SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Oh nee, sorry ik zag deze wat laatquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je daar morgen het verkeer regelen?
Als ze écht lastig worden, 1 telefoontje naar de meldkamer politie inclusief merk, kleur, kenteken auto en wat er is voorgevallen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb nooit geen last hier met mensen terwijl ik echt niet groot ben.
Ik ook niet. maar ik heb geen zin in gedoe, ik doe daar wekelijks mijn boodschappen en dat wil ik blijven doen, ik had die gozer nog nooit gezien en ik ken veel mensen hier.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb nooit geen last hier met mensen terwijl ik echt niet groot ben.
Mijn vrouw is weleens bang geworden van me. Kan aardig uit de bocht vliegen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als ze écht lastig worden, 1 telefoontje naar de meldkamer politie inclusief merk, kleur, kenteken auto en wat er is voorgevallen.
Maar in mijn dagelijkse leven, nah never
quote:
Gij heftig persoon... Jij bent wel van de uitgesproken meningen, standvastigheid schat ik zo in.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn vrouw is weleens bang geworden van me. Kan aardig uit de bocht vliegen.
Wat was er gebeurd dan?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook niet. maar ik heb geen zin in gedoe, ik doe daar wekelijks mijn boodschappen en dat wil ik blijven doen, ik had die gozer nog nooit gezien en ik ken veel mensen hier.
Kan door de ganja komen, maar ik heb het volume toch iets opgevoerd.quote:
Op straat groot gegroeid.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gij heftig persoon... Jij bent wel van de uitgesproken meningen, standvastigheid schat ik zo in.
Psst.. verkeerde DJquote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan door de ganja komen, maar ik heb het volume toch iets opgevoerd.
2 winkelwagens botsten, een duw en een duw terug en 4 klappen over en weer. Maar ik wil daar niet de tent afbreken omdat ik er altijd mijn boodschappen doe.quote:
Dat verklaart het wel ja.. Volgens mij is mevrouw Piraat trouwens enen toffen damequote:
Oeh, wat een ramp.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
2 winkelwagens botsten, een duw en een duw terug en 4 klappen over en weer. Maar ik wil daar niet de tent afbreken omdat ik er altijd mijn boodschappen doe.
Zo denk ik er ook over, maar als iemand begint te duwen.....tja.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oeh, wat een ramp.
*botsing*
Oeh, sorry, excuus.
Move along. Nothing to see here. Echt, die dingen zijn stevig genoeg om een botsing te overleven hoor
Die houd ik zelf.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat verklaart het wel ja.. Volgens mij is mevrouw Piraat trouwens enen toffen dame
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Dat claimend gedrag van die wieven ook altijdquote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je weet het nooit met die vrouwen maar die van mij wil me niet kwijt, soms vind ik dat best eng.
Ik zei toen straks nog dat ik zo een bloedhekel aan Toto heb...en ik weet ook waarom....dat is veel te glad voor mij.quote:
Scherpe kantjesquote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zei toen straks nog dat ik zo een bloedhekel aan Toto heb...en ik weet ook waarom....dat is veel te glad voor mij.
Ik kan niet zonder, zeker niet wat gitaarmuziek betreft. Elektronische muziek is voor mij een ander verhaal, maar ook daar hou ik van de scherpe randjes. Zo ben ik gek op bijv. Fad Gadget.quote:
Fischerspooner? CombiChrist?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan niet zonder, zeker niet wat gitaarmuziek betreft. Elektronische muziek is voor mij een ander verhaal, maar ook daar hou ik van de scherpe randjes. Zo ben ik gek op bijv. Fad Gadget.
Ik geef overal wel een draai aanquote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een paar stijlen kan ik draaien, ben best wel beperkt eigenlijk.
Ken ik niet, lijken me ook nieuwer, maar ik zal ze eens checken later.quote:
Fischerspooner draai ik wel eens.. Emerge..quote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ken ik niet, lijken me ook nieuwer, maar ik zal ze eens checken later.
Wat gaat er gebeuren?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:53 schreef knokkels het volgende:
Kan leuk worden morgen ... 1400 mensen verwacht
Vooral de 15 jaar ervaring en een uitgebreide muzieksmaak wil helpenquote:
Mijn favo EBM bands zijn voor mij de pioneers van dat genre te weten: Front 242 en Neon Judgementquote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Fischerspooner draai ik wel eens.. Emerge..
En CombiChrist is EBM/Industrial, wat harder
quote:
Alles is te regelenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:57 schreef knokkels het volgende:
Piet, heb je toevallig Pennywise - Bro Hymn ook?
Nee, we staan daar het verkeer te regelen.quote:
quote:
Daarom vroeg ik het.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, we staan daar het verkeer te regelen.
Vechten met mijn kussen doe ik wel in the comfort of my own bedquote:
En dan zelf je tegenstandster uitkiezen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 02:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vechten met mijn kussen doe ik wel in the comfort of my own bed
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 02:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dan zelf je tegenstandster uitkiezen.
Maar hij/zij lult niet meer terug? Was die stem overigens mannelijk? Ik heb nog nooit 'talk back' aangezet, zal wel ergens erop zitten. 't is een Samsung Galaxy, maar nooit gezocht, lijkt me maar irri.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 02:06 schreef knokkels het volgende:
* knokkels zegt even tegen zijn telefoon dat ie om 8 uur graag gewekt wil worden
Dit was gewoon via Google Now. "Okay Google, maak me wakker om 8 uur"quote:Op zaterdag 18 juli 2015 02:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar hij/zij lult niet meer terug? Was die stem overigens mannelijk? Ik heb nog nooit 'talk back' aangezet, zal wel ergens erop zitten. 't is een Samsung Galaxy, maar nooit gezocht, lijkt me maar irri.
Ik ken het niet, maar dat heeft me nog nooit gestoptquote:Op zaterdag 18 juli 2015 02:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
Houdt er iemand van jullie van Dead Moon?
Durf ik hier nog niet te draaien, is nogal Lo-Fi namelijk.
Die gasten bestaan uit een echtpaar (gitaar/bas) van hij 67 jr en zij iets jonger en een nog iets jongere drummer. En ze persen hun LP's zelf op een pers die ze bij aanvang van het CD tijdperk voor een prikkie kochten. Bijna alles namen ze in de garage op.quote:
Truste en regel ze.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 02:14 schreef knokkels het volgende:
Maar goed, die hoor ik vast wel in bed.. Luitjes, het was weer gezellig![]()
Dank voor het draaien, Piet en de gezelligheid
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 02:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die gasten bestaan uit een echtpaar (gitaar/bas) van hij 67 jr en zij iets jonger en een nog iets jongere drummer. En ze persen hun LP's zelf op een pers die ze bij aanvang van het CD tijdperk voor een prikkie kochten. Bijna alles namen ze in de garage op.
Is een coole band. Garagerock pur sang.quote:
Leuk dat er mooie rauwe gitaarmuziek bestaat en van dat hele serene synth gedoe, het is allebei mooi.quote:
Ben geluidstechnicus voor mijn hobby met wat klusjes soms.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 02:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Leuk dat er mooie rauwe gitaarmuziek bestaat en van dat hele serene synth gedoe, het is allebei mooi.
Had ik heel vroeger al, altijd geobsedeerd door geluidjes.
Joe Strummer was ook cool. Jones ook, maar ik vind de zang van Strummer lekkerder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |