Slaap lekker, Piet!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 07:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Alle luisteraars dep in slaap gedraaid, kap ermee.
Ik ken zelfs die hele Marilyn niet. Ik weet van de relatie tussen Boy en zijn drummerd.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 09:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De relatie tussen Boy en Marilyn weet je toch weel?
heb de koffers uitgepakt, zooi opgeruimd, was staat te draaien nu even tijd voor koffie, misschien gaan mijn ogen daarna open!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even nog wat boodschappen doen.....laters...
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:37 schreef MaryMouse het volgende:
Zullen we vanavond weer eens gaan lepelen?
Nee totaal niet eigenlijk hahah, vanavond uit eten.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Jah!
En, al lekker volgevreten met zoetigheden?
Ahhh haha beter!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:37 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nee totaal niet eigenlijk hahah, vanavond uit eten.
Dan gooi ik mijzelf op het rooster van 19:00 - 21:00. Kan daarna nog een andere DJ draaien (jij bijv. hint, hint, hintquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan gooi ik mijzelf op het rooster van 19:00 - 21:00. Kan daarna nog een andere DJ draaien (jij bijv. hint, hint, hint)
Gothic of randomshow?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:39 schreef ToT het volgende:
[..]HAHA! Is goed.
Gooi je mij er ook voor 2 uurtjes op dan?
Je staat eropquote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmm doe maar random.Lang niet iedereen zit op een volledige gothic show te wachten!
Hehehe tof!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je staat erop
Ik wil best wel weer eens een gothicshow horen hoor
En ik kon weer dat blut engel nummer niet vinden wat ik zo mooi vondquote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe tof!Ja ik denk ook wel dat een flink deel ervan ook wel in dat genre zal zitten!
Was het met tekst of zonder?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ik kon weer dat blut engel nummer niet vinden wat ik zo mooi vond
Luisterende, maar ik denk niet dat dit hem was. Volgens mij was het een nummer met tekst. Zonde dat mijn aantekeningen die ik toen gemaakt heb samen met de muziek indertijd de prullenbak zijn ingegaan.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Was het met tekst of zonder?
Zonder tekst: Schmerz 1: Liebe.Staat op Seelenschmerz, geloof ik.
Was het een wat harder nummer?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Luisterende, maar ik denk niet dat dit hem was. Volgens mij was het een nummer met tekst. Zonde dat mijn aantekeningen die ik toen gemaakt heb samen met de muziek indertijd de prullenbak zijn ingegaan.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:53 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb haring, nu van de echte visboer, maar nog wel even terug gekoeld, half uurtje uit de koelkast is het beste (ongeveer) toch?
Graadje of 18. Haring moet net warm genoeg zijn om weer wat vettig te zijn maar mag nog niet 'zweten'quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:53 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb haring, nu van de echte visboer, maar nog wel even terug gekoeld, half uurtje uit de koelkast is het beste (ongeveer) toch?
Noop, ik heb hem geloof ik gevondenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Was het een wat harder nummer?
Children of the night, misschien? Met een lekker stevige basgitaar.
Is weet dat het weer enigszins op temperatuur moet komen, maar ik wil nu etenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Graadje of 18. Haring moet net warm genoeg zijn om weer wat vettig te zijn maar mag nog niet 'zweten'
Dan ga je toch gewoon etenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Is weet dat het weer enigszins op temperatuur moet komen, maar ik wil nu eten
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Noop, ik heb hem geloof ik gevonden
Lucifer
Of Angels of the Dark kan het ook zijnquote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:57 schreef ToT het volgende:
[..]Volgens mij heb ik die nooit op de radio gedraaid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |