Ik heb een level 180 character en een level 95 character.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:10 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Top!
Welk level ben je? Gaat natuurlijk om de skills en niet om het level he![]()
Ik ben zelf nog bezig met mijn eigen setups voor de Series A
Ik zit er pas een paar uur in, maximaal. De eerste paar missies gedaan, die niets voorstelden, en daarnaast een keertje Death Match (fucking saai), en een paar keer racen (wel aardig), maar eigenlijk vond ik dat allemaal toch 'net niet', voornamelijk omdat schieten en racen gewoon beter gedaan wordt door andere games die ik al heb; Wil ik schieten, dan speel ik wel BF4, en wil ik racen, dan is Driveclub prima.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:13 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Het kan ook vrij overwhelming zijn in het begin en je kan het beste op sleeptouw bij een ervaren speler/crew. Het leukst is co-op, en er is ontzettend veel te doen. GTA:O is voor mij de meest gespeelde game van deze en de vorige generatie met +600 uur inmiddels alleen al op de PS4.
Missies worden vrij pittig en zijn vooral leuk om met een vaste crew co-op te doen, net zoals de heists/races/gezamelijk in de open lobby griefen etc. Het online gedeelte komt niet tot z'n recht als je alleen speelt. Het toffe is dat je met een groep mensen snel kan switchen tussen die verschillende aspecten van de game, het leuke aan online is ook cash verdienen al en die nieuwe speeltjes te kunnen kopen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zit er pas een paar uur in, maximaal. De eerste paar missies gedaan, die niets voorstelden, en daarnaast een keertje Death Match (fucking saai), en een paar keer racen (wel aardig), maar eigenlijk vond ik dat allemaal toch 'net niet', voornamelijk omdat schieten en racen gewoon beter gedaan wordt door andere games die ik al heb; Wil ik schieten, dan speel ik wel BF4, en wil ik racen, dan is Driveclub prima.
Co-Op enzo vond ik heel tof in Red Dead Redemption, maar volgens mij hier anderhalve missie ofzo gedaan, die niet echt lekker uitpakte, mede omdat het niet helemaal duidelijk was wie wat moest doen en ik werd geloof ik permanent afgeknald boven dat militaire vliegveld ofzo...
Daarnaast waren er toen ik het probeerd ook wat problems met de online, dat servers er uitlagen enzo.
Weet je misschien hoe ik mijn avatar nog aan kan passen, qua gezicht? Of moet ik een nieuwe aanmaken en opnieuw beginnen met online, of wat!?
... maar al die speeltjes kan ik toch ook in de SP spelen/unlocken/kopen...!?quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:29 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Missies worden vrij pittig en zijn vooral leuk om met een vaste crew co-op te doen, net zoals de heists/races/gezamelijk in de open lobby griefen etc. Het online gedeelte komt niet tot z'n recht als je alleen speelt. Het toffe is dat je met een groep mensen snel kan switchen tussen die verschillende aspecten van de game, het leuke aan online is ook cash verdienen al en die nieuwe speeltjes te kunnen kopen.
Avatar aanpassen kan niet meer, dat wordt opnieuw beginnen.
Volgens mij kan je nog 1 keer je uiterlijk aanpassen, daarna niet meer.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:29 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Missies worden vrij pittig en zijn vooral leuk om met een vaste crew co-op te doen, net zoals de heists/races/gezamelijk in de open lobby griefen etc. Het online gedeelte komt niet tot z'n recht als je alleen speelt. Het toffe is dat je met een groep mensen snel kan switchen tussen die verschillende aspecten van de game, het leuke aan online is ook cash verdienen al en die nieuwe speeltjes te kunnen kopen.
Avatar aanpassen kan niet meer, dat wordt opnieuw beginnen.
Geen idee, ik speel de SP niet maar het is juist leuk om ze te kunnen gebruiken in races tegen andere spelers of om te gebruiken in open lobby's. En je kan ook maskers opzettenquote:Op woensdag 15 juli 2015 14:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... maar al die speeltjes kan ik toch ook in de SP spelen/unlocken/kopen...!?
Vervelend van die avatar. Niet dat ik ver ben in de game, dus wat dat betreft zal ik weinig verliezen, maar gewoon irritant dat je niet even je uiterlijk nog bij kunt schaven wanneer blijkt dat ie er in de daadwerkelijke speelwereld toch een beetje 'creepy' uitziet vergeleken met in het menu waarin je het maakte...
Misschien dat ik even moet wachten tot wat friends van mij ook een PS4 hebben en online willen spelen met deze game...
Ik ben al wel meerdere keren ingelogged in de MP, dus dan moet ik idd overnieuw beginnen. Ik ga ook nooit online met microfoon enzo, dus wat dat betreft heb ik weinig aan MPquote:Op woensdag 15 juli 2015 14:40 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Geen idee, ik speel de SP niet maar het is juist leuk om ze te kunnen gebruiken in races tegen andere spelers of om te gebruiken in open lobby's. En je kan ook maskers opzettenAls je wil kan je me adden en dan kan ik je wel even wegwijs maken in de game een keer.
De tweede keer als je inlogt trouwens dan krijg je de vraag of je je character wil behouden zoals hij is. Daarna kan het echt niet meer.
Zonder mic wordt het wel lastig. Helemaal met heists waar je complexe, langdurige missies moet coördineren.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben al wel meerdere keren ingelogged in de MP, dus dan moet ik idd overnieuw beginnen. Ik ga ook nooit online met microfoon enzo, dus wat dat betreft heb ik weinig aan MPIk mute ook altijd alle andere spelers online, daar waar mogelijk...
In Red Dead was het allemaal wel gewoon lekker duidelijk, wat je moest doen met je groepje, dus dan had je geen mic nodig en was je ook niet echt afhankelijk van anderen om toch fijn samen te kunnen spelen in die groeps-co-op. Ik hoopte dat GTA5 dat ook zou hebben...quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:55 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Zonder mic wordt het wel lastig. Helemaal met heists waar je complexe, langdurige missies moet coördineren.
Wtf nu 14,99quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:17 schreef Griebus het volgende:
Need for Speed Rivals voor 6¤ in de store. Worth it?
Ps3 versiequote:Op woensdag 15 juli 2015 17:17 schreef Griebus het volgende:
Add mij dan.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:38 schreef Amplifier het volgende:
Wie joint mij voor heists in GTA V. Wordt schijtziek van mensen die leaven en/of 10x achter elkaar falen. Een keertje doodgaan kan maar dit slaat alles.
NATIONALIST_NL
ps4 ?quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:17 schreef Griebus het volgende:
Ik heb ook een gepantserde kuruma, in het oranjequote:Op woensdag 15 juli 2015 17:58 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Add mij dan.
Wil ook weer eens doen, maar heb niemand
Ben wel één baas met die gepantserde kuruma
Beige met oranje tinten hierquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:29 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Ik heb ook een gepantserde kuruma, in het oranje
Gepantserde karuma's zijn voor n00bsquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:58 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Add mij dan.
Wil ook weer eens doen, maar heb niemand
Ben wel één baas met die gepantserde kuruma
Ik vind de Zentorno een van de mooiste auto's uit GTAVquote:
TLOUquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:42 schreef StateOfMind het volgende:
Zojuist eindelijk, ein-de-lijk (jaja ik weet het) in het bezit gekomen van The Last of Us.
Oorspronkelijk wou ik er het PS3 tijdperk mee afsluiten, maar aangezien ik eerder dan de bedoeling was een PS4 kocht, is het er nooit van gekomen. Ben reuze benieuwd![]()
Dragon Age Inquisition heb ik er voor geruild, omdat ik sinds ik een nieuwe baan heb daar niet zoveel tijd meer voor heb, al koop ik hem wel nog een keer terug uit de budgetbak ergens.
En GTA 5 wil ik ook nog wel een keer terug kopen. Die had ik ooit geruild tegen Bloodborne, maar ik mis GTA 5 nog wel regelmatig.
Ik hoop gewoon dat het lekker draait! En dat ze misschien een klein beetje de combat tweaken in de eerste game.. Want het lopen enzo daar was echt kutquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:47 schreef DKUp het volgende:
Over The Last of Us Remastered gesproken, Uncharted The Nathan Drake Collection.
Ik hoop op een goede remaster
Stoppen voor een serie die nog 100x word uitgezonden en die je ook kan downloadenquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:27 schreef StateOfMind het volgende:
Heftig begin zo, in TLOU, met Sarah![]()
Ziet er erg mooi uit verder. Jammer dat ik nu 'moet' stoppen voor Criminal Minds, morgen verder.
das geen 6quote:
Gewoon alleen de main quests doen ben je zo klaar! En kom eens RL doen danquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:45 schreef Jimbo het volgende:
en wat is batman arkham citty een onoverzichtelijke baggergame zeg
zelfs de main Q zijn baggerquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Gewoon alleen de main quests doen ben je zo klaar! En kom eens RL doen dan
Ik kijk zelden tv en volg al überhaupt vrijwel geen series, maar CM op woensdag en Top Gear op vrijdag zijn mijn tv avonden, de rest kan me gestolen wordenquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Stoppen voor een serie die nog 100x word uitgezonden en die je ook kan downloaden![]()
ik moest even dubbel checken wel geslacht je ingevuld had.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik kijk zelden tv en volg al überhaupt vrijwel geen series, maar CM op woensdag en Top Gear op vrijdag zijn mijn tv avonden, de rest kan me gestolen worden
??quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik moest even dubbel checken wel geslacht je ingevuld had.
Oneens, wat is er onoverzichtelijk aan? je kiest je missie en je gaat er naar toe. als die klaar is ga je naar de volgende....quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:45 schreef Jimbo het volgende:
Ik heb hem twee keer uitgespeeld, echt een goed spel.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:58 schreef Studiotje het volgende:
TLOU
Moet nog steeds een keertje tijd vinden om daar mee verder te gaan.. of ja, tijd zat. Maar kom niet verder__
Asylum en Knight zijn beterquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:45 schreef Jimbo het volgende:
http://blog.eu.playstatio(...)pl=tw&adbpr=36969785quote:"I played unfinished code that was missing a few minor visual effects, but Bluepoint’s loving influence was readily apparent. The studio is upgrading character models, environment textures, lighting, and special effects across the board, bringing all three games as close to visual modernity as possible while ensuring they remain true to their original creative direction.
As the studio finalizes work on the collection, it will also roll in the assorted control scheme tweaks, gameplay refinements, and subtle mechanical upgrades that evolved through the series across all three games, bringing them into closer gameplay parity."
Baggergame nee, onoverzichtelijk ja.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:45 schreef Jimbo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je wordt volledig in het diepe gegooid en er gebeurt allemaal shit waar je geen idee van hebt. Een tutorial oid was wel fijn geweest, heb alleen Arkham Asylum gespeeld op de 360 en dat was echt 5 jaar geleden ofzo. Ik kwam echt na 2 uur erachter dat je dus ook gadgets hebt.![]()
Oh vet die ga ik gelijk halen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:26 schreef Drankster het volgende:
Ethan Carter in de store voor 17,-(?) euro. Toch maar niet gekocht, zal wel een PS+ titel worden over enkele maanden. Wel goede verhalen over gehoord.
Die neger in die serie is wel baas net als die JJquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:27 schreef StateOfMind het volgende:
Ziet er erg mooi uit verder. Jammer dat ik nu 'moet' stoppen voor Criminal Minds, morgen verder.
ziet er tof uit, hoop dat het niet te duur wordt dan koop ik m meteenquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:09 schreef DKUp het volgende:
Spaans gelul, maar wat mooi![]()
Kopen![]()
[..]
http://blog.eu.playstatio(...)pl=tw&adbpr=36969785
Verhaal en gameplay kakken zo een beetje in, maar het wordt gaandeweg weer steeds beterquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:27 schreef StateOfMind het volgende:
quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:09 schreef DKUp het volgende:
Kopen![]()
[..]
Ziet er goed uit. Ben halverwege 2 blijven hangen omdat ik de gameplay gewoon niet zo boeiend vond, maar wellicht geef ik de trilogy een nieuwe kans als die Remaster een beetje goed gedaan is...quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:09 schreef DKUp het volgende:
Kopen![]()
[..]
Dit zijn beelden van 2 en hij lijkt nu enorm op Nate uit 3. Ik ben alleen benieuwd hoe ze de eerste Uncharted hebben aangepakt.quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Ben halverwege 2 blijven hangen omdat ik de gameplay gewoon niet zo boeiend vond, maar wellicht geef ik de trilogy een nieuwe kans als die Remaster een beetje goed gedaan is...
Ben ook benieuwd of ze 3 verschillende Nathan Drake models hebben voor die 3 games, qua leeftijd, of dat ze gewoon dezelfde blijven gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |