SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Oh nee, sorry ik zag deze wat laatquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je daar morgen het verkeer regelen?
Als ze écht lastig worden, 1 telefoontje naar de meldkamer politie inclusief merk, kleur, kenteken auto en wat er is voorgevallen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb nooit geen last hier met mensen terwijl ik echt niet groot ben.
Ik ook niet. maar ik heb geen zin in gedoe, ik doe daar wekelijks mijn boodschappen en dat wil ik blijven doen, ik had die gozer nog nooit gezien en ik ken veel mensen hier.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb nooit geen last hier met mensen terwijl ik echt niet groot ben.
Mijn vrouw is weleens bang geworden van me. Kan aardig uit de bocht vliegen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als ze écht lastig worden, 1 telefoontje naar de meldkamer politie inclusief merk, kleur, kenteken auto en wat er is voorgevallen.
Maar in mijn dagelijkse leven, nah never
quote:
Gij heftig persoon... Jij bent wel van de uitgesproken meningen, standvastigheid schat ik zo in.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn vrouw is weleens bang geworden van me. Kan aardig uit de bocht vliegen.
Wat was er gebeurd dan?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook niet. maar ik heb geen zin in gedoe, ik doe daar wekelijks mijn boodschappen en dat wil ik blijven doen, ik had die gozer nog nooit gezien en ik ken veel mensen hier.
Kan door de ganja komen, maar ik heb het volume toch iets opgevoerd.quote:
Op straat groot gegroeid.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gij heftig persoon... Jij bent wel van de uitgesproken meningen, standvastigheid schat ik zo in.
Psst.. verkeerde DJquote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan door de ganja komen, maar ik heb het volume toch iets opgevoerd.
2 winkelwagens botsten, een duw en een duw terug en 4 klappen over en weer. Maar ik wil daar niet de tent afbreken omdat ik er altijd mijn boodschappen doe.quote:
Dat verklaart het wel ja.. Volgens mij is mevrouw Piraat trouwens enen toffen damequote:
Oeh, wat een ramp.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
2 winkelwagens botsten, een duw en een duw terug en 4 klappen over en weer. Maar ik wil daar niet de tent afbreken omdat ik er altijd mijn boodschappen doe.
Zo denk ik er ook over, maar als iemand begint te duwen.....tja.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oeh, wat een ramp.
*botsing*
Oeh, sorry, excuus.
Move along. Nothing to see here. Echt, die dingen zijn stevig genoeg om een botsing te overleven hoor
Die houd ik zelf.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat verklaart het wel ja.. Volgens mij is mevrouw Piraat trouwens enen toffen dame
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |