via facebookvoor een optreden van iemand in Italië dus overweeg nu om daar een paar dagen heen te gaan. Maar dan moet alles wel een beetje meezitten. En het vliegen niet tering duur zijn.
Maar dan zou ik een jaar vakantie nodig hebben.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je altijd nog te voet gaan. Dat is gratis.
Beetje doorlopen dan.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar dan zou ik een jaar vakantie nodig hebben.
Geen rauw vlees, geen rauwe vis, wat voorzichtigquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Succes, pas wel op voor rauw vlees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |