Dat krijg je als er zoveel hoge cijfers uitgedeeld worden door reviewersquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je bent te skeptisch geworden Roy ; (
Zelfde, PS4 vastgezet anders steeg ie op.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:55 schreef Jiang153 het volgende:
Laat ik maar aan raket auto beginnen en die plat halen.
EDIT:
ey shit man deze game laat mijn ps4 wel keihard blazen. Wats dit?
Ja framerate staat te hoog enzoquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:55 schreef Jiang153 het volgende:
Laat ik maar aan raket auto beginnen en die plat halen.
EDIT:
ey shit man deze game laat mijn ps4 wel keihard blazen. Wats dit?
Voor mij zijn reviews hooguit een manier om een algemeen beeld van een game te krijgen. Belangrijker vind ik de gameplay beelden en de oordelen van de gamers zelf.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:34 schreef MMaRsu het volgende:
reviewersdie hype machine geloof ik al lang niet meer
Net als vroeger. Deden ze dat bij Tekken maar weer. Was veel leuker om die arcade mode uit te spelen om aan nieuwe karakters te komen.quote:Op zondag 19 juli 2015 07:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat andere ontwikkelaars maar mogen volgen..!!
Bull shit vroeger kreeg je alle personages door fighting games gewoon te spelen. Nu brengen ze dit als iets nieuws?quote:Op zondag 19 juli 2015 07:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat andere ontwikkelaars maar mogen volgen..!!
Het is ook nieuws.quote:Op zondag 19 juli 2015 11:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bull shit vroeger kreeg je alle personages door fighting games gewoon te spelen. Nu brengen ze dit als iets nieuws?
Beter laat dan nooit gelukkig ben ik niet zo van Streetfighter maar ben Marvel vs Capcom en Streetfighter x Tekken nog niet vergeten.quote:Op zondag 19 juli 2015 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is ook nieuws.
'zoals vroeger' bestaat niet meer. DLC is er en gaat niet meer weg, dus dit is een keurige oplossing van Cacpcom.
Tekken heeft alleen maar gratis dlc gehad.quote:Op zondag 19 juli 2015 11:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Net als vroeger. Deden ze dat bij Tekken maar weer. Was veel leuker om die arcade mode uit te spelen om aan nieuwe karakters te komen.
Vorige week bevestigd dat ze er nog mee bezig zijn.quote:Op zondag 19 juli 2015 12:07 schreef Rijst het volgende:
Hoe zit Het eig met tekken vs street fighter? Haha Ergggg stil
Vanaf Tekken 6 was het niet meer leuk. Die lelijke custimizations moeten ze ook eruit halen. Ziet er niet uit.quote:Op zondag 19 juli 2015 12:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tekken heeft alleen maar gratis dlc gehad.
Dat uitspelen van personages en filmpjes verdienen was voor mij ook altijd de grote charme van fighters.
Klopt. Helemaal omdat je in de arcade mode alleen maar tegen die custimades kan vechten.quote:Op zondag 19 juli 2015 12:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Vanaf Tekken 6 was het niet meer leuk. Die lelijke custimizations moeten ze ook eruit halen. Ziet er niet uit.
winstreak -119?quote:Op zondag 19 juli 2015 00:40 schreef Cikx het volgende:
Een dagje The Lost runs gedaan. Nog een paar keer en ze kunnen me naar het gekkenhuis dragen.
[ afbeelding ]
reviews op fokquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:34 schreef MMaRsu het volgende:
reviewersdie hype machine geloof ik al lang niet meer
Wat ik begrijp is Tekken 7 simpeler gemaakt voor nieuwe spelers. Beetje apart want Tekken is in de bassis al heel makkelijk.quote:Op zondag 19 juli 2015 12:22 schreef DKUp het volgende:
Tekken 6, wat een kutgame.
TTT2 was een stuk beter![]()
Street Fighter V ziet er fantastisch uit en gratis nieuwe fighters als DLC, eerst alleen nog Ultra Street Fighter IV een keer kopen.
Tekken 7 is het stil om, maar de EVO is aan de gang dus misschien meer info
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |