SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Jungle_Jim op 16-07-2015 00:06:44 ]Wie dit leest is hek.
Zeer sterke soundtrack inderdaad, ook tof om te zien dat het een ander type muzikant is.quote:
Haha ja, soms schaam ik mij als gamerquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zeer sterke soundtrack inderdaad, ook tof om te zien dat het een ander type muzikant is.
Die zwaai-josties op het eind zijn wel wat sad
Heb je bij Aziatische concerten altijdquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zeer sterke soundtrack inderdaad, ook tof om te zien dat het een ander type muzikant is.
Die zwaai-josties op het eind zijn wel wat sad
Ach, in Nederland heb je altijd klap-josti'squote:Op donderdag 16 juli 2015 00:01 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Heb je bij Aziatische concerten altijd
Als ik eens per jaar zo een potje league of legens kijk ofzoquote:Op donderdag 16 juli 2015 00:01 schreef Drankster het volgende:
[..]
Haha ja, soms schaam ik mij als gamer
Word.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als ik eens per jaar zo een potje league of legens kijk ofzo
en dan die mongolen in het publiek
De OP? Zo ja, ja ze werken.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:07 schreef Jungle_Jim het volgende:
Doen de plaatjes t? Zit op ipad en imgur werkt dan een beetje kut
Er komen nog wat pittige bazen aan ja maar Father Gascoigne is een redelijke difficulty spike voor veel mensen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:12 schreef Ixnay het volgende:
Eerste boss van Bloodborne was in 1 poging versagen, 2e boss nu stuk of 6-8 pogingen gewaagd zonder positief resultaat.
Worden de bosses moeilijker naarmate je verderkomt in de game, of level je met skills en wapens zodat de moeilijkheid gelijk blijft?
Morgen eens kijken of het makkelijker gaat met die Music Box.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:14 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Er komen nog wat pittige bazen aan ja maar Father Gascoigne is een redelijke difficulty spike voor veel mensen.
Maakt niet zo'n heel groot verschil imo, goed leren parryen is heel erg belangrijk.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:48 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Morgen eens kijken of het makkelijker gaat met die Music Box.
FC vond ik zelfs een van de kutste bazen uit de hele game.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:14 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Er komen nog wat pittige bazen aan ja maar Father Gascoigne is een redelijke difficulty spike voor veel mensen.
Uncharted 4 of de remasters van de eerste 3 delen?quote:
oktober de remastersquote:Op donderdag 16 juli 2015 06:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Uncharted 4 of de remasters van de eerste 3 delen?
die is toch alleen voor de PS3?quote:
Hij is opnieuw aangekondigd samen met beyond two soulsquote:Op donderdag 16 juli 2015 08:04 schreef donald_dick het volgende:
[..]
die is toch alleen voor de PS3?
Dat was toch al vanaf het begin zo?quote:Op donderdag 16 juli 2015 01:36 schreef Yi-Long het volgende:
Trials Fusion heeft een update gekregen, waardoor je nu hun DLC-gemelk echt recht in je mik gegooid krijgt in dat main menu.![]()
Wat is die studio toch fucking diep afgezonken sinds het geweldige TrialsHD en Evo....![]()
yep, goed nieuwsquote:Op donderdag 16 juli 2015 09:03 schreef Retarded het volgende:
In het vorige topic al vermeldt dat er een demo uitkomt van Uncharted collection deze zomer??
Oe. Leuk. Voor mij wordt het toch wel een zekere aankoop, denk ik, aangezien ik nooit een PS gehad heb en de PS4 de eerste is. Heb intussen 3 remakes gekocht (TLoU, FF en Borderlands), en die zijn me niet tegengevallenquote:Op donderdag 16 juli 2015 09:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
De demo van de collectie komt deze zomer
Je gaat dan waarschijnlijk genietenquote:Op donderdag 16 juli 2015 10:28 schreef Morri het volgende:
[..]
Oe. Leuk. Voor mij wordt het toch wel een zekere aankoop, denk ik, aangezien ik nooit een PS gehad heb en de PS4 de eerste is. Heb intussen 3 remakes gekocht (TLoU, FF en Borderlands), en die zijn me niet tegengevallenIk kijk erg uit naar Uncharted. Veel goede dingen over gehoord.
Het verschil tussen UC en Infamous toen der tijdquote:Op donderdag 16 juli 2015 11:09 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je gaat dan waarschijnlijk genieten.
Leuke spellen en ze waren grafisch hoogstaand in die tijd.
GTA?quote:Op donderdag 16 juli 2015 10:04 schreef Amplifier het volgende:
Gisteravond ff 2x setups gedaan zonder randoms, met iemand van FOK!. Ging veel sneller
Yep, 4 uur speelplezier voor 18 euro.quote:Op donderdag 16 juli 2015 12:53 schreef Vault-Boy het volgende:
Ohja The Vanishing of Ethan Carter is uit toch? Ik moest er ineens aan denken.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Yep, 4 uur speelplezier voor 18 euro.
Ik had eenzelfde gedachte toen ik gister MGS V: Ground Zeroes zag liggen voor €15. Is dat nog een enigszins de moeite waard?quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind er echt geen reet aan maar heb hier zat mensen gezien die m wel de moeite waard vonden.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:03 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik had eenzelfde gedachte toen ik gister MGS V: Ground Zeroes zag liggen voor €15. Is dat nog een enigszins de moeite waard?
Damn zo kort??quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, hij was gratis met Plus. Digitaal was hij €8,-.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:03 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik had eenzelfde gedachte toen ik gister MGS V: Ground Zeroes zag liggen voor €15. Is dat nog een enigszins de moeite waard?
Dan laat ik hem ook nog wel liggen tot hij een euro of 5 is.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja dat lees ik overal iig.
En geen replay-waarde.
Muziek vanaf 1:08quote:
Okay. Mja ging om Xbox One-versie.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind er echt geen reet aan maar heb hier zat mensen gezien die m wel de moeite waard vonden.
Was vorige maand nog gratis bij Plus, gemist?
Binnen een jaar gratis bij Plus verwacht ik 'm.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:11 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dan laat ik hem ook nog wel liggen tot hij een euro of 5 is.
Nu in ieder geval een stuk storender. Misschien moet je het zelf even bekijken.quote:Op donderdag 16 juli 2015 08:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat was toch al vanaf het begin zo?
Nou nee, heb de game al van mijn HDD afgegooid. Die laatste paar levels waren echt onmogelijk voor mijquote:Op donderdag 16 juli 2015 13:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nu in ieder geval een stuk storender. Misschien moet je het zelf even bekijken.
Blijft jammer dat No Mans Sky zo uitgerekt is.. *pixelneukmodus*quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:30 schreef wolfrolf het volgende:
Wat is dat plaatje in de OP idioot groot
[ afbeelding ]
Dit is wat gebruiksvriendelijker wellicht...
GTA inderdaad, al weet ik hun gebruikersnaam op FOK! nietquote:Op donderdag 16 juli 2015 12:49 schreef Studiotje het volgende:
[..]
GTA?
Heists zijn amper te doen met randoms, vooral diegene die weggaan op het eind
Tough life.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:44 schreef Amplifier het volgende:
[..]
GTA inderdaad, al weet ik hun gebruikersnaam op FOK! niet
Ik had hem al resized maar als niemand die in de op zet... Dan jaquote:Op donderdag 16 juli 2015 13:30 schreef wolfrolf het volgende:
Wat is dat plaatje in de OP idioot groot
[ afbeelding ]
Dit is wat gebruiksvriendelijker wellicht...
Als je wat te klagen heb maak wat beters!quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:36 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Blijft jammer dat No Mans Sky zo uitgerekt is.. *pixelneukmodus*
kan ook, sommigen kunnen zich er iets van 10 uur mee vermaken.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:14 schreef 2dope het volgende:
[..]
Okay. Mja ging om Xbox One-versie.
Had eigenlijk gehoopt dat het zo in elkaar zat dat die missie (het is maar 1 missie toch?) opnieuw doen via andere benaderingen het even leuk houdt.
Het is geen demo, eerder een prologue. Er is 1 main missie maar meer dan 6 unlockable missies die allemaal wel cool zijn. Ik heb er meer dan 20 uur inzitten ofzo denk ik. Fantastische game. Had em voor 6.80 dollar gekocht op de US store tijdje terug.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:14 schreef 2dope het volgende:
[..]
Okay. Mja ging om Xbox One-versie.
Had eigenlijk gehoopt dat het zo in elkaar zat dat die missie (het is maar 1 missie toch?) opnieuw doen via andere benaderingen het even leuk houdt. Sowieso is betalen voor demo's eigenlijk vrij zot.
Goeie deal.quote:Op donderdag 16 juli 2015 15:06 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is geen demo, eerder een prologue. Er is 1 main missie maar meer dan 6 unlockable missies die allemaal wel cool zijn. Ik heb er meer dan 20 uur inzitten ofzo denk ik. Fantastische game. Had em voor 6.80 dollar gekocht op de US store tijdje terug.
Nee, jawel.quote:Op donderdag 16 juli 2015 15:25 schreef ForzaMilan het volgende:
Is er eigenlijk al een release datum voor No Man's Sky bekend?
Zal vast niet voor 2017 zijn ofwel?
Mjah, ik hoop toch echt nog dat hij voor het einde van dit jaar uit zal komen, mede omdat ze al tijden een verdomd 'finished' product laten zien, en ze zijn het nu volgens mij grotendeels gewoon aan het testen, o.a. met bots die ze die ruimte insturen om screenshots te maken van die verschillende planeten... want om dat door eigen testers allemaal te doen is onmogelijk...quote:Op donderdag 16 juli 2015 15:25 schreef ForzaMilan het volgende:
Nog steeds geen releasedatumquote:Op donderdag 16 juli 2015 15:25 schreef ForzaMilan het volgende:
Lijkt me echt een bazenspel maar ben bang dat je er na twee weken op uit gekeken bent. Mede door het feit dat het spel een echt doel mist.quote:Op donderdag 16 juli 2015 15:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, ik hoop toch echt nog dat hij voor het einde van dit jaar uit zal komen, mede omdat ze al tijden een verdomd 'finished' product laten zien, en ze zijn het nu volgens mij grotendeels gewoon aan het testen, o.a. met bots die ze die ruimte insturen om screenshots te maken van die verschillende planeten... want om dat door eigen testers allemaal te doen is onmogelijk...
Zucht. Het spel heeft wel een doel. Geen narratief. Groot verschil.quote:Op donderdag 16 juli 2015 15:29 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Lijkt me echt een bazenspel maar ben bang dat je er na twee weken op uit gekeken bent. Mede door het feit dat het spel een echt doel mist.
Je kan het blijven zeggen maar er zullen altijd mensen zijn die het niet snappenquote:Op donderdag 16 juli 2015 15:31 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Zucht. Het spel heeft wel een doel. Geen narratief. Groot verschil.
Tja, het gaat erom wat je er zelf van verwacht en eruit denkt te kunnen halen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 15:29 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Lijkt me echt een bazenspel maar ben bang dat je er na twee weken op uit gekeken bent. Mede door het feit dat het spel een echt doel mist.
Oh nee wat is dit voor ding dan?quote:Op donderdag 16 juli 2015 15:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je kan het blijven zeggen maar er zullen altijd mensen zijn die het niet snappen![]()
Net zoals ik vind dat fifa geen doel heeft
Als je endgame wil bereiken dan zul je toch echt naar het centrum van het universum moeten door te harvesten, traden, bouwen en vechten. Het is niet zo vrijblijvend allemaal als iedereen denkt. Er zit alleen geen verhaal omheen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 15:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Tja, het gaat erom wat je er zelf van verwacht en eruit denkt te kunnen halen.
Ik wil gewoon een relaxte 'zen-game' waarbij ik een paar keer per week in mijn vliegertje kan stappen en wat planeten kan ontdekken... beetje rondneuzen, nieuwe species zien rondlopen, af en toe misschien verwikkeld raken in een space-gevechtje, maar niet te vaak, etc etc.
Als je een epische space-shooter verwacht, of een RPG, of een space-sim builder, etc etc etc.... tja, dan ga je teleurgesteld zijn...
FIFA elk jaar uitbrengenquote:Op donderdag 16 juli 2015 15:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je kan het blijven zeggen maar er zullen altijd mensen zijn die het niet snappen![]()
Net zoals ik vind dat fifa geen doel heeft
Hahah scherpquote:Op donderdag 16 juli 2015 15:37 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Oh nee wat is dit voor ding dan?
[ afbeelding ]
Maar ik heb het maar in mijn ondertitel gezet.
Dat weet ik, maar dat is voor mij niet de primaire reden waarom de game me aanspreekt, maar zal uiteindelijk natuurlijk wel een reden zijn om het te blijven spelen...quote:Op donderdag 16 juli 2015 15:39 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Als je endgame wil bereiken dan zul je toch echt naar het centrum van het universum moeten door te harvesten, traden, bouwen en vechten. Het is niet zo vrijblijvend allemaal als iedereen denkt. Er zit alleen geen verhaal omheen.
denk dat het vrij makkelijk is.quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:30 schreef Drankster het volgende:
Snap alleen niet waarom ze zoveel van de vorige generatie remasteren. Doe mij maar een Def Jam fight for NY, Bully of een Okami ipv die Prototype crap bijvoorbeeld.
Een simpele manier om extra geld te verdienen. De kwaliteit verschilt ook wel per remaster.quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:30 schreef Drankster het volgende:
Snap alleen niet waarom ze zoveel van de vorige generatie remasteren. Doe mij maar een Def Jam fight for NY, Bully of een Okami ipv die Prototype crap bijvoorbeeld.
Dan maar alleen digitaal voor 2 tientjes ofzo.
Naughty Dog remastersquote:Op donderdag 16 juli 2015 16:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Een simpele manier om extra geld te verdienen. De kwaliteit verschilt ook wel per remaster.
Geef dan gvd ook eens linkjes erbijquote:Op donderdag 16 juli 2015 17:54 schreef Jimbo het volgende:
kingdom hearts 1.5 &2.5 remasters voor de ps4
Volgens mij zou die dat willenquote:Op donderdag 16 juli 2015 18:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Geef dan gvd ook eens linkjes erbij
quote:Op donderdag 16 juli 2015 18:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Geef dan gvd ook eens linkjes erbij
ditquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2015 18:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
dit
zou een instabuy zijn.
Net als een world of warcraft 2 of een diablo MMO
mijn god zou ik dan weer no-lifen
quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:26 schreef Yi-Long het volgende:
Doe mij maar Turrican (de C64/Amiga versies)
Dat is tof nieuws. Graphics van New Horizon wel beter dan die PlayStationtwitter:PlayStationNL twitterde op donderdag 16-07-2015 om 19:30:02#wistjedat de New Horizons sonde wordt aangedreven door dezelfde CPU als die van de oorspronkelijke PlayStation? http://t.co/oa0ZH8EXfJ reageer retweet
Knappe conclusies voor iemand die net 10 uur in de game zit en niet van plan hem uit is te spelen. Leuk ook dat je zegt dat de game leeg is qua verhaal. In deze game (en de souls games in general) zit meer diepgang dan ieder andere game die ik ken maar je krijgt het (zoals de hele game eigenlijk) niet op een presenteerblaadje en je zal er moeite voor moeten doen om er iets uit te halen, en dat zijn de hedendaagse verwende gamers niet meer gewend. Er is tevens ruimte mogelijk voor eigen interpretatie, iets wat je ook vrijwel nergens meer tegen komt tegenwoordig. Vergelijk het met een David Lynch film.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:35 schreef Ixnay het volgende:
Na een uurtje of 10 Bloodborne mijn mening.
+ Grafisch is de game mooi, gemiddeld tot bovengemiddeld voor een PS4 game.
+/- De complete omgeving/setting is sfeervol en apart, maar eentoning. Weinig variatie.
+ Het niveau van de game is meer dan gewoon moeilijk. Voor mensen die verveeld raken door alle makkelijke games is dit een verademing. Je moet echt skills hebben om progressie te maken. De game is bovendien op een eerlijke manier moeilijk, als je dood gaat ligt het aan jezelf en niet aan gebrekkige gameplay. Dat maakt de frustratie als je doodgaat draaglijker, vind ik.
+/- Ik mis diepgang in het verhaal en een hoofdpersonage. De game heeft btw wel degelijk een verhaal. Het werd alleen niet aan je opgedrongen zoals dat meestal gebeurt en dat zouden meer games moeten doen. Het had alleen een beter/interessanter verhaal moeten zijn.
-- Vrijwel de hele game draait alleen om het verslaan van vijanden, verder is het vrij leeg. De game wordt daardoor saai. Mede omdat er al weinig variatie in de omgevingen zit, lijkt de game nog saaier op een gegeven moment.
- Helaas blinkt de game nergens in uit. Het enige dat de game een beetje apart maakt is de setting en vooral de hoge moeilijkheid. Als de game gemiddeld moeilijk zou zijn, zou een game als Devil May Cry overblijven, en daar heb ik eerlijk gezegd meer plezier aan gehad dan aan 10 uur Bloodborne.
- Tenslotte heb ik alles in deze game al eens in andere games gezien.
Qua stijl moest ik aan Darksiders en Vagrant Story denken.
De actie leek inderdaad op een Devil May Cry, Darksiders of die laatste 2 Castlevania´s. Al denk ik dat ik de besturing van al die games beter vond, als ik eerlijk ben.
Het niveau en de soort uitdaging leek vooral op een Ninja Gaiden maar dan nog een stapje verder.
Maar... Bloodborne is zeker geen slechte game.
Hij verdient alleen geen 8/10 of een 9/10 omdat de doelgroep gewoon te klein is. De instapdrempel is erg hoog. Ik snap ook niet dat deze game in een PS4 bundel zit. Een casual gamer die een PS4 koopt met o.a. deze game erbij weet totaal niet wat hem te wachten staat.
Normaal speel ik van iedere game waar ik aan begin minimaal de verhaallijn uit. Bloodborne is een echte uitzondering die ik maak. Het gaat me gewoon meer tijd kosten dan ik heb, en die tijd besteed ik liever aan andere dingen of aan games die ik persoonlijk beter vind, zoals een Fallout.
Als ik racegames niet meetel zou ik niet weten wat de laatste game was die ik niet uitgespeeld heb. Volgens mij Xenoblade, uit tijdgebrek, omdat die gewoon te lang was. Maar daarvoor moet ik echt terug naar de PS2 era.
Haha falloutquote:Op donderdag 16 juli 2015 23:35 schreef Ixnay het volgende:
+/- De complete omgeving/setting is sfeervol en apart, maar eentoning. Weinig variatie.
+ Het niveau van de game is meer dan gewoon moeilijk. Voor mensen die verveeld raken door alle makkelijke games is dit een verademing. Je moet echt skills hebben om progressie te maken. De game is bovendien op een eerlijke manier moeilijk, als je dood gaat ligt het aan jezelf en niet aan gebrekkige gameplay. Dat maakt de frustratie als je doodgaat draaglijker, vind ik.
+/- Ik mis diepgang in het verhaal en een hoofdpersonage. De game heeft btw wel degelijk een verhaal. Het werd alleen niet aan je opgedrongen zoals dat meestal gebeurt en dat zouden meer games moeten doen. Het had alleen een beter/interessanter verhaal moeten zijn.
-- Vrijwel de hele game draait alleen om het verslaan van vijanden, verder is het vrij leeg. De game wordt daardoor saai. Mede omdat er al weinig variatie in de omgevingen zit, lijkt de game nog saaier op een gegeven moment.
- Helaas blinkt de game nergens in uit. Het enige dat de game een beetje apart maakt is de setting en vooral de hoge moeilijkheid. Als de game gemiddeld moeilijk zou zijn, zou een game als Devil May Cry overblijven, en daar heb ik eerlijk gezegd meer plezier aan gehad dan aan 10 uur Bloodborne.
De actie leek inderdaad op een Devil May Cry, Darksiders of die laatste 2 Castlevania´s. Al denk ik dat ik de besturing van al die games beter vond, als ik eerlijk ben.
Het niveau en de soort uitdaging leek vooral op een Ninja Gaiden maar dan nog een stapje verder.
Hij verdient alleen geen 8/10 of een 9/10 omdat de doelgroep gewoon te klein is. De instapdrempel is erg hoog. Ik snap ook niet dat deze game in een PS4 bundel zit. Een casual gamer die een PS4 koopt met o.a. deze game erbij weet totaal niet wat hem te wachten staat.
Normaal speel ik van iedere game waar ik aan begin minimaal de verhaallijn uit. Bloodborne is een echte uitzondering die ik maak. Het gaat me gewoon meer tijd kosten dan ik heb, en die tijd besteed ik liever aan andere dingen of aan games die ik persoonlijk beter vind, zoals een Fallout.
Als ik racegames niet meetel zou ik niet weten wat de laatste game was die ik niet uitgespeeld heb. Volgens mij Xenoblade, uit tijdgebrek, omdat die gewoon te lang was. Maar daarvoor moet ik echt terug naar de PS2 era.
Boeeeeeequote:Op donderdag 16 juli 2015 23:35 schreef Ixnay het volgende:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:01 schreef MMaRsu het volgende:
Maar je hebt maar 10 uur gespeeld? Waar ben je nu precies dan
Hij verdiend geen 8 of 9 omdat de instapdrempel te hoog is? Wat een klets. De game is een perfecte opvolger van de Dark Souls serie
Oh wacht lees nu dat je hem.niet eens verder gaat spelen.
Ik zeg eerlijk dat ik FG niet heb kunnen verslaan na een poging of 10, waarvan 1 keer op een haar na niet. Als ik voor een baas zou respawnen was ik doorgegaan met Bloodborne totdat ik hem had uitgespeeld. Wel begrijp ik dat het dan een hele andere game zou zijn en dat wilde deze studio niet maken en daar is niks mis mee.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:01 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Knappe conclusies voor iemand die net 10 uur in de game zit en niet van plan hem uit is te spelen. Leuk ook dat je zegt dat de game leeg is qua verhaal. In deze game (en de souls games in general) zit meer diepgang dan ieder andere game die ik ken maar je krijgt het (zoals de hele game eigenlijk) niet op een presenteerblaadje en je zal er moeite voor moeten doen om er iets uit te halen, en dat zijn de hedendaagse verwende gamers niet meer gewend. Er is tevens ruimte mogelijk voor eigen interpretatie, iets wat je ook vrijwel nergens meer tegen komt tegenwoordig. Vergelijk het met een David Lynch film.
Speel hem eerst eens uit en kom dan met een mening zou ik zeggen, maar je hebt al opgegeven zie ik... je bent hollow gegaan. Zeg eens eerlijk, je bent nooit voorbij Father Gascoigne gekomen of wel?
Oh ja nou je het zegtquote:Op vrijdag 17 juli 2015 01:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Destruction Derby is gepubliceerd door Psygnosis, niet door Sony.
def jam ?quote:
Hee nog een Bronson op dit forum.quote:
Als je een spel na 10 uur nog niet leuk vindt snap ik niet waarom je het uberhaupt zo lang hebt gespeeld. Als ik 10 uur wil gamen verspreid over werkdagen ben ik er 4-5 dagen mee bezig.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 01:43 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Het is jammer dat je niet even doorzet, je mist namelijk echt een hele goede game maar daar ga je niet achter komen als je er niet meer tijd in steekt dan die 10 uur. Father Gascoigne staat ook wel bekend als een extreme difficulty spike en veel mensen haken daar af, dat maakt je geen slechte gamer.
Als het stuk van je checkpoint naar de baas al genoeg is om af te haken dan is de souls serie denk ik inderdaad niet iets voor jou. Het gaat meer om doorzettingsvermogen het jammere is dat je ook nooit de extreme voldoening zal ervaren op het moment dat je zo'n FC wel neer krijgt. Maar dat je er mee stopt klinkt als een weloverwogen beslissing, ik hoop dat je ooit nog een poging gaat doen.
[ afbeelding ]
Mee eens.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
tien uur een game spelen is meer dan genoeg om te bepalen of je het leuk vindt of niet.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 01:29 schreef Ixnay het volgende:
In alle discussies over deze game wordt iedereen die niet super enthousiast is over Bloodborne als een slechte gamer betiteld.
Ergens het niet mee eens zijn en dat op fatsoenlijke en respectvolle wijze onderbouwen is niet boos zijn, dat is discussieren. Iemand komt met een aantal kritiekpunten en die probeer ik vanuit mijn perspectief te weerleggen. Dat is wat je doorgaans doet op een forum. En als een post uitgebreid en onderbouwd is, betekent niet dat hij automatisch 'waar' is en klopt (voor iedereen).quote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Boos omdat iemand je favoriete spelletje niet zo leuk vindt![]()
Het is potver een van de meest uitgebreide en onderbouwde posts ooit hier. En tien uur een game spelen is meer dan genoeg om te bepalen of je het leuk vindt of niet.
Ik heb ooit een PS3 gekocht *alleen* voor Demon's Souls.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb ooit Demon's Souls gekocht en na 3 uur weer verkocht. Gewoon geen games voor mij die From Software dingen...
Ik kan niet wachten om er weer aan te beginnen. Eerst ff alle DLC voor DS2 uitspelen, NG+ halen, dan DaSO, DeSO en dan hopelijk snel DS3quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:52 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik heb ooit een PS3 gekocht *alleen* voor Demon's Souls.
Ik voor Jak & Dexter HD-collectie.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:52 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik heb ooit een PS3 gekocht *alleen* voor Demon's Souls.
Lekkerrr. Vergeet Artorias the Abysswalker-DLC niet. Beste DLC die ik ooit kocht.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten om er weer aan te beginnen. Eerst ff alle DLC voor DS2 uitspelen, NG+ halen, dan DaSO, DeSO en dan hopelijk snel DS3
quote:
Jij hebt wel shit veel favo games zijn.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ergens het niet mee eens zijn en dat op fatsoenlijke en respectvolle wijze onderbouwen is niet boos zijn, dat is discussieren. Iemand komt met een aantal kritiekpunten en die probeer ik vanuit mijn perspectief te weerleggen. Dat is wat je doorgaans doet op een forum. En als een post uitgebreid en onderbouwd is, betekent niet dat hij automatisch 'waar' is en klopt (voor iedereen).
Als je niet voorbij de tweede baas in het desbetreffende spel komt dan heb je in mijn optiek niet genoeg gezien van het spel om een fatsoenlijke mening te vormen, helemaal niet over het verhaal en dat was wel een van de kritiekpunten. Daarbij vlamt iedereen hier wel eens voor zijn favouriete game, gun mij dat ook aub.
nee.quote:
tekken 3quote:
Disagreequote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:20 schreef Jungle_Jim het volgende:
Batman is echt teleurstellendhet verhaal is wel tof maar de gameplay is nogal saai en alles met de batmobiel is extreem matig.Graphics zijn wel mooi maar nogal priegelig.
Ik vind m wel ok maar had er meer van verwacht. Batmobiel stukjes zijn erg simplistisch, de combat lijkt minder hard aan te komen dan in city en het is een beetje onoverzichtelijk. Hoe lang heb je over het verhaal gedaan? misschien dat ik m eerst snel uitspeel voordat ik m verkoop.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:57 schreef MMaRsu het volgende:
Nouja weetje, ik vind de gameplay zelf een stuk beter dan in City. Zelfs de Batmobile vind ik tof om mee rond te rijden, wat apc's kapot te knallen en er dan zelf al vliegend uit te springen.
Heb nog genoeg te doen in de game, maar heb de main story bijna uit. Vind het zeker een toffe game.
Ik heb 25e betaald ik klaag nietquote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:20 schreef Cikx het volgende:
Ik wacht wel op een goedkope complete editie met alle DLC erbij. Warner Bros
Zijn er 3 hequote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:19 schreef wolfrolf het volgende:
Ik wil dat ze de uncharted collection voor €30 verkopen ofzo
€60 voor 2 last-gen games die ECHT af zijn is gewoon te duur vind ik.
Das 3 te veelquote:
De 1e Uncharted heeft een aim systeem van likmereet en is grafisch veeeeeel minder dan deel 2.quote:
Ze gaan dat soort sooi tweaken hequote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De 1e Uncharted heeft een aim systeem van likmereet en is grafisch veeeeeel minder dan deel 2.
Is destijds gehaast uitgebracht omdat de PS3 aan het floppen was.
De game is gewoonweg nog niet af.
Daarom beschouw ik het niet als een volwaardig deel
Niet onzin. Zijn de feiten.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:46 schreef MMaRsu het volgende:
wat een onzin
Ik poste gister hier ergens nog dat ik 1 kut vond in de controlsquote:
Ben je aan het haten op Uncharted of de prijs?quote:
1 is leuker dan 3.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De 1e Uncharted heeft een aim systeem van likmereet en is grafisch veeeeeel minder dan deel 2.
Daarom beschouw ik het niet als een volwaardig deel
Er is ook nog een groep die geen xbox of ps4 had en dus nieuw is.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:19 schreef Rossdale het volgende:
Alleen een remaster als tomb raider, sleeping dogs etc is gewoon pure uitmelkerij, die waren ook op alle platformen te spelen en bieden niets extra's imo.
Tomb raider was niet echt een remaster denk ik.. Het kwam zo laat uit dat ze waarschijnlijk al de game in productie hadden voor de PS4.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:19 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben blij met die remaster, een console exclusive die geremasterd wordt ben ik als Xbox 360 gebruiker blij mee. Zo kan ik ook genieten van Uncharted 4, als ik de voorgaande games ook nog even uit kan proberen
Alleen een remaster als tomb raider, sleeping dogs etc is gewoon pure uitmelkerij, die waren ook op alle platformen te spelen en bieden niets extra's imo.
Mjah, ik had Tomb Raider nog nooit gespeeld. Had hem destijds gratis in de PS+ voor PS3, maar was er toen nog niet aan toegekomen. Paar maanden geleden dus die HD Remaster voor PS4 gekocht voor 15 euro, en laatst mee begonnen, en dan is het toch echt wel fijn dat ze die gemaakt hebben... want gewoon een prima game.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:19 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben blij met die remaster, een console exclusive die geremasterd wordt ben ik als Xbox 360 gebruiker blij mee. Zo kan ik ook genieten van Uncharted 4, als ik de voorgaande games ook nog even uit kan proberen
Zitten de originele maan-stemmen erbij...!?quote:
quote:
Hellz yeah. Reviewcopy aangevraagd, fingers crossed.quote:
Vet!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Oh ja, er komt weer een RTS naar de PS4:
Van de makers van Tropico.
Witcher 3? Straks No Man's Sky.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waar zijn de games waar ik me zo als vroeger zo mooi in kan verliezen.
ziet er wel tof uitquote:
RTSquote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Oh ja, er komt weer een RTS naar de PS4:
Van de makers van Tropico.
beide uiteraardquote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik poste gister hier ergens nog dat ik 1 kut vond in de controls
[..]
Ben je aan het haten op Uncharted of de prijs?
Oh ja, die komt ook nog...quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:10 schreef Vault-Boy het volgende:
Fallout 4![]()
Als die er eenmaal is speel ik voorlopig echt niks anders meer.
daar kan je ook niks meer van verwachten denk ik, richten zich volgens mij vooral op huisvrouwen en kinderenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:23 schreef Yi-Long het volgende:
Enige wat tegenvalt deze laatste jaren en de nabije toekomst, is Nintendo.
die is er nog nietquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ga jij maar weer lekker Fifa 16 spelen dan
Witcher 3 is denk ik wel wat voor mij. Wat is no man' sky?quote:
Space-exploration. Best wel groot...quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Witcher 3 is denk ik wel wat voor mij. Wat is no man' sky?
Ey kom fifa 15 doen en leer mij trucsquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die is er nog niet
al ga ik hem wel weer halen; puur voor die 'leer beter fifa spelen' modus
• Je pakt je game uit de PS4 en je stop deze in het Fifa 15 hoesjequote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:49 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ey kom fifa 15 doen en leer mij trucs
Niet mijn spel dit keer.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
• Je pakt je game uit de PS4 en je stop deze in het Fifa 15 hoesje
• Je neemt het hoesje mee naar waar jij een vuilnisbak heb staan binnen of buiten je woning(ik snap als je het buiten wilt doen want ja Fifa 15)
• Je deponeert deze in de vuilnisbak en koopt een goed spel
Top truuk dat!
Wow, amazing glitchquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
• Je pakt je game uit de PS4 en je stop deze in het Fifa 15 hoesje
• Je neemt het hoesje mee naar waar jij een vuilnisbak heb staan binnen of buiten je woning(ik snap als je het buiten wilt doen want ja Fifa 15)
• Je deponeert deze in de vuilnisbak en koopt een goed spel
Top truuk dat!
Heb je Airmech Arena al geprobeerd? (Gratis)quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:20 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ziet er wel tof uit
[..]
RTS![]()
Er wordt me alleen nog niet zoveel duidelijk uit dit filmpje en Kalypso is best een luie developer
edit: in dit filmpje zie je wat meer:
ziet er niet heel spectaculair uit vind ik, ik wil een C&C achtig spel maar dan next-gen
Zou dat eigenlijk met Destiny moeten doen. Zelfs fifa is nog completerquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Beste wat je ooit met dat stuk vuil kan doen
Maar je heb niet 20 jaren Destiny(nog niet)quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:17 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Zou dat eigenlijk met Destiny moeten doen. Zelfs fifa is nog completer
saaie kutindiequote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Witcher 3 is denk ik wel wat voor mij. Wat is no man' sky?
dat draait meer om snelheid dan strategie vind ik, hou meer van langzame gamesquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb je Airmech Arena al geprobeerd? (Gratis)
Dat is wel aardig old-school RTS!
Zijn twee totaal verschillende games. Heb je meer zin in een RPG of Survival horror action? Allebei absolute toppers in hun genre.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:55 schreef bombmannl het volgende:
The witcher 3: Wild Hunt een aanrader? Was vroeger erg fan van Fable ( toen nog op de oude Xbox). Lijkt dit spel daar een beetje op?
Of The last of us: remastered?
Beide games spreken me erg aan. Welke vinden jullie het beste?
Damnquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er was iets over het verhaal van Bloodborne geloof ik?
https://docs.google.com/d(...)eview?pli=1&sle=true
Last of us is 11 euroquote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:55 schreef bombmannl het volgende:
The witcher 3: Wild Hunt een aanrader? Was vroeger erg fan van Fable ( toen nog op de oude Xbox). Lijkt dit spel daar een beetje op?
Of The last of us: remastered?
Beide games spreken me erg aan. Welke vinden jullie het beste?
Klopt idd wel, is een beetje appels met peren vergelijken. Ik denk dat ik voor de rpg ga (witcher).quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:14 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Zijn twee totaal verschillende games. Heb je meer zin in een RPG of Survival horror action? Allebei absolute toppers in hun genre.
In de ps-store? Heb je zkr een Amerikaans account nodig (?)quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Last of us is 11 euro
http://www.cdkeys.com/pla(...)of-us-remastered-ps4
Die zou ik sowieso spelen
tl;drquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er was iets over het verhaal van Bloodborne geloof ik?
https://docs.google.com/d(...)eview?pli=1&sle=true
TLOU is wel echt een parel hoor binnen het genre, ook qua narratief is het bijzonder goed, misschien wel uniek. Leuke ook vind ik dat de 'zombies' geinfecteerd zijn door een bestaande fungus die dat effect daadwerkelijk heeft op bijvoorbeeld mieren... ik vond het geloofwaardiger (tot in hoeverre dat kan) dan de gemiddelde zombiegame.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:20 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Klopt idd wel, is een beetje appels met peren vergelijken. Ik denk dat ik voor de rpg ga (witcher).
TLOU remastered doet me denken aan the walking dead, ook gaaf maar beetje uitgebuit genre in mijn ogen. Wel echte fabuleuze beoordelingen heeft deze game.
Je moet via die site ff met paypal of cc betalen, dan krijg je een code dienje via een us account ( zo aan te maken ) kan redeemen. Ik heb em ook via daar gekochtquote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:21 schreef bombmannl het volgende:
[..]
In de ps-store? Heb je zkr een Amerikaans account nodig (?)
Zo goedkoop. Dan haal ik ze beide
Tering, dat is bijna gratis.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Last of us is 11 euro
http://www.cdkeys.com/pla(...)of-us-remastered-ps4
Die zou ik sowieso spelen
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je moet via die site ff met paypal of cc betalen, dan krijg je een code dienje via een us account ( zo aan te maken ) kan redeemen. Ik heb em ook via daar gekocht
Jazekersquote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tering, dat is bijna gratis.
Deze webite is legit?
Meh, ik ookquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Meh, ik ook![]()
Gr gr Willem Holleeder
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:11 schreef DKUp het volgende:
Twee keer uitgespeeld en ik zal hem volgend jaar zeker op de moeilijkste moeilijkheidsgraad spelen.
Op Hard en die daarna.
Een stuk moeilijker dan Uncharted 1-3.
Ik ben niet thuis/online, maar waar ben je?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:21 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Halp broeder, share play, fix dit voor mij![]()
![]()
Wilde ooit ook iemand helpen met share-play, maar die vertraging, kon daar gewoon niet aan wennenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis/online, maar waar ben je?
Zet maar in een spoiler
Hoeft ook niet nuquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis/online, maar waar ben je?
Zet maar in een spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog nooit gedaan en ik speel via WIFIquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:48 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Wilde ooit ook iemand helpen met share-play, maar die vertraging, kon daar gewoon niet aan wennen
Nog niet eens geprobeerd?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan en ik speel via WIFI![]()
Zal hen waarschijnlijk niet worden.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:50 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hoeft ook niet numisschien dat ik het zometeen nog een keer probeer na een tijdje
lig toch op bed met een verdraaide rug
Ah als je daar naar beneden springt? Wel pittig stukje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:50 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hoeft ook niet numisschien dat ik het zometeen nog een keer probeer na een tijdje
lig toch op bed met een verdraaide rug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke moeilijkheidsgraad speel je, ik speelde met die sci-fi shit uit.
SOONY
Ik wilde het samen met een vriend proberen, maar ik was redelijk ongeduldig en ik moest wegquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:54 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nog niet eens geprobeerd?
Zit een vertraging in ja, niet heel vervelend, maar je merkt 'm wel
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:57 schreef DKUp het volgende:
[..]Ehhhh... normaal? Ik moet zeggen dat ik 'm al maanden niet meer heb opgestartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke moeilijkheidsgraad speel je, ik speelde met die sci-fi shit uit.
![]()
dat duurt nog wel een hele tijd.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:42 schreef Jiang153 het volgende:
Ga denk ik ook nog maar last of us halen. Op de ps3 gehaast uitgespeeld omdat ik het dan voor hoger kon verkopen, maar heb een nog niet eens platinum
Alleen tlou 2 komt ook weer uit en wil altijd de nieuwste hebben uit de reeks...
Gebruik je scence(?), je weet dan waar alle tegenstanders zijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:58 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ehhhh... normaal? Ik moet zeggen dat ik 'm al maanden niet meer heb opgestart
Yepquote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gebruik je scence(?), je weet dan waar alle tegenstanders zijn.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gebruik je scence(?), je weet dan waar alle tegenstanders zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf 5:00 ongeveer. Daar zit ik vast![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:02 schreef Studiotje het volgende:
[..]Vanaf daar moet je echt in het spel komen, want het gaat alleen maar moeilijker worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf 5:00 ongeveer. Daar zit ik vast
SOONY
Meh.. ik probeer het nog wel een paar keerquote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vanaf daar moet je echt in het spel komen, want het gaat alleen maar moeilijker worden.
Is het geluktquote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:13 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Meh.. ik probeer het nog wel een paar keeren dan kom ik nogmaals bij je janken
![]()
Krijg nou wat
Dat wil ik binnenkort ook gaan doen, heb 'm op normal en hard gespeeld volgens mij.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:51 schreef Cikx het volgende:
Was een keer aan grounded + begonnen, best wel goes te doen imo.
Dat is nog niet het ergstequote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:18 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh shit... Clickers.. *sluit spel af*
Beide games zijn toppers, maar TLOU is een game die je écht niet mag missen. Ik was skeptisch, maar de game maakt het dubbel en dwars waar.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:20 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Klopt idd wel, is een beetje appels met peren vergelijken. Ik denk dat ik voor de rpg ga (witcher).
TLOU remastered doet me denken aan the walking dead, ook gaaf maar beetje uitgebuit genre in mijn ogen. Wel echte fabuleuze beoordelingen heeft deze game.
Wacht op de patch, die vandaag of morgen moet uitkomenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:18 schreef Rijst het volgende:
Heb w3 al een maand niet gespeeld. Ik ga toch weer een poging wagen. Echt kut dat je met dat soort spellen er helemaal uit bent
Eerder op die patch daarnaquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wacht op de patch, die vandaag of morgen moet uitkomen.
1.07
Zodat ik met een lagere framerate kan spelen? Hahaquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wacht op de patch, die vandaag of morgen moet uitkomen.
1.07
Elke patch verneukt weer iets andersquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zodat ik met een lagere framerate kan spelen? Haha
Heb ik ook inderdaad. Uitgespeeld, maar wil alle vraagtekens nog doen, maar steeds als ik de game opstart heb ik er na 5 minuten al geen zin meer in.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:18 schreef Rijst het volgende:
Heb w3 al een maand niet gespeeld. Ik ga toch weer een poging wagen. Echt kut dat je met dat soort spellen er helemaal uit bent
hmm ja dan haal ik een wel. Tegen de tijd dat ik het platinum heb en dus uitgespeeld heb kan ik het toch voor weinig of niets meer verkopen, dus gelukkig kost aankoop ook bijna niets.quote:
Je bent te skeptisch geworden Roy ; (quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beide games zijn toppers, maar TLOU is een game die je écht niet mag missen. Ik was skeptisch, maar de game maakt het dubbel en dwars waar.
Dat krijg je als er zoveel hoge cijfers uitgedeeld worden door reviewersquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je bent te skeptisch geworden Roy ; (
Zelfde, PS4 vastgezet anders steeg ie op.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:55 schreef Jiang153 het volgende:
Laat ik maar aan raket auto beginnen en die plat halen.
EDIT:
ey shit man deze game laat mijn ps4 wel keihard blazen. Wats dit?
Ja framerate staat te hoog enzoquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:55 schreef Jiang153 het volgende:
Laat ik maar aan raket auto beginnen en die plat halen.
EDIT:
ey shit man deze game laat mijn ps4 wel keihard blazen. Wats dit?
Voor mij zijn reviews hooguit een manier om een algemeen beeld van een game te krijgen. Belangrijker vind ik de gameplay beelden en de oordelen van de gamers zelf.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:34 schreef MMaRsu het volgende:
reviewersdie hype machine geloof ik al lang niet meer
Net als vroeger. Deden ze dat bij Tekken maar weer. Was veel leuker om die arcade mode uit te spelen om aan nieuwe karakters te komen.quote:Op zondag 19 juli 2015 07:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat andere ontwikkelaars maar mogen volgen..!!
Bull shit vroeger kreeg je alle personages door fighting games gewoon te spelen. Nu brengen ze dit als iets nieuws?quote:Op zondag 19 juli 2015 07:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat andere ontwikkelaars maar mogen volgen..!!
Het is ook nieuws.quote:Op zondag 19 juli 2015 11:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bull shit vroeger kreeg je alle personages door fighting games gewoon te spelen. Nu brengen ze dit als iets nieuws?
Beter laat dan nooit gelukkig ben ik niet zo van Streetfighter maar ben Marvel vs Capcom en Streetfighter x Tekken nog niet vergeten.quote:Op zondag 19 juli 2015 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is ook nieuws.
'zoals vroeger' bestaat niet meer. DLC is er en gaat niet meer weg, dus dit is een keurige oplossing van Cacpcom.
Tekken heeft alleen maar gratis dlc gehad.quote:Op zondag 19 juli 2015 11:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Net als vroeger. Deden ze dat bij Tekken maar weer. Was veel leuker om die arcade mode uit te spelen om aan nieuwe karakters te komen.
Vorige week bevestigd dat ze er nog mee bezig zijn.quote:Op zondag 19 juli 2015 12:07 schreef Rijst het volgende:
Hoe zit Het eig met tekken vs street fighter? Haha Ergggg stil
Vanaf Tekken 6 was het niet meer leuk. Die lelijke custimizations moeten ze ook eruit halen. Ziet er niet uit.quote:Op zondag 19 juli 2015 12:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tekken heeft alleen maar gratis dlc gehad.
Dat uitspelen van personages en filmpjes verdienen was voor mij ook altijd de grote charme van fighters.
Klopt. Helemaal omdat je in de arcade mode alleen maar tegen die custimades kan vechten.quote:Op zondag 19 juli 2015 12:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Vanaf Tekken 6 was het niet meer leuk. Die lelijke custimizations moeten ze ook eruit halen. Ziet er niet uit.
winstreak -119?quote:Op zondag 19 juli 2015 00:40 schreef Cikx het volgende:
Een dagje The Lost runs gedaan. Nog een paar keer en ze kunnen me naar het gekkenhuis dragen.
[ afbeelding ]
reviews op fokquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:34 schreef MMaRsu het volgende:
reviewersdie hype machine geloof ik al lang niet meer
Wat ik begrijp is Tekken 7 simpeler gemaakt voor nieuwe spelers. Beetje apart want Tekken is in de bassis al heel makkelijk.quote:Op zondag 19 juli 2015 12:22 schreef DKUp het volgende:
Tekken 6, wat een kutgame.
TTT2 was een stuk beter![]()
Street Fighter V ziet er fantastisch uit en gratis nieuwe fighters als DLC, eerst alleen nog Ultra Street Fighter IV een keer kopen.
Tekken 7 is het stil om, maar de EVO is aan de gang dus misschien meer info
Ja die shit is echt niet te doen. Maar ik ga er maar even mee kappen, want ik las dat in de uitbreiding The Lost spectral tears en de D4 krijgt, dus dan wordt het iets makkelijker.quote:
sowieso als afterbirth uit is wordt dit weer hardcore spelenquote:Op zondag 19 juli 2015 12:32 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ja die shit is echt niet te doen. Maar ik ga er maar even mee kappen, want ik las dat in de uitbreiding The Lost spectral tears en de D4 krijgt, dus dan wordt het iets makkelijker.
tekken 3 > allquote:Op zondag 19 juli 2015 12:22 schreef DKUp het volgende:
Tekken 6, wat een kutgame.
TTT2 was een stuk beter![]()
Street Fighter V ziet er fantastisch uit en gratis nieuwe fighters als DLC, eerst alleen nog Ultra Street Fighter IV een keer kopen.
Tekken 7 is het stil om, maar de EVO is aan de gang dus misschien meer info
Ze denken dat die over 2 maanden af is.quote:Op zondag 19 juli 2015 12:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
sowieso als afterbirth uit is wordt dit weer hardcore spelen
Enig idee wanneer die op de planning staat ?
Zag op reddit ook elke x zn lijst langskomenquote:Op zondag 19 juli 2015 12:37 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ze denken dat die over 2 maanden af is.Heb wat updates gelezen, klinkt allemaal erg tof!
Tuurlijk wel. Gewoon Jin een gun geven zodat je van afstand mensen kan poppen.quote:Op zondag 19 juli 2015 12:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Vanaf Tekken 6 was het niet meer leuk. Die lelijke custimizations moeten ze ook eruit halen. Ziet er niet uit.
instabuyquote:
Mijn sony tv wordt pas volgende week maandag gerepareerd, en dan zal ik hem kopenquote:Op zondag 19 juli 2015 12:54 schreef Buitendam het volgende:
Iemand de god of war 3 remaster al gespeeld?
Wat is er mee gebeurd?quote:Op zondag 19 juli 2015 13:03 schreef RickoKun het volgende:
Mijn sony tv wordt pas volgende week maandag gerepareerd, en dan zal ik hem kopen
Sony Bravia tv, half jaar oud.quote:
True! Als ze die ooit weer kunnen evenaren ben ik gelukkig.quote:
je kanquote:Op zondag 19 juli 2015 15:44 schreef Jiang153 het volgende:
Wanneer raket auto gefixed is laat het ff weten.
Dan start ik een wel weer op om andere auto's te beuken.
Stijgt nog steeds op als een helikopter.quote:
Wat maakt het uit? Waar de fuck denk je dat die fans voor zijn? Om stil te staanquote:Op zondag 19 juli 2015 19:33 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Stijgt nog steeds op als een helikopter.
Ik ga maar fifa 15 doen om te oefenen.
Dan moet je cod 1 t/m 3, world at war of één van de vele medal of honors kopenquote:Op zondag 19 juli 2015 19:57 schreef DKUp het volgende:
Ik vind COD Advanced Warfare toch wel heerlijk spelen hoor.
Daar mag wel een deel twee van komen.
Drie studio's moeten gewoon zorgen voor drie verschillende stijlen.
Verleden (Treyarch), heden (Infinity Ward) en toekomst (Sledgehammer).
Niet alleen maar toekomst, want het gaat de Halo kant op.
De fans vragen nu al twee jaar naar een WO2 of een koude oorlog shooter.
Slijtage duhquote:Op zondag 19 juli 2015 19:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Waar de fuck denk je dat die fans voor zijn? Om stil te staan
Een nieuwe game, geen oude meukquote:Op zondag 19 juli 2015 20:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan moet je cod 1 t/m 3, world at war of één van de vele medal of honors kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |