quote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:01 schreef MMaRsu het volgende:
Maar je hebt maar 10 uur gespeeld? Waar ben je nu precies dan
Hij verdiend geen 8 of 9 omdat de instapdrempel te hoog is? Wat een klets. De game is een perfecte opvolger van de Dark Souls serie
Oh wacht lees nu dat je hem.niet eens verder gaat spelen.
Ik zeg eerlijk dat ik FG niet heb kunnen verslaan na een poging of 10, waarvan 1 keer op een haar na niet. Als ik voor een baas zou respawnen was ik doorgegaan met Bloodborne totdat ik hem had uitgespeeld. Wel begrijp ik dat het dan een hele andere game zou zijn en dat wilde deze studio niet maken en daar is niks mis mee.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:01 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Knappe conclusies voor iemand die net 10 uur in de game zit en niet van plan hem uit is te spelen. Leuk ook dat je zegt dat de game leeg is qua verhaal. In deze game (en de souls games in general) zit meer diepgang dan ieder andere game die ik ken maar je krijgt het (zoals de hele game eigenlijk) niet op een presenteerblaadje en je zal er moeite voor moeten doen om er iets uit te halen, en dat zijn de hedendaagse verwende gamers niet meer gewend. Er is tevens ruimte mogelijk voor eigen interpretatie, iets wat je ook vrijwel nergens meer tegen komt tegenwoordig. Vergelijk het met een David Lynch film.
Speel hem eerst eens uit en kom dan met een mening zou ik zeggen, maar je hebt al opgegeven zie ik... je bent hollow gegaan. Zeg eens eerlijk, je bent nooit voorbij Father Gascoigne gekomen of wel?
Oh ja nou je het zegtquote:Op vrijdag 17 juli 2015 01:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Destruction Derby is gepubliceerd door Psygnosis, niet door Sony.
def jam ?quote:
Hee nog een Bronson op dit forum.quote:
Als je een spel na 10 uur nog niet leuk vindt snap ik niet waarom je het uberhaupt zo lang hebt gespeeld. Als ik 10 uur wil gamen verspreid over werkdagen ben ik er 4-5 dagen mee bezig.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 01:43 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Het is jammer dat je niet even doorzet, je mist namelijk echt een hele goede game maar daar ga je niet achter komen als je er niet meer tijd in steekt dan die 10 uur. Father Gascoigne staat ook wel bekend als een extreme difficulty spike en veel mensen haken daar af, dat maakt je geen slechte gamer.
Als het stuk van je checkpoint naar de baas al genoeg is om af te haken dan is de souls serie denk ik inderdaad niet iets voor jou. Het gaat meer om doorzettingsvermogen het jammere is dat je ook nooit de extreme voldoening zal ervaren op het moment dat je zo'n FC wel neer krijgt. Maar dat je er mee stopt klinkt als een weloverwogen beslissing, ik hoop dat je ooit nog een poging gaat doen.
[ afbeelding ]
Mee eens.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
tien uur een game spelen is meer dan genoeg om te bepalen of je het leuk vindt of niet.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 01:29 schreef Ixnay het volgende:
In alle discussies over deze game wordt iedereen die niet super enthousiast is over Bloodborne als een slechte gamer betiteld.
Ergens het niet mee eens zijn en dat op fatsoenlijke en respectvolle wijze onderbouwen is niet boos zijn, dat is discussieren. Iemand komt met een aantal kritiekpunten en die probeer ik vanuit mijn perspectief te weerleggen. Dat is wat je doorgaans doet op een forum. En als een post uitgebreid en onderbouwd is, betekent niet dat hij automatisch 'waar' is en klopt (voor iedereen).quote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Boos omdat iemand je favoriete spelletje niet zo leuk vindt![]()
Het is potver een van de meest uitgebreide en onderbouwde posts ooit hier. En tien uur een game spelen is meer dan genoeg om te bepalen of je het leuk vindt of niet.
Ik heb ooit een PS3 gekocht *alleen* voor Demon's Souls.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb ooit Demon's Souls gekocht en na 3 uur weer verkocht. Gewoon geen games voor mij die From Software dingen...
Ik kan niet wachten om er weer aan te beginnen. Eerst ff alle DLC voor DS2 uitspelen, NG+ halen, dan DaSO, DeSO en dan hopelijk snel DS3quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:52 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik heb ooit een PS3 gekocht *alleen* voor Demon's Souls.
Ik voor Jak & Dexter HD-collectie.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:52 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik heb ooit een PS3 gekocht *alleen* voor Demon's Souls.
Lekkerrr. Vergeet Artorias the Abysswalker-DLC niet. Beste DLC die ik ooit kocht.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten om er weer aan te beginnen. Eerst ff alle DLC voor DS2 uitspelen, NG+ halen, dan DaSO, DeSO en dan hopelijk snel DS3
quote:
Jij hebt wel shit veel favo games zijn.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ergens het niet mee eens zijn en dat op fatsoenlijke en respectvolle wijze onderbouwen is niet boos zijn, dat is discussieren. Iemand komt met een aantal kritiekpunten en die probeer ik vanuit mijn perspectief te weerleggen. Dat is wat je doorgaans doet op een forum. En als een post uitgebreid en onderbouwd is, betekent niet dat hij automatisch 'waar' is en klopt (voor iedereen).
Als je niet voorbij de tweede baas in het desbetreffende spel komt dan heb je in mijn optiek niet genoeg gezien van het spel om een fatsoenlijke mening te vormen, helemaal niet over het verhaal en dat was wel een van de kritiekpunten. Daarbij vlamt iedereen hier wel eens voor zijn favouriete game, gun mij dat ook aub.
nee.quote:
tekken 3quote:
Disagreequote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:20 schreef Jungle_Jim het volgende:
Batman is echt teleurstellendhet verhaal is wel tof maar de gameplay is nogal saai en alles met de batmobiel is extreem matig.Graphics zijn wel mooi maar nogal priegelig.
Ik vind m wel ok maar had er meer van verwacht. Batmobiel stukjes zijn erg simplistisch, de combat lijkt minder hard aan te komen dan in city en het is een beetje onoverzichtelijk. Hoe lang heb je over het verhaal gedaan? misschien dat ik m eerst snel uitspeel voordat ik m verkoop.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:57 schreef MMaRsu het volgende:
Nouja weetje, ik vind de gameplay zelf een stuk beter dan in City. Zelfs de Batmobile vind ik tof om mee rond te rijden, wat apc's kapot te knallen en er dan zelf al vliegend uit te springen.
Heb nog genoeg te doen in de game, maar heb de main story bijna uit. Vind het zeker een toffe game.
Ik heb 25e betaald ik klaag nietquote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:20 schreef Cikx het volgende:
Ik wacht wel op een goedkope complete editie met alle DLC erbij. Warner Bros
Zijn er 3 hequote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:19 schreef wolfrolf het volgende:
Ik wil dat ze de uncharted collection voor ¤30 verkopen ofzo
¤60 voor 2 last-gen games die ECHT af zijn is gewoon te duur vind ik.
Das 3 te veelquote:
De 1e Uncharted heeft een aim systeem van likmereet en is grafisch veeeeeel minder dan deel 2.quote:
Ze gaan dat soort sooi tweaken hequote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De 1e Uncharted heeft een aim systeem van likmereet en is grafisch veeeeeel minder dan deel 2.
Is destijds gehaast uitgebracht omdat de PS3 aan het floppen was.
De game is gewoonweg nog niet af.
Daarom beschouw ik het niet als een volwaardig deel
Niet onzin. Zijn de feiten.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:46 schreef MMaRsu het volgende:
wat een onzin
Ik poste gister hier ergens nog dat ik 1 kut vond in de controlsquote:
Ben je aan het haten op Uncharted of de prijs?quote:
1 is leuker dan 3.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De 1e Uncharted heeft een aim systeem van likmereet en is grafisch veeeeeel minder dan deel 2.
Daarom beschouw ik het niet als een volwaardig deel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |