SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Jungle_Jim op 16-07-2015 00:06:44 ]Wie dit leest is hek.
Zeer sterke soundtrack inderdaad, ook tof om te zien dat het een ander type muzikant is.quote:
Haha ja, soms schaam ik mij als gamerquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zeer sterke soundtrack inderdaad, ook tof om te zien dat het een ander type muzikant is.
Die zwaai-josties op het eind zijn wel wat sad
Heb je bij Aziatische concerten altijdquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zeer sterke soundtrack inderdaad, ook tof om te zien dat het een ander type muzikant is.
Die zwaai-josties op het eind zijn wel wat sad
Ach, in Nederland heb je altijd klap-josti'squote:Op donderdag 16 juli 2015 00:01 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Heb je bij Aziatische concerten altijd
Als ik eens per jaar zo een potje league of legens kijk ofzoquote:Op donderdag 16 juli 2015 00:01 schreef Drankster het volgende:
[..]
Haha ja, soms schaam ik mij als gamer
Word.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als ik eens per jaar zo een potje league of legens kijk ofzo
en dan die mongolen in het publiek
De OP? Zo ja, ja ze werken.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:07 schreef Jungle_Jim het volgende:
Doen de plaatjes t? Zit op ipad en imgur werkt dan een beetje kut
Er komen nog wat pittige bazen aan ja maar Father Gascoigne is een redelijke difficulty spike voor veel mensen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:12 schreef Ixnay het volgende:
Eerste boss van Bloodborne was in 1 poging versagen, 2e boss nu stuk of 6-8 pogingen gewaagd zonder positief resultaat.
Worden de bosses moeilijker naarmate je verderkomt in de game, of level je met skills en wapens zodat de moeilijkheid gelijk blijft?
Morgen eens kijken of het makkelijker gaat met die Music Box.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:14 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Er komen nog wat pittige bazen aan ja maar Father Gascoigne is een redelijke difficulty spike voor veel mensen.
Maakt niet zo'n heel groot verschil imo, goed leren parryen is heel erg belangrijk.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:48 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Morgen eens kijken of het makkelijker gaat met die Music Box.
FC vond ik zelfs een van de kutste bazen uit de hele game.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:14 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Er komen nog wat pittige bazen aan ja maar Father Gascoigne is een redelijke difficulty spike voor veel mensen.
Uncharted 4 of de remasters van de eerste 3 delen?quote:
oktober de remastersquote:Op donderdag 16 juli 2015 06:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Uncharted 4 of de remasters van de eerste 3 delen?
die is toch alleen voor de PS3?quote:
Hij is opnieuw aangekondigd samen met beyond two soulsquote:Op donderdag 16 juli 2015 08:04 schreef donald_dick het volgende:
[..]
die is toch alleen voor de PS3?
Dat was toch al vanaf het begin zo?quote:Op donderdag 16 juli 2015 01:36 schreef Yi-Long het volgende:
Trials Fusion heeft een update gekregen, waardoor je nu hun DLC-gemelk echt recht in je mik gegooid krijgt in dat main menu.![]()
Wat is die studio toch fucking diep afgezonken sinds het geweldige TrialsHD en Evo....![]()
yep, goed nieuwsquote:Op donderdag 16 juli 2015 09:03 schreef Retarded het volgende:
In het vorige topic al vermeldt dat er een demo uitkomt van Uncharted collection deze zomer??
Oe. Leuk. Voor mij wordt het toch wel een zekere aankoop, denk ik, aangezien ik nooit een PS gehad heb en de PS4 de eerste is. Heb intussen 3 remakes gekocht (TLoU, FF en Borderlands), en die zijn me niet tegengevallenquote:Op donderdag 16 juli 2015 09:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
De demo van de collectie komt deze zomer
Je gaat dan waarschijnlijk genietenquote:Op donderdag 16 juli 2015 10:28 schreef Morri het volgende:
[..]
Oe. Leuk. Voor mij wordt het toch wel een zekere aankoop, denk ik, aangezien ik nooit een PS gehad heb en de PS4 de eerste is. Heb intussen 3 remakes gekocht (TLoU, FF en Borderlands), en die zijn me niet tegengevallenIk kijk erg uit naar Uncharted. Veel goede dingen over gehoord.
Het verschil tussen UC en Infamous toen der tijdquote:Op donderdag 16 juli 2015 11:09 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je gaat dan waarschijnlijk genieten.
Leuke spellen en ze waren grafisch hoogstaand in die tijd.
GTA?quote:Op donderdag 16 juli 2015 10:04 schreef Amplifier het volgende:
Gisteravond ff 2x setups gedaan zonder randoms, met iemand van FOK!. Ging veel sneller
Yep, 4 uur speelplezier voor 18 euro.quote:Op donderdag 16 juli 2015 12:53 schreef Vault-Boy het volgende:
Ohja The Vanishing of Ethan Carter is uit toch? Ik moest er ineens aan denken.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Yep, 4 uur speelplezier voor 18 euro.
Ik had eenzelfde gedachte toen ik gister MGS V: Ground Zeroes zag liggen voor ¤15. Is dat nog een enigszins de moeite waard?quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind er echt geen reet aan maar heb hier zat mensen gezien die m wel de moeite waard vonden.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:03 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik had eenzelfde gedachte toen ik gister MGS V: Ground Zeroes zag liggen voor ¤15. Is dat nog een enigszins de moeite waard?
Damn zo kort??quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, hij was gratis met Plus. Digitaal was hij ¤8,-.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:03 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik had eenzelfde gedachte toen ik gister MGS V: Ground Zeroes zag liggen voor ¤15. Is dat nog een enigszins de moeite waard?
Dan laat ik hem ook nog wel liggen tot hij een euro of 5 is.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja dat lees ik overal iig.
En geen replay-waarde.
Muziek vanaf 1:08quote:
Okay. Mja ging om Xbox One-versie.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind er echt geen reet aan maar heb hier zat mensen gezien die m wel de moeite waard vonden.
Was vorige maand nog gratis bij Plus, gemist?
Binnen een jaar gratis bij Plus verwacht ik 'm.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:11 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dan laat ik hem ook nog wel liggen tot hij een euro of 5 is.
Nu in ieder geval een stuk storender. Misschien moet je het zelf even bekijken.quote:Op donderdag 16 juli 2015 08:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat was toch al vanaf het begin zo?
Nou nee, heb de game al van mijn HDD afgegooid. Die laatste paar levels waren echt onmogelijk voor mijquote:Op donderdag 16 juli 2015 13:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nu in ieder geval een stuk storender. Misschien moet je het zelf even bekijken.
Blijft jammer dat No Mans Sky zo uitgerekt is.. *pixelneukmodus*quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:30 schreef wolfrolf het volgende:
Wat is dat plaatje in de OP idioot groot
[ afbeelding ]
Dit is wat gebruiksvriendelijker wellicht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |