quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:57 schreef DKUp het volgende:
[..]Ehhhh... normaal? Ik moet zeggen dat ik 'm al maanden niet meer heb opgestartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke moeilijkheidsgraad speel je, ik speelde met die sci-fi shit uit.
![]()
dat duurt nog wel een hele tijd.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:42 schreef Jiang153 het volgende:
Ga denk ik ook nog maar last of us halen. Op de ps3 gehaast uitgespeeld omdat ik het dan voor hoger kon verkopen, maar heb een nog niet eens platinum
Alleen tlou 2 komt ook weer uit en wil altijd de nieuwste hebben uit de reeks...
Gebruik je scence(?), je weet dan waar alle tegenstanders zijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:58 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ehhhh... normaal? Ik moet zeggen dat ik 'm al maanden niet meer heb opgestart
Yepquote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gebruik je scence(?), je weet dan waar alle tegenstanders zijn.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gebruik je scence(?), je weet dan waar alle tegenstanders zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf 5:00 ongeveer. Daar zit ik vast![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:02 schreef Studiotje het volgende:
[..]Vanaf daar moet je echt in het spel komen, want het gaat alleen maar moeilijker worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf 5:00 ongeveer. Daar zit ik vast
SOONY
Meh.. ik probeer het nog wel een paar keerquote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vanaf daar moet je echt in het spel komen, want het gaat alleen maar moeilijker worden.
Is het geluktquote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:13 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Meh.. ik probeer het nog wel een paar keeren dan kom ik nogmaals bij je janken
![]()
Krijg nou wat
Dat wil ik binnenkort ook gaan doen, heb 'm op normal en hard gespeeld volgens mij.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:51 schreef Cikx het volgende:
Was een keer aan grounded + begonnen, best wel goes te doen imo.
Dat is nog niet het ergstequote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:18 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh shit... Clickers.. *sluit spel af*
Beide games zijn toppers, maar TLOU is een game die je écht niet mag missen. Ik was skeptisch, maar de game maakt het dubbel en dwars waar.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:20 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Klopt idd wel, is een beetje appels met peren vergelijken. Ik denk dat ik voor de rpg ga (witcher).
TLOU remastered doet me denken aan the walking dead, ook gaaf maar beetje uitgebuit genre in mijn ogen. Wel echte fabuleuze beoordelingen heeft deze game.
Wacht op de patch, die vandaag of morgen moet uitkomenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:18 schreef Rijst het volgende:
Heb w3 al een maand niet gespeeld. Ik ga toch weer een poging wagen. Echt kut dat je met dat soort spellen er helemaal uit bent
Eerder op die patch daarnaquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wacht op de patch, die vandaag of morgen moet uitkomen.
1.07
Zodat ik met een lagere framerate kan spelen? Hahaquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wacht op de patch, die vandaag of morgen moet uitkomen.
1.07
Elke patch verneukt weer iets andersquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zodat ik met een lagere framerate kan spelen? Haha
Heb ik ook inderdaad. Uitgespeeld, maar wil alle vraagtekens nog doen, maar steeds als ik de game opstart heb ik er na 5 minuten al geen zin meer in.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:18 schreef Rijst het volgende:
Heb w3 al een maand niet gespeeld. Ik ga toch weer een poging wagen. Echt kut dat je met dat soort spellen er helemaal uit bent
hmm ja dan haal ik een wel. Tegen de tijd dat ik het platinum heb en dus uitgespeeld heb kan ik het toch voor weinig of niets meer verkopen, dus gelukkig kost aankoop ook bijna niets.quote:
Je bent te skeptisch geworden Roy ; (quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beide games zijn toppers, maar TLOU is een game die je écht niet mag missen. Ik was skeptisch, maar de game maakt het dubbel en dwars waar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |