Niet mijn spel dit keer.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
• Je pakt je game uit de PS4 en je stop deze in het Fifa 15 hoesje
• Je neemt het hoesje mee naar waar jij een vuilnisbak heb staan binnen of buiten je woning(ik snap als je het buiten wilt doen want ja Fifa 15)
• Je deponeert deze in de vuilnisbak en koopt een goed spel
Top truuk dat!
Wow, amazing glitchquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
• Je pakt je game uit de PS4 en je stop deze in het Fifa 15 hoesje
• Je neemt het hoesje mee naar waar jij een vuilnisbak heb staan binnen of buiten je woning(ik snap als je het buiten wilt doen want ja Fifa 15)
• Je deponeert deze in de vuilnisbak en koopt een goed spel
Top truuk dat!
Heb je Airmech Arena al geprobeerd? (Gratis)quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:20 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ziet er wel tof uit
[..]
RTS![]()
Er wordt me alleen nog niet zoveel duidelijk uit dit filmpje en Kalypso is best een luie developer
edit: in dit filmpje zie je wat meer:
ziet er niet heel spectaculair uit vind ik, ik wil een C&C achtig spel maar dan next-gen
Zou dat eigenlijk met Destiny moeten doen. Zelfs fifa is nog completerquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Beste wat je ooit met dat stuk vuil kan doen
Maar je heb niet 20 jaren Destiny(nog niet)quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:17 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Zou dat eigenlijk met Destiny moeten doen. Zelfs fifa is nog completer
saaie kutindiequote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Witcher 3 is denk ik wel wat voor mij. Wat is no man' sky?
dat draait meer om snelheid dan strategie vind ik, hou meer van langzame gamesquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb je Airmech Arena al geprobeerd? (Gratis)
Dat is wel aardig old-school RTS!
Zijn twee totaal verschillende games. Heb je meer zin in een RPG of Survival horror action? Allebei absolute toppers in hun genre.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:55 schreef bombmannl het volgende:
The witcher 3: Wild Hunt een aanrader? Was vroeger erg fan van Fable ( toen nog op de oude Xbox). Lijkt dit spel daar een beetje op?
Of The last of us: remastered?
Beide games spreken me erg aan. Welke vinden jullie het beste?
Damnquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er was iets over het verhaal van Bloodborne geloof ik?
https://docs.google.com/d(...)eview?pli=1&sle=true
Last of us is 11 euroquote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:55 schreef bombmannl het volgende:
The witcher 3: Wild Hunt een aanrader? Was vroeger erg fan van Fable ( toen nog op de oude Xbox). Lijkt dit spel daar een beetje op?
Of The last of us: remastered?
Beide games spreken me erg aan. Welke vinden jullie het beste?
Klopt idd wel, is een beetje appels met peren vergelijken. Ik denk dat ik voor de rpg ga (witcher).quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:14 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Zijn twee totaal verschillende games. Heb je meer zin in een RPG of Survival horror action? Allebei absolute toppers in hun genre.
In de ps-store? Heb je zkr een Amerikaans account nodig (?)quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Last of us is 11 euro
http://www.cdkeys.com/pla(...)of-us-remastered-ps4
Die zou ik sowieso spelen
tl;drquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er was iets over het verhaal van Bloodborne geloof ik?
https://docs.google.com/d(...)eview?pli=1&sle=true
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |