TLOU is wel echt een parel hoor binnen het genre, ook qua narratief is het bijzonder goed, misschien wel uniek. Leuke ook vind ik dat de 'zombies' geinfecteerd zijn door een bestaande fungus die dat effect daadwerkelijk heeft op bijvoorbeeld mieren... ik vond het geloofwaardiger (tot in hoeverre dat kan) dan de gemiddelde zombiegame.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:20 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Klopt idd wel, is een beetje appels met peren vergelijken. Ik denk dat ik voor de rpg ga (witcher).
TLOU remastered doet me denken aan the walking dead, ook gaaf maar beetje uitgebuit genre in mijn ogen. Wel echte fabuleuze beoordelingen heeft deze game.
Je moet via die site ff met paypal of cc betalen, dan krijg je een code dienje via een us account ( zo aan te maken ) kan redeemen. Ik heb em ook via daar gekochtquote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:21 schreef bombmannl het volgende:
[..]
In de ps-store? Heb je zkr een Amerikaans account nodig (?)
Zo goedkoop. Dan haal ik ze beide
Tering, dat is bijna gratis.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Last of us is 11 euro
http://www.cdkeys.com/pla(...)of-us-remastered-ps4
Die zou ik sowieso spelen
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je moet via die site ff met paypal of cc betalen, dan krijg je een code dienje via een us account ( zo aan te maken ) kan redeemen. Ik heb em ook via daar gekocht
Jazekersquote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tering, dat is bijna gratis.
Deze webite is legit?
Meh, ik ookquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Meh, ik ook![]()
Gr gr Willem Holleeder
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:11 schreef DKUp het volgende:
Twee keer uitgespeeld en ik zal hem volgend jaar zeker op de moeilijkste moeilijkheidsgraad spelen.
Op Hard en die daarna.
Een stuk moeilijker dan Uncharted 1-3.
Ik ben niet thuis/online, maar waar ben je?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:21 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Halp broeder, share play, fix dit voor mij![]()
![]()
Wilde ooit ook iemand helpen met share-play, maar die vertraging, kon daar gewoon niet aan wennenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis/online, maar waar ben je?
Zet maar in een spoiler
Hoeft ook niet nuquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis/online, maar waar ben je?
Zet maar in een spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog nooit gedaan en ik speel via WIFIquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:48 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Wilde ooit ook iemand helpen met share-play, maar die vertraging, kon daar gewoon niet aan wennen
Nog niet eens geprobeerd?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan en ik speel via WIFI![]()
Zal hen waarschijnlijk niet worden.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:50 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hoeft ook niet numisschien dat ik het zometeen nog een keer probeer na een tijdje
lig toch op bed met een verdraaide rug
Ah als je daar naar beneden springt? Wel pittig stukje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:50 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hoeft ook niet numisschien dat ik het zometeen nog een keer probeer na een tijdje
lig toch op bed met een verdraaide rug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke moeilijkheidsgraad speel je, ik speelde met die sci-fi shit uit.
SOONY
Ik wilde het samen met een vriend proberen, maar ik was redelijk ongeduldig en ik moest wegquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:54 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nog niet eens geprobeerd?
Zit een vertraging in ja, niet heel vervelend, maar je merkt 'm wel
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:57 schreef DKUp het volgende:
[..]Ehhhh... normaal? Ik moet zeggen dat ik 'm al maanden niet meer heb opgestartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke moeilijkheidsgraad speel je, ik speelde met die sci-fi shit uit.
![]()
dat duurt nog wel een hele tijd.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:42 schreef Jiang153 het volgende:
Ga denk ik ook nog maar last of us halen. Op de ps3 gehaast uitgespeeld omdat ik het dan voor hoger kon verkopen, maar heb een nog niet eens platinum
Alleen tlou 2 komt ook weer uit en wil altijd de nieuwste hebben uit de reeks...
Gebruik je scence(?), je weet dan waar alle tegenstanders zijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:58 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ehhhh... normaal? Ik moet zeggen dat ik 'm al maanden niet meer heb opgestart
Yepquote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gebruik je scence(?), je weet dan waar alle tegenstanders zijn.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gebruik je scence(?), je weet dan waar alle tegenstanders zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf 5:00 ongeveer. Daar zit ik vast![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:02 schreef Studiotje het volgende:
[..]Vanaf daar moet je echt in het spel komen, want het gaat alleen maar moeilijker worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf 5:00 ongeveer. Daar zit ik vast
SOONY
Meh.. ik probeer het nog wel een paar keerquote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vanaf daar moet je echt in het spel komen, want het gaat alleen maar moeilijker worden.
Is het geluktquote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:13 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Meh.. ik probeer het nog wel een paar keeren dan kom ik nogmaals bij je janken
![]()
Krijg nou wat
Dat wil ik binnenkort ook gaan doen, heb 'm op normal en hard gespeeld volgens mij.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:51 schreef Cikx het volgende:
Was een keer aan grounded + begonnen, best wel goes te doen imo.
Dat is nog niet het ergstequote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:18 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh shit... Clickers.. *sluit spel af*
Beide games zijn toppers, maar TLOU is een game die je écht niet mag missen. Ik was skeptisch, maar de game maakt het dubbel en dwars waar.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:20 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Klopt idd wel, is een beetje appels met peren vergelijken. Ik denk dat ik voor de rpg ga (witcher).
TLOU remastered doet me denken aan the walking dead, ook gaaf maar beetje uitgebuit genre in mijn ogen. Wel echte fabuleuze beoordelingen heeft deze game.
Wacht op de patch, die vandaag of morgen moet uitkomenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:18 schreef Rijst het volgende:
Heb w3 al een maand niet gespeeld. Ik ga toch weer een poging wagen. Echt kut dat je met dat soort spellen er helemaal uit bent
Eerder op die patch daarnaquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wacht op de patch, die vandaag of morgen moet uitkomen.
1.07
Zodat ik met een lagere framerate kan spelen? Hahaquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wacht op de patch, die vandaag of morgen moet uitkomen.
1.07
Elke patch verneukt weer iets andersquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zodat ik met een lagere framerate kan spelen? Haha
Heb ik ook inderdaad. Uitgespeeld, maar wil alle vraagtekens nog doen, maar steeds als ik de game opstart heb ik er na 5 minuten al geen zin meer in.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:18 schreef Rijst het volgende:
Heb w3 al een maand niet gespeeld. Ik ga toch weer een poging wagen. Echt kut dat je met dat soort spellen er helemaal uit bent
hmm ja dan haal ik een wel. Tegen de tijd dat ik het platinum heb en dus uitgespeeld heb kan ik het toch voor weinig of niets meer verkopen, dus gelukkig kost aankoop ook bijna niets.quote:
Je bent te skeptisch geworden Roy ; (quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beide games zijn toppers, maar TLOU is een game die je écht niet mag missen. Ik was skeptisch, maar de game maakt het dubbel en dwars waar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |