Stoppen voor een serie die nog 100x word uitgezonden en die je ook kan downloadenquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:27 schreef StateOfMind het volgende:
Heftig begin zo, in TLOU, met Sarah![]()
Ziet er erg mooi uit verder. Jammer dat ik nu 'moet' stoppen voor Criminal Minds, morgen verder.
das geen 6quote:
Gewoon alleen de main quests doen ben je zo klaar! En kom eens RL doen danquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:45 schreef Jimbo het volgende:
en wat is batman arkham citty een onoverzichtelijke baggergame zeg
zelfs de main Q zijn baggerquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Gewoon alleen de main quests doen ben je zo klaar! En kom eens RL doen dan
Ik kijk zelden tv en volg al überhaupt vrijwel geen series, maar CM op woensdag en Top Gear op vrijdag zijn mijn tv avonden, de rest kan me gestolen wordenquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Stoppen voor een serie die nog 100x word uitgezonden en die je ook kan downloaden![]()
ik moest even dubbel checken wel geslacht je ingevuld had.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik kijk zelden tv en volg al überhaupt vrijwel geen series, maar CM op woensdag en Top Gear op vrijdag zijn mijn tv avonden, de rest kan me gestolen worden
??quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik moest even dubbel checken wel geslacht je ingevuld had.
Oneens, wat is er onoverzichtelijk aan? je kiest je missie en je gaat er naar toe. als die klaar is ga je naar de volgende....quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:45 schreef Jimbo het volgende:
Ik heb hem twee keer uitgespeeld, echt een goed spel.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:58 schreef Studiotje het volgende:
TLOU
Moet nog steeds een keertje tijd vinden om daar mee verder te gaan.. of ja, tijd zat. Maar kom niet verder__
Asylum en Knight zijn beterquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:45 schreef Jimbo het volgende:
http://blog.eu.playstatio(...)pl=tw&adbpr=36969785quote:"I played unfinished code that was missing a few minor visual effects, but Bluepoint’s loving influence was readily apparent. The studio is upgrading character models, environment textures, lighting, and special effects across the board, bringing all three games as close to visual modernity as possible while ensuring they remain true to their original creative direction.
As the studio finalizes work on the collection, it will also roll in the assorted control scheme tweaks, gameplay refinements, and subtle mechanical upgrades that evolved through the series across all three games, bringing them into closer gameplay parity."
Baggergame nee, onoverzichtelijk ja.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:45 schreef Jimbo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je wordt volledig in het diepe gegooid en er gebeurt allemaal shit waar je geen idee van hebt. Een tutorial oid was wel fijn geweest, heb alleen Arkham Asylum gespeeld op de 360 en dat was echt 5 jaar geleden ofzo. Ik kwam echt na 2 uur erachter dat je dus ook gadgets hebt.![]()
Oh vet die ga ik gelijk halen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:26 schreef Drankster het volgende:
Ethan Carter in de store voor 17,-(?) euro. Toch maar niet gekocht, zal wel een PS+ titel worden over enkele maanden. Wel goede verhalen over gehoord.
Die neger in die serie is wel baas net als die JJquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:27 schreef StateOfMind het volgende:
Ziet er erg mooi uit verder. Jammer dat ik nu 'moet' stoppen voor Criminal Minds, morgen verder.
ziet er tof uit, hoop dat het niet te duur wordt dan koop ik m meteenquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:09 schreef DKUp het volgende:
Spaans gelul, maar wat mooi![]()
Kopen![]()
[..]
http://blog.eu.playstatio(...)pl=tw&adbpr=36969785
Verhaal en gameplay kakken zo een beetje in, maar het wordt gaandeweg weer steeds beterquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:27 schreef StateOfMind het volgende:
quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:09 schreef DKUp het volgende:
Kopen![]()
[..]
Ziet er goed uit. Ben halverwege 2 blijven hangen omdat ik de gameplay gewoon niet zo boeiend vond, maar wellicht geef ik de trilogy een nieuwe kans als die Remaster een beetje goed gedaan is...quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:09 schreef DKUp het volgende:
Kopen![]()
[..]
Dit zijn beelden van 2 en hij lijkt nu enorm op Nate uit 3. Ik ben alleen benieuwd hoe ze de eerste Uncharted hebben aangepakt.quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Ben halverwege 2 blijven hangen omdat ik de gameplay gewoon niet zo boeiend vond, maar wellicht geef ik de trilogy een nieuwe kans als die Remaster een beetje goed gedaan is...
Ben ook benieuwd of ze 3 verschillende Nathan Drake models hebben voor die 3 games, qua leeftijd, of dat ze gewoon dezelfde blijven gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |