Er is ook nog een groep die geen xbox of ps4 had en dus nieuw is.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:19 schreef Rossdale het volgende:
Alleen een remaster als tomb raider, sleeping dogs etc is gewoon pure uitmelkerij, die waren ook op alle platformen te spelen en bieden niets extra's imo.
Tomb raider was niet echt een remaster denk ik.. Het kwam zo laat uit dat ze waarschijnlijk al de game in productie hadden voor de PS4.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:19 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben blij met die remaster, een console exclusive die geremasterd wordt ben ik als Xbox 360 gebruiker blij mee. Zo kan ik ook genieten van Uncharted 4, als ik de voorgaande games ook nog even uit kan proberen
Alleen een remaster als tomb raider, sleeping dogs etc is gewoon pure uitmelkerij, die waren ook op alle platformen te spelen en bieden niets extra's imo.
Mjah, ik had Tomb Raider nog nooit gespeeld. Had hem destijds gratis in de PS+ voor PS3, maar was er toen nog niet aan toegekomen. Paar maanden geleden dus die HD Remaster voor PS4 gekocht voor 15 euro, en laatst mee begonnen, en dan is het toch echt wel fijn dat ze die gemaakt hebben... want gewoon een prima game.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:19 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben blij met die remaster, een console exclusive die geremasterd wordt ben ik als Xbox 360 gebruiker blij mee. Zo kan ik ook genieten van Uncharted 4, als ik de voorgaande games ook nog even uit kan proberen
Zitten de originele maan-stemmen erbij...!?quote:
quote:
Hellz yeah. Reviewcopy aangevraagd, fingers crossed.quote:
Vet!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Oh ja, er komt weer een RTS naar de PS4:
Van de makers van Tropico.
Witcher 3? Straks No Man's Sky.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waar zijn de games waar ik me zo als vroeger zo mooi in kan verliezen.
ziet er wel tof uitquote:
RTSquote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Oh ja, er komt weer een RTS naar de PS4:
Van de makers van Tropico.
beide uiteraardquote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik poste gister hier ergens nog dat ik 1 kut vond in de controls
[..]
Ben je aan het haten op Uncharted of de prijs?
Oh ja, die komt ook nog...quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:10 schreef Vault-Boy het volgende:
Fallout 4![]()
Als die er eenmaal is speel ik voorlopig echt niks anders meer.
daar kan je ook niks meer van verwachten denk ik, richten zich volgens mij vooral op huisvrouwen en kinderenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:23 schreef Yi-Long het volgende:
Enige wat tegenvalt deze laatste jaren en de nabije toekomst, is Nintendo.
die is er nog nietquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ga jij maar weer lekker Fifa 16 spelen dan
Witcher 3 is denk ik wel wat voor mij. Wat is no man' sky?quote:
Space-exploration. Best wel groot...quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Witcher 3 is denk ik wel wat voor mij. Wat is no man' sky?
Ey kom fifa 15 doen en leer mij trucsquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die is er nog niet
al ga ik hem wel weer halen; puur voor die 'leer beter fifa spelen' modus
• Je pakt je game uit de PS4 en je stop deze in het Fifa 15 hoesjequote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:49 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ey kom fifa 15 doen en leer mij trucs
Niet mijn spel dit keer.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
• Je pakt je game uit de PS4 en je stop deze in het Fifa 15 hoesje
• Je neemt het hoesje mee naar waar jij een vuilnisbak heb staan binnen of buiten je woning(ik snap als je het buiten wilt doen want ja Fifa 15)
• Je deponeert deze in de vuilnisbak en koopt een goed spel
Top truuk dat!
Wow, amazing glitchquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
• Je pakt je game uit de PS4 en je stop deze in het Fifa 15 hoesje
• Je neemt het hoesje mee naar waar jij een vuilnisbak heb staan binnen of buiten je woning(ik snap als je het buiten wilt doen want ja Fifa 15)
• Je deponeert deze in de vuilnisbak en koopt een goed spel
Top truuk dat!
Heb je Airmech Arena al geprobeerd? (Gratis)quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:20 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ziet er wel tof uit
[..]
RTS![]()
Er wordt me alleen nog niet zoveel duidelijk uit dit filmpje en Kalypso is best een luie developer
edit: in dit filmpje zie je wat meer:
ziet er niet heel spectaculair uit vind ik, ik wil een C&C achtig spel maar dan next-gen
Zou dat eigenlijk met Destiny moeten doen. Zelfs fifa is nog completerquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Beste wat je ooit met dat stuk vuil kan doen
Maar je heb niet 20 jaren Destiny(nog niet)quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:17 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Zou dat eigenlijk met Destiny moeten doen. Zelfs fifa is nog completer
saaie kutindiequote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Witcher 3 is denk ik wel wat voor mij. Wat is no man' sky?
dat draait meer om snelheid dan strategie vind ik, hou meer van langzame gamesquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb je Airmech Arena al geprobeerd? (Gratis)
Dat is wel aardig old-school RTS!
Zijn twee totaal verschillende games. Heb je meer zin in een RPG of Survival horror action? Allebei absolute toppers in hun genre.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:55 schreef bombmannl het volgende:
The witcher 3: Wild Hunt een aanrader? Was vroeger erg fan van Fable ( toen nog op de oude Xbox). Lijkt dit spel daar een beetje op?
Of The last of us: remastered?
Beide games spreken me erg aan. Welke vinden jullie het beste?
Damnquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er was iets over het verhaal van Bloodborne geloof ik?
https://docs.google.com/d(...)eview?pli=1&sle=true
Last of us is 11 euroquote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:55 schreef bombmannl het volgende:
The witcher 3: Wild Hunt een aanrader? Was vroeger erg fan van Fable ( toen nog op de oude Xbox). Lijkt dit spel daar een beetje op?
Of The last of us: remastered?
Beide games spreken me erg aan. Welke vinden jullie het beste?
Klopt idd wel, is een beetje appels met peren vergelijken. Ik denk dat ik voor de rpg ga (witcher).quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:14 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Zijn twee totaal verschillende games. Heb je meer zin in een RPG of Survival horror action? Allebei absolute toppers in hun genre.
In de ps-store? Heb je zkr een Amerikaans account nodig (?)quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Last of us is 11 euro
http://www.cdkeys.com/pla(...)of-us-remastered-ps4
Die zou ik sowieso spelen
tl;drquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er was iets over het verhaal van Bloodborne geloof ik?
https://docs.google.com/d(...)eview?pli=1&sle=true
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |