tekken 3quote:
Disagreequote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:20 schreef Jungle_Jim het volgende:
Batman is echt teleurstellendhet verhaal is wel tof maar de gameplay is nogal saai en alles met de batmobiel is extreem matig.Graphics zijn wel mooi maar nogal priegelig.
Ik vind m wel ok maar had er meer van verwacht. Batmobiel stukjes zijn erg simplistisch, de combat lijkt minder hard aan te komen dan in city en het is een beetje onoverzichtelijk. Hoe lang heb je over het verhaal gedaan? misschien dat ik m eerst snel uitspeel voordat ik m verkoop.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:57 schreef MMaRsu het volgende:
Nouja weetje, ik vind de gameplay zelf een stuk beter dan in City. Zelfs de Batmobile vind ik tof om mee rond te rijden, wat apc's kapot te knallen en er dan zelf al vliegend uit te springen.
Heb nog genoeg te doen in de game, maar heb de main story bijna uit. Vind het zeker een toffe game.
Ik heb 25e betaald ik klaag nietquote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:20 schreef Cikx het volgende:
Ik wacht wel op een goedkope complete editie met alle DLC erbij. Warner Bros
Zijn er 3 hequote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:19 schreef wolfrolf het volgende:
Ik wil dat ze de uncharted collection voor ¤30 verkopen ofzo
¤60 voor 2 last-gen games die ECHT af zijn is gewoon te duur vind ik.
Das 3 te veelquote:
De 1e Uncharted heeft een aim systeem van likmereet en is grafisch veeeeeel minder dan deel 2.quote:
Ze gaan dat soort sooi tweaken hequote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De 1e Uncharted heeft een aim systeem van likmereet en is grafisch veeeeeel minder dan deel 2.
Is destijds gehaast uitgebracht omdat de PS3 aan het floppen was.
De game is gewoonweg nog niet af.
Daarom beschouw ik het niet als een volwaardig deel
Niet onzin. Zijn de feiten.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:46 schreef MMaRsu het volgende:
wat een onzin
Ik poste gister hier ergens nog dat ik 1 kut vond in de controlsquote:
Ben je aan het haten op Uncharted of de prijs?quote:
1 is leuker dan 3.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De 1e Uncharted heeft een aim systeem van likmereet en is grafisch veeeeeel minder dan deel 2.
Daarom beschouw ik het niet als een volwaardig deel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |