Dat claimend gedrag van die wieven ook altijdquote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je weet het nooit met die vrouwen maar die van mij wil me niet kwijt, soms vind ik dat best eng.
Ik zei toen straks nog dat ik zo een bloedhekel aan Toto heb...en ik weet ook waarom....dat is veel te glad voor mij.quote:
Scherpe kantjesquote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zei toen straks nog dat ik zo een bloedhekel aan Toto heb...en ik weet ook waarom....dat is veel te glad voor mij.
Ik kan niet zonder, zeker niet wat gitaarmuziek betreft. Elektronische muziek is voor mij een ander verhaal, maar ook daar hou ik van de scherpe randjes. Zo ben ik gek op bijv. Fad Gadget.quote:
Fischerspooner? CombiChrist?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan niet zonder, zeker niet wat gitaarmuziek betreft. Elektronische muziek is voor mij een ander verhaal, maar ook daar hou ik van de scherpe randjes. Zo ben ik gek op bijv. Fad Gadget.
Ik geef overal wel een draai aanquote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een paar stijlen kan ik draaien, ben best wel beperkt eigenlijk.
Ken ik niet, lijken me ook nieuwer, maar ik zal ze eens checken later.quote:
Fischerspooner draai ik wel eens.. Emerge..quote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ken ik niet, lijken me ook nieuwer, maar ik zal ze eens checken later.
Wat gaat er gebeuren?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:53 schreef knokkels het volgende:
Kan leuk worden morgen ... 1400 mensen verwacht
Vooral de 15 jaar ervaring en een uitgebreide muzieksmaak wil helpenquote:
Mijn favo EBM bands zijn voor mij de pioneers van dat genre te weten: Front 242 en Neon Judgementquote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Fischerspooner draai ik wel eens.. Emerge..
En CombiChrist is EBM/Industrial, wat harder
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |