ja wel vaakquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat vind ik niet overdreven lang eigenlijkIs het structureel?
Games skippen om amiibo's te kopenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah ja, inderdaad. Dat kan op DE en FR ook. Die zijn interessanter dan UK vanwege de euro t.o.v. de pond.
Zelf skip ik alle deals sowieso, het is al een dure Amiibo-maand
PS+ deals voor de eu kan ik wel gebruikenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:31 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Zat toevallig op de .co.uk site
Ik skip het ook, denk ik, of er moet echt een lekkere deal tussen zitten.
Nog altijd beter dan die futuristische shit die ze nu uitbrengenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:56 schreef DKUp het volgende:
Er is ook een gerucht over COD 4: Modern Warfare Remaster.
Activision gaat ook lekker remasters uitbrengen![]()
dat is? prototype?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:44 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ooh shit, dit is toch geen remaster?
Overigens de Xbox One versie, zal nauwelijks verschillen van de PS4-versie.
Niet dat Prototype nou zo geweldig was maar alles beter dan het oersaaie InFamous.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik snap sowieso niet dat ze die kutgames opnieuw uitbrengen. Prototype heeft het zo zwaar afgelegd tegen inFamous... Gewoon vergeten.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niet dat Prototype nou zo geweldig was maar alles beter dan het oersaaie InFamous.
Ik zou een COD 4, Black Ops en Black Ops 2 Remaster niet erg vindenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan die futuristische shit die ze nu uitbrengen
Ben jij niet zo een fifa speler?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niet dat Prototype nou zo geweldig was maar alles beter dan het oersaaie InFamous.
Black Opsquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik zou een COD 4, Black Ops en Black Ops 2 Remaster niet erg vinden
Infamousquote:
quote:[..]
Infamous
Net een hoer, je betaalt ervoor en het gaat plat.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:36 schreef Friday12 het volgende:
Serieus ik ga RL spelen is fucking PSN plat![]()
pga?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:43 schreef Jimbo het volgende:
iemand van hier die nieuwe PGA game trouwens al ?
is 't wat ?
Golfgame. Enige wat ik weet is dat 't sinds jaren eindelijk eens niet 'Tiger Woods' heet omdat hij eindelijk van de troon gestoten isquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:01 schreef 2dope het volgende:
Zuur voor 'm.
Overigens leek me de PGA Tour 11 South Park-versie wel leuk:
Throwing axe endkill S&D 24/7quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik zou een COD 4, Black Ops en Black Ops 2 Remaster niet erg vinden
Ik heb een beetje gespeeld... Maar solo is het echt tering saaiquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:24 schreef Jimbo het volgende:
Wie van hier spelen er nou eigenlijk Teso ?
gayquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb een beetje gespeeld... Maar solo is het echt tering saai
ik 24/7quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:24 schreef Jimbo het volgende:
Wie van hier spelen er nou eigenlijk Teso ?
Ben gewoon onquote:
.de heeft een Fire Stick voor 24 euro. Dat lijkt me interessant voor de slaapkamer-tv.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:23 schreef Jimbo het volgende:
morgen amazon prime day, soort black friday maar dan nog scherpere deals naar het schijnt
iemand een idee of we daar als europeanen ook niet iets aan hebben? zou .co.uk en .DE ook mee doen ?
als dat zo is zou t mooi zijn, dan check ik gelijk ff wat zooi uit de USquote:Op woensdag 15 juli 2015 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
.de heeft een Fire Stick voor 24 euro. Dat lijkt me interessant voor de slaapkamer-tv.
Met Prime is het toch zo dat je gratis verzending hebt? Altijd? Ook naar NL?
hij is 19eur als je hem uit co.uk haalt trouwensquote:Op woensdag 15 juli 2015 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
.de heeft een Fire Stick voor 24 euro. Dat lijkt me interessant voor de slaapkamer-tv.
Met Prime is het toch zo dat je gratis verzending hebt? Altijd? Ook naar NL?
Prime is per land verschillend, je zou dan in elk land Prime moeten aanschaffen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als dat zo is zou t mooi zijn, dan check ik gelijk ff wat zooi uit de US
19 pond, das heel wat meer dan 19 euroquote:Op woensdag 15 juli 2015 11:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hij is 19eur als je hem uit co.uk haalt trouwens
geen diee hoe ik die twee nou door elkaar haalquote:Op woensdag 15 juli 2015 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Prime is per land verschillend, je zou dan in elk land Prime moeten aanschaffen.
[..]
19 pond, das heel wat meer dan 19 euro
Ik doe nog regelmatig heists, add je wel ff vanavond.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:38 schreef Amplifier het volgende:
Wie joint mij voor heists in GTA V. Wordt schijtziek van mensen die leaven en/of 10x achter elkaar falen. Een keertje doodgaan kan maar dit slaat alles.
NATIONALIST_NL
Top!quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:40 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik doe nog regelmatig heists, add je wel ff vanavond.
Onlinequote:Op woensdag 15 juli 2015 14:10 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb nog geen enkele keer heists gedaan. Ik snapte geen reet van dat online (of ik vond er gewoon geen reet aan, beetje kleine deathmatches en races...), en ik loop rond met een fucking lelijke avatar waarvan ik niet weet of en waar ik die nog kan veranderen qua gezicht...
Het kan ook vrij overwhelming zijn in het begin en je kan het beste op sleeptouw bij een ervaren speler/crew. Het leukst is co-op, en er is ontzettend veel te doen. GTA:O is voor mij de meest gespeelde game van deze en de vorige generatie met +600 uur inmiddels alleen al op de PS4.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:10 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb nog geen enkele keer heists gedaan. Ik snapte geen reet van dat online (of ik vond er gewoon geen reet aan, beetje kleine deathmatches en races...), en ik loop rond met een fucking lelijke avatar waarvan ik niet weet of en waar ik die nog kan veranderen qua gezicht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |