Ajax heeft hem gevormd.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:31 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee, toch was die bij Ajax het best. Schwalbes waren op een gegeven moment wel irritant..
Is dat zo vanaf Dusseldorf?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ook.
Gaat maar 1 vlucht die dag via Dubai
Klopt bij Groningen was die ook wel echt goed hoor, maar bij Ajax nog beter.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax heeft hem gevormd.
Maar was echt een fenomeen bij ons. Man wat mis ik zo'n speler nu bij Ajax
Gaan jullie nou serieus elkaars vluchten bij houden?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is dat zo vanaf Dusseldorf?
En de nachtvlucht naar BKK heb ik.
Ja, straks stort ie neer.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:32 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Gaan jullie nou serieus elkaars vluchten bij houden?
Kwam echt binnen als een schoffie en toen hij aanvoerdersband kreeg was hij echt trotsquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:32 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Klopt bij Groningen was die ook wel echt goed hoor, maar bij Ajax nog beter.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoop dan wel een german wings taffereel.
Nog 1 keer de drank kar plunderen
Nee 0,0.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:33 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Een Poznan kent geen angst.Grapje heb je angst voor vliegen?
Vrouwen poepen nietquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee 0,0.
Daarom kan ik op FOK! zulke grapjes maken.
Mijn vriendin schijt 7 kleuren.
Is ook fucking lange vlucht.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee 0,0.
Daarom kan ik op FOK! zulke grapjes maken.
Mijn vriendin schijt 7 kleuren.
ik vind hem tofquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kwam echt binnen als een schoffie en toen hij aanvoerdersband kreeg was hij echt trots![]()
Was wel FC Suarez toen mja
2x 6,5 uur ofzo naar Thailandquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is ook fucking lange vlucht.
13 uur naar Singaporedrama.
Gelukkig tof Indonesisch stel naast me
Nooit lange vlucht gehad... krijg je soms niet last van je poten.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is ook fucking lange vlucht.
13 uur naar Singaporedrama.
Gelukkig tof Indonesisch stel naast me
Gewoon een hele aardige jongen ook buiten het veld schijnt.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:35 schreef Adames het volgende:
[..]
ik vind hem tof
Nog echt een kind steeds
Gestoord kind wel
Zijn goed, alleen ze zijn klein beetje uitgedroogdquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:33 schreef Adames het volgende:
Oh echt van die opoe dingen met dito geur
Als je ze lekker vindt gewoon doen
Alleen roem roken duurt zo lang
Je moet ook veel lopen. Anders kan je trombose krijgen he.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:35 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nooit lange vlucht gehad... krijg je soms niet last van je poten.
Mijn langste vlucht is 3,5 uur oid, en dat vond ik al veel te lang.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:35 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nooit lange vlucht gehad... krijg je soms niet last van je poten.
Vond easyjet wel shit trouwens man niet echt heel goed. Maar voor het kleine vluchtje kan het best.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet ook veel lopen. Anders kan je trombose krijgen he.
Maar Singapore Airlines is wel beste airline die er is Die leggen je echt hele vlucht in de watten
Ik ga vriendin echt volgieten met drank en dan ga ik zelf lekker pittenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet ook veel lopen. Anders kan je trombose krijgen he.
Maar Singapore Airlines is wel beste airline die er is Die leggen je echt hele vlucht in de watten
Wodka?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga vriendin echt volgieten met drank en dan ga ik zelf lekker pitten
Kan je wel kopen achter douanequote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:37 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Kan je drank in een vliegtuig krijgen? Bier, wist ik maar echt sterke drank.
Ik dronk altijd wijn in vliegtuigenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:37 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Kan je drank in een vliegtuig krijgen? Bier, wist ik maar echt sterke drank.
Ze willen toch geen dronken gasten in zo'n vliegtuig.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik dronk altijd wijn in vliegtuigen
Daarom na de douane al even een paar glazen nemen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:39 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ze willen toch geen dronken gasten in zo'n vliegtuig.
Moet je ook niet doen. Water is best.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zou meteen misselijk raken van de drank tijdens het vliegen
Pff dat wodka tikt er wel in zeg. Mijn oma dronk halve litersquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom na de douane al even een paar glazen nemen.
#voorbereiden
Elan weet.
Muah wel ludiek, wij deden het ook 4 seizoenen op rij met gifjes van Feyenoord en PSVquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat plaatje vind je mateloos irritant he
Hoezo niet doen.quote:
Wel paar keer geweigerd ja bij Ryanair te dronken en in Turkijke omdat visum weg was + dronken + koffer kon niet dichtquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom na de douane al even een paar glazen nemen.
#voorbereiden
Elan weet.
Zeker. Zou ook geen drugs doen daar in het vliegtuig.quote:
geslapen op het vliegveld?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel paar keer geweigerd ja bij Ryanair te dronken en in Turkijke omdat visum weg was + dronken + koffer kon niet dicht
24 uur moeten wachten op volgende vlucht vanaf Bodrum.
Veel mensen krijgen er last van hun maag van in ieder geval. Zal wel met hoogte te maken hebbenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo niet doen.
Vrijwel iedereen die ik ken doen dat
Ik ooit een keer ondersteunt door een lieve stewardess naar mn seat toen ik zo kats bezopen wasquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel paar keer geweigerd ja bij Ryanair te dronken en in Turkijke omdat visum weg was + dronken + koffer kon niet dicht
24 uur moeten wachten op volgende vlucht vanaf Bodrum.
Dat zegt dan wat over de mensen die je kentquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo niet doen.
Vrijwel iedereen die ik ken doen dat
Lijkt me lachen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker. Zou ook geen drugs doen daar in het vliegtuig.
Stel je voor dat je high bent in een vliegtuig
Gewoon sterke magen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zegt dan wat over de mensen die je kent
Ik heb gaten in mn trommelvlies.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:42 schreef Fokker101 het volgende:
Ik heb buisjes in m'n oren nooit geen druk op mijn oren.
Moest zelfs buiten daar, die guards daar hebben nergens over nog klappen gekregen ook toen ik niet weg wilde.quote:
Altijd dagenlang oorpijn daarnaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:42 schreef Fokker101 het volgende:
Ik heb buisjes in m'n oren nooit geen druk op mijn oren.
cigarillo van tankstation en soms olifant elite. Of andere elites. En dan af en toe zo'n long filler, monte cristo of romeo et julietquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:36 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Zijn goed, alleen ze zijn klein beetje uitgedroogdkrijg je zo'n scherpe smaak. Welke rook jij?
Muah zou ik niet zo chill vinden.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon sterke magen.
Vliegen is niet zo bijzonder ofzo, gewoon een drankje kan best
Nee maar jij bent na 1,5 biertje aangeschoten.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah zou ik niet zo chill vinden.
Op een lege maag wegquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee maar jij bent na 1,5 biertje aangeschoten.
Dan begrijp ik het wel.
Mijn vader wel als puber.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:44 schreef Elan het volgende:
Jullie hebben niet meegemaakt dat je nog lekker kon smoken aan boord van vliegtuig zeker
Waarom stressquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Drankje in vliegtuig is juist goed.
Je hebt toch altijd stress van te voren.
Als je eindelijk zit gewoon wijntje of biertje.
Gelukkig niet zeg.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:44 schreef Elan het volgende:
Jullie hebben niet meegemaakt dat je nog lekker kon smoken aan boord van vliegtuig zeker
Omdat vliegvelden de plek zijn met meeste idioten op ratio.quote:
Das kloten hé, snel aangeschoten zijn.quote:
Tegenwoordig kunnen mensen niets meer hebbenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg.
Standaard misselijk van rooklucht, laat staan in een vliegtuig dat![]()
![]()
1x meegemaakt op vlucht naar Barcelona echt lekkerquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vader wel als puber.
Ik niet helaas.
nooit zo'n last van danquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat vliegvelden de plek zijn met meeste idioten op ratio.
stoned op vlucht of gewoon sigaretquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:47 schreef Elan het volgende:
[..]
1x meegemaakt op vlucht naar Barcelona echt lekker
Had wel een x op Concorde willen meevliegen man
Laatste keer toen ik uit London naar Amsterdam moest vliegen had ik nog tablet in tas.quote:
Aangeschoten vind ik best chill en goedkoper als je dat snel bentquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:45 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Das kloten hé, snel aangeschoten zijn.
Pff dat had ik ook wel geweten bij assernacht bijna klappen gehad door een gast van 30. Ik zei wil je bier voor mij halen ik ben minderjarig. Hij werd helemaal boos.
Rooklucht is gewoon echt heel erg viesquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tegenwoordig kunnen mensen niets meer hebben
Zou ik daar gratis mee mogen vliegen?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Wiet roken sowieso niet![]()
Tenzij je Virginair kon betalen of zo
Ahahaah precies dit ja. Vluchtje naar londen in mei dochter en mama van 21 en 55 ofzo, helemaal te janken bij turbulentie. Allemaal Engelsen op die vlucht natuurlijk ''Shut up you whore'' of iets in die trend.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:48 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik erger me altijd aan mensen die nog nooit gevlogen hebben.
Of mensen die gaan stijgeren bij beetje turbulentie in de lucht.
Stijn een tegengestelde mening van wat hij vindt opdringenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:51 schreef Elan het volgende:
Stijn haat ook mensen.
Vooral mensen met meningen
wie is steinquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:51 schreef Elan het volgende:
Stijn haat ook mensen.
Vooral mensen met meningen
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Keer vlucht naar Stockholm iemand met vliegangst kreeg hyperventilatie.
Moest extra zuurstof en wachten op ambulance enzo op vliegveld bij aankomst.
Kostte een uur tijd, vies dure onderneming dus.
Gelijk OPDONDEREN.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Of mensen die gaan klappen in vliegtuig.
Ook neerknuppelen
gewoon iedereen behalve jou neerknuppelenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Of mensen die gaan klappen in vliegtuig.
Ook neerknuppelen
Dat zou fijn zijn jaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:57 schreef Adames het volgende:
[..]
gewoon iedereen behalve jou neerknuppelen
Later vlieg ik emirates suite m8 #highlifequote:
keep on dreamingquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Later vlieg ik emirates suite m8 #highlife
En dan noem ik bekkenstoten op TV
trusten
+1quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Douchen in het vliegtuig lijkt me wel wat namelijk.
Al zou badje chiller zijn
Waar?quote:
Hallo Eppiequote:
Hey KSquote:
Oh dat valt allemaal wel meequote:
verdomme hard gelachenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:07 schreef Fok-it het volgende:
Hallo Tom,
Als je naar Kont live wilt verwijs ik je naar de fora van SEX en KPD haha xd beetje vieze game xd
Groetjes Henk
wie zou die nu hebben gemaakt bahbahbahquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel vrij veel TR's
of mag ik dat niet zeggen?
Dat is correct. We hadden het zojuist wederom over je.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey KS
Ik heb geruchten gehoord dat het bij jullie thuis wel eens over mij gaat, kan dat kloppen?
Oh dat weet ik nietquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel vrij veel TR's
of mag ik dat niet zeggen?
Jullie zouden het wat meer over mij moeten hebben.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is correct. We hadden het zojuist wederom over je.
Stel NSB'ersquote:
Ik kan natuurlijk niet achterblijven verderquote:
Soms hebben we het ook over jou, maar Johannes deelt onze culinaire passie.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jullie zouden het wat meer over mij moeten hebben.
Wie hadden er fittie dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet achterblijven verder
Elan en Fok-it. De twee hartsvriendinnenquote:
Passie voor nasi, toch? Of was dat een andere user?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Soms hebben we het ook over jou, maar Johannes deelt onze culinaire passie.
Stelletje butjes zijn dat ook.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elan en Fok-it. De twee hartsvriendinnen
Had je m`n mooi gelegde vloertje nog gezien op Facebook?quote:
Dat zijn Johannes en ik, ja. Passie voor nasi klinkt als de titel van een 24 kitchen programma van ons.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Passie voor nasi, toch? Of was dat een andere user?
Ben nog niet op fb geweest. Ik zal straks even kijken na boodschappen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had je m`n mooi gelegde vloertje nog gezien op Facebook?
Awesome. Misschien kunnen jullie je wel aanmelden, bij Rudolf ofzo.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zijn Johannes en ik, ja. Passie voor nasi klinkt als de titel van een 24 kitchen programma van ons.
Hoi KS.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben nog niet op fb geweest. Ik zal straks even kijken na boodschappen.
Ga jij dan een kookprogramma maken over appels?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Awesome. Misschien kunnen jullie je wel aanmelden, bij Rudolf ofzo.
Zou kijken/10.
Nu ben ik wel benieuwd op welke manier?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is correct. We hadden het zojuist wederom over je.
Nasi is zowel de passie van mij als van Iwanius, users mogen zelf oordelen wat er beter isquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Passie voor nasi, toch? Of was dat een andere user?
Goeie.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga jij dan een kookprogramma maken over appels?
Cool, and then I can be anusquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik voorzie een grote FOK! culinaire show.
Met KS als Ainsley.
Ik heb net twee lekkere kaasbroodjes gegetenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb een bak kersen, ik denk dat ik die helemaal leeg ga eten.
Doe anders eens pics van je bankquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb net twee lekkere kaasbroodjes gegeten
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe anders eens pics van je bank
Hij is TE lelijk om een foto van te plaatsenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe anders eens pics van je bank
Terecht deal van niksquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:57 schreef Fok-it het volgende:
Heuj atoomakkoord met IranVerrassend
Israel meteen janken
Een bank van 15 euro wint geen schoonheidsprijs normaal gesproken neequote:
Zolang er maar genoeg controle op komt is er niks aan de hand.quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij is TE lelijk om een foto van te plaatsen
Ja, want Iran is een betrouwbare handelspartner wat dat betreft.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang er maar genoeg controle op komt is er niks aan de hand.
Je maakt me nu echt wel nieuwsgierig. We zien graag een fotoquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij is TE lelijk om een foto van te plaatsen
Ja heb al zo'n plaid gekochtquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:01 schreef Amarantha het volgende:
Ach als hij maar lekker zitEventueel een dekentje over de bank heen, zie je er niks meer van.
Je wilt ze ook niet tegen je hebben in ieder geval. Die kernangst heeft het westen ook gewoon deels gecreerdquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, want Iran is een betrouwbare handelspartner wat dat betreft.
Nu help je ze alleen verder het zadel in tegen je.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wilt ze ook niet tegen je hebben in ieder geval. Die kernangst heeft het westen ook gewoon deels gecreerd
Die inspecteurs krijgen volledige toegang tot de kerncentrales. Als er ook maar iets is wat hun niet bevalt zijn die sancties er binnen no time weer hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nu help je ze alleen verder het zadel in tegen je.
Niet als er genoeg belangen zijn om flink geld te pakken met de handel.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die inspecteurs krijgen volledige toegang tot de kerncentrales. Als er ook maar iets is wat hun niet bevalt zijn die sancties er binnen no time weer hoor
Spuit m FC Groningen groenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja heb al zo'n plaid gekocht
Maar de bank is wel in goede staat, maar gewoon een hele lelijke kleur
Nja, het is toch altijd afwachtenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Verwachten dat Iran sowieso openheid geeft is te naief voor woorden
Maar met vrienden als Iran heb je ook geen vijanden nodig.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, het is toch altijd afwachtenAls die sancties gebleven waren had het ook kunnen escaleren.
De bank staat garant voor zitgenot in optima formaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot ik er op kan zitten.
Ik heb dat gisteren ook gedaan, ik had maar 150 ofzo.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:16 schreef Toto69 het volgende:
196 landen opdreunen binnen 9 minuten inmiddels, KS Are you watching![]()
Typische mensen die niet nagedacht hebben over de kosten van een huisdier maar lekker impulsief kopenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:17 schreef Amarantha het volgende:
Ik zie altijd op FB mensen vragen om gratis spullen voor de huisdier. Maar ik vraag me altijd af hoe ze het dan doen met dierenartskosten enz.
Ik weet ze nu allemaalquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb dat gisteren ook gedaan, ik had maar 150 ofzo.
Ik had een paar keer een klein geschil met hoe je namen van landen in het Engels schrijft maar er zijn alsnog wel landjes in Oceanië of Afrika die je gemakkelijk vergeet.
Volgens mij passen jullie goed bij elkaarquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet ze nu allemaal![]()
ik droom er zowat over
Fgodin oefent ook en die haalt ook steeds hoger
Ook leren we alle vlaggen uit onze kop
En we praten in codetaal
bijv. Burundi, Oman, Ecuador = boe
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij passen jullie goed bij elkaar
Groetjes Jordanië Oman Honduras Armenië Namibië Namibië Ecuador Seychellen
Micronesia, Fiji, Palau, Kiribatiquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:21 schreef Paxcon het volgende:
Ik had laatst 104 bij die quiz
ben erg slecht in afrikaanse landen en al die ministaatjes is sowieso geen beginnen aan
Oekraine ?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]baas
Ja klikt wel heel leuk![]()
Groetjes Togo Oman Tanzania Oman
Jammer dat Oman het enige land met een O is volgens mij
Ik faalde vooral met Centraal Afrikaanse landjesquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:21 schreef Paxcon het volgende:
Ik had laatst 104 bij die quiz
ben erg slecht in afrikaanse landen en al die ministaatjes is sowieso geen beginnen aan
Die heb ik ook allemaal, al vergeet ik Comoros wel eensquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik faalde vooral met Centraal Afrikaanse landjes
Oost-Timor is er toch ook?quote:
Ja boeiend. Ze zijn er dus welquote:
Ik erger mij best wel aan dat soort mensenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Typische mensen die niet nagedacht hebben over de kosten van een huisdier maar lekker impulsief kopen
Sowieso dat geschooier van mensen op facebook.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:27 schreef Amarantha het volgende:
Bedoel als je geen 10 euro hebt voor een kattenbak en voerbakje dan denk ik dat dat soort mensen hun huisdier weer dumpen als het ziek wordt.
Wat een volk komt daar altijd op af inderdaadquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso dat geschooier van mensen op facebook.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Of toen mensen 2e hands deo rollers gingen aanbieden op facebook.
Over nek gegaan
Over nek gegaan
Whutquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:30 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zal Rudolf even het idee mailenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Awesome. Misschien kunnen jullie je wel aanmelden, bij Rudolf ofzo.
Zou kijken/10.
Hallo Tootquote:
Ziet er strak uit hoor.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had je m`n mooi gelegde vloertje nog gezien op Facebook?
Het ging over het kaartje en wat je ervan zou vinden.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd op welke manier?
Ging het weer over de namen van jullie kinderen?
Ik heb overigens naar de brievenbus gegaan en ik heb inderdaad een kaartje gevonden
Ik ga 'm nu open maken!
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zeer mooi kaartje KS![]()
Helaas zie ik Oscar over twee weken pas weer, maar dan zal ik 'm zeker aaien
Ik heb de shirts in ieder geval al liggen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik voorzie een grote FOK! culinaire show.
Met KS als Ainsley.
Groundhog Dayquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:34 schreef Toto69 het volgende:
Man beleeft al 10 jaar dezelfde dag opnieuw
wtf
Ik haal nu ook 196/196 bij de jetpunk landen quizquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal Rudolf even het idee mailen
[..]
Hallo Toot
[..]
Ziet er strak uit hoor.
Helemaal zelf gelegd?
[..]
Het ging over het kaartje en wat je ervan zou vinden.
[..]
De mevrouw achter de balie keek erg raar toen ik een kaart met Jessica vroeg.
[..]
Ik heb de shirts in ieder geval al liggen.
Over nek gegaan
Nee haha. Zo technisch ben ik ook niet. Vriend van m`n ma heeft meeste werk gedaan.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Hallo Toot
[..]
Ziet er strak uit hoor.
Helemaal zelf gelegd?
[..]
[..]
[..]
Wat? Waarnaar moet ik kijken?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:16 schreef Toto69 het volgende:
196 landen opdreunen binnen 9 minuten inmiddels, KS Are you watching![]()
Ik doe er nu 9 minuten overquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat? Waarnaar moet ik kijken?
Op zijn snelst kon ik het binnen 7 minuten typen. Pratend gaat het iets sneller.
Maak eens filmpje danquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik doe er nu 9 minuten over
Gewoon, wees trots op me bby
Ik ben trotsquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik haal nu ook 196/196 bij de jetpunk landen quiz
Ben je trots op me?
Heb je wel goed meegekeken? Kun je het volgende keer zelf doenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee haha. Zo technisch ben ik ook niet. Vriend van m`n ma heeft meeste werk gedaan.
Doe maarquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben trots
Ik heb hem al maanden niet gedaan, eens kijken of het me nog lukt na de lunch
[..]
Heb je wel goed meegekeken? Kun je het volgende keer zelf doen
Vanwaar ineens de behoefte om alle landen te kennen trouwens?quote:
Ik haalde steeds ~150, en dat vond ik stom.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vanwaar ineens de behoefte om alle landen te kennen trouwens?
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Buiten de anglosaxon godenlanden heb je niets nodig
ENGLAND ENGLAND ENGLAND
Ja ik weet ook wel hoe het moet opzich.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben trots
Ik heb hem al maanden niet gedaan, eens kijken of het me nog lukt na de lunch
[..]
Heb je wel goed meegekeken? Kun je het volgende keer zelf doen
Elke zichzelf respecterende kaartenzaak verkoopt Jessica kaartjes.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Hallo Toot
[..]
Ziet er strak uit hoor.
Helemaal zelf gelegd?
[..]
[..]
[..]
Sinds wanneer is het niet meer "stronk"?quote:
Anders gewoon zeil nemen toch. Lekker eenvoudig schoon te houden.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik weet ook wel hoe het moet opzich.
Maar ik kan planken niet heel secuur recht zagen enzo. Dat wordt drama
Zo technologisch geavanceerd ben ik nog niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
E
[..]
Elke zichzelf respecterende kaartenzaak verkoopt Jessica kaartjes.
Ik maak ze meestal zelf via de Hema wenskaarten service
Ja maar is wel lelijk. Er lag eerst tapijt in, is wel zacht maar ook kut met schoonmaken.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het niet meer "stronk"?
[..]
Anders gewoon zeil nemen toch. Lekker eenvoudig schoon te houden.
[..]
Zo technologisch geavanceerd ben ik nog niet.
nu 196 met 4:04 overquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat ben ik ook niet echt maar voor Jess heb ik het over.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dan weet je gewoon dat je in het godenland Engeland bentquote:
Ik vind dat echt wel ranzig, sorryquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan weet je gewoon dat je in het godenland Engeland bent
Netjes hoor.quote:
Hoofdsteden nee, daar ben ik zo bagger slecht in joh. Vlaggen een beetje.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Netjes hoor.
Lukken de hoofdsteden en vlaggen ook al?
Hoofdsteden kwam ik ongeveer tot 150-160 geloof ik. Teveel die gewoon niet bleven hangen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoofdsteden nee, daar ben ik zo bagger slecht in joh. Vlaggen een beetje.
beginnen altijd pas te laat met streamenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:12 schreef Fok-it het volgende:
Waarom wordt Tourgenot niet uitgezonden op de site van NOS
2 uur toch?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beginnen altijd pas te laat met streamen
Ja klopt. Vlaggen zijn lastigquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoofdsteden kwam ik ongeveer tot 150-160 geloof ik. Teveel die gewoon niet bleven hangen.
De vlaggen zijn teveel die op elkaar lijken. Die Afrikaanse en Arabische vlaggenWas altijd beetje gokken daar.
begint nuquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:12 schreef Fok-it het volgende:
Waarom wordt Tourgenot niet uitgezonden op de site van NOS
quote:
Ik zap een beetje van de Poolse zender, naar de Britse zender, naar de Duitse zender naar de Nederlandse zender tijdens een etappe.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja zolang ze de slotklim wel beeld hebben vind ik het goed.
Dat wordt genot
-Deze livestream is op dit moment niet live-quote:
Ik wil ook schotelquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zap een beetje van de Poolse zender, naar de Britse zender, naar de Duitse zender naar de Nederlandse zender tijdens een etappe.
Nog 1 dag schotelgenot.
Mijn verloofde wil geen schotel als we verhuizenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil ook schotel
Maar mijn huis heeft niet eens tv-aansluiting#antigenot
http://www.npo.nl/live nu nog interviewtje, over paar minuten livequote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
-Deze livestream is op dit moment niet live-
Kan dat niet op een andere manier dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik snap ook niet dat mensen over schotels klagen, meestal hangen ze toch aan flats en appartementen die al kaolo lelijk zijn
Een beetje ontvangst heb je otch wel 80cm nodigquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan dat niet op een andere manier dan?Of krijg je er altijd zo`n groot en schuwlelijk ding bij?
Ja, dat schuwlelijke ding is nu eenmaal de schotelquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan dat niet op een andere manier dan?Of krijg je er altijd zo`n groot en schuwlelijk ding bij?
En dit jaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, dat schuwlelijke ding is nu eenmaal de schotel
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:19 schreef Lokasenna het volgende:
Vriend van mijn moeder probeert me een tv te slijten voor als ik ga verhuizen, heb al 4 keer gezegd dat ik hem niet hoef.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, dat schuwlelijke ding is nu eenmaal de schotel
Zo werkt een schotel nietquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ja dat snap ik.
Maar dat ze niet gewoon kastje hebben ofzo met het bereik van een schotel
Nee joh, ik kom alleen maar soms parasiteren, we zijn pas romantisch geengageerd sinds decemberquote:
Ah gezelligquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee joh, ik kom alleen maar soms parasiteren, we zijn pas romantisch geengageerd sinds december
Nou ja, volgende maand eerst internet fixen. Datis zo mogelijk nog slechter dan ik vroeger hadquote:
Ik woon nog in studentenhuis.quote:
Hier ook vies slecht internet.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, volgende maand eerst internet fixen. Datis zo mogelijk nog slechter dan ik vroeger had
En magnetron, fiets en keukenkastjes.
Duur maandje weer
Sterkte.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Geen laptop mee op vakantie.
Dat worden bittere tijden.
Anders word ie toch wel gestolen.quote:
Niet naar plaatsen gaan waar negers wonen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Anders word ie toch wel gestolen.
Ik word namelijk altijd beroofd op vakanties.
Zie je eruit als een rijke boi?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Anders word ie toch wel gestolen.
Ik word namelijk altijd beroofd op vakanties.
Oh dan kan ik helaas niet meer naar mn ouders of naar mn eigen huis straksquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet naar plaatsen gaan waar negers wonen.
Eigenlijk altijd gewoon gepikt van hotelkamer of wat dan ook.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zie je eruit als een rijke boi?
Is mij nog nooit overkomen.
!!quote:
terecht zou het ook niet willenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh dan kan ik helaas niet meer naar mn ouders of naar mn eigen huis straks
#struggle
Ik blijf wel in Polen na augustus.
Hoe is het salaris daar?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien kun je ook naar Polen komen KS.
Beetje les geven op internationale school
Waarschijnlijk best goed als je daadwerkelijk op een internationale expat school zou les geven.quote:
In Katwijk niet in ieder geval.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hebben ze in de bible belt al negers.
Kibbeling.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Katwijk niet in ieder geval.
Ik dacht het wel bij iemand maar was zwartgeblakerde kibbeling
In Veluweland enkel geadopteerde.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hebben ze in de bible belt al negers.
Denk vanavond eten. Wel zin inquote:
In Polen hebben we Vietnamezenquote:
De leef is duurquote:
zag laatst bij kraam.quote:
Klein bakje 3.50 volgens mij. Maar saus erbij is al 4 euro jaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zag laatst bij kraam.
een fatsoenlijk bakje koste al 5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |