Alles is te regelenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:57 schreef knokkels het volgende:
Piet, heb je toevallig Pennywise - Bro Hymn ook?
Nee, we staan daar het verkeer te regelen.quote:
quote:
Daarom vroeg ik het.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, we staan daar het verkeer te regelen.
Vechten met mijn kussen doe ik wel in the comfort of my own bedquote:
En dan zelf je tegenstandster uitkiezen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 02:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vechten met mijn kussen doe ik wel in the comfort of my own bed
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 02:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dan zelf je tegenstandster uitkiezen.
Maar hij/zij lult niet meer terug? Was die stem overigens mannelijk? Ik heb nog nooit 'talk back' aangezet, zal wel ergens erop zitten. 't is een Samsung Galaxy, maar nooit gezocht, lijkt me maar irri.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 02:06 schreef knokkels het volgende:
* knokkels zegt even tegen zijn telefoon dat ie om 8 uur graag gewekt wil worden
Dit was gewoon via Google Now. "Okay Google, maak me wakker om 8 uur"quote:Op zaterdag 18 juli 2015 02:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar hij/zij lult niet meer terug? Was die stem overigens mannelijk? Ik heb nog nooit 'talk back' aangezet, zal wel ergens erop zitten. 't is een Samsung Galaxy, maar nooit gezocht, lijkt me maar irri.
Ik ken het niet, maar dat heeft me nog nooit gestoptquote:Op zaterdag 18 juli 2015 02:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
Houdt er iemand van jullie van Dead Moon?
Durf ik hier nog niet te draaien, is nogal Lo-Fi namelijk.
Die gasten bestaan uit een echtpaar (gitaar/bas) van hij 67 jr en zij iets jonger en een nog iets jongere drummer. En ze persen hun LP's zelf op een pers die ze bij aanvang van het CD tijdperk voor een prikkie kochten. Bijna alles namen ze in de garage op.quote:
Truste en regel ze.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 02:14 schreef knokkels het volgende:
Maar goed, die hoor ik vast wel in bed.. Luitjes, het was weer gezellig![]()
Dank voor het draaien, Piet en de gezelligheid
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 02:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die gasten bestaan uit een echtpaar (gitaar/bas) van hij 67 jr en zij iets jonger en een nog iets jongere drummer. En ze persen hun LP's zelf op een pers die ze bij aanvang van het CD tijdperk voor een prikkie kochten. Bijna alles namen ze in de garage op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |