begint nuquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:12 schreef Fok-it het volgende:
Waarom wordt Tourgenot niet uitgezonden op de site van NOS
quote:
Ik zap een beetje van de Poolse zender, naar de Britse zender, naar de Duitse zender naar de Nederlandse zender tijdens een etappe.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja zolang ze de slotklim wel beeld hebben vind ik het goed.
Dat wordt genot
-Deze livestream is op dit moment niet live-quote:
Ik wil ook schotelquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zap een beetje van de Poolse zender, naar de Britse zender, naar de Duitse zender naar de Nederlandse zender tijdens een etappe.
Nog 1 dag schotelgenot.
Mijn verloofde wil geen schotel als we verhuizenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil ook schotel
Maar mijn huis heeft niet eens tv-aansluiting#antigenot
http://www.npo.nl/live nu nog interviewtje, over paar minuten livequote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
-Deze livestream is op dit moment niet live-
Kan dat niet op een andere manier dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik snap ook niet dat mensen over schotels klagen, meestal hangen ze toch aan flats en appartementen die al kaolo lelijk zijn
Een beetje ontvangst heb je otch wel 80cm nodigquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan dat niet op een andere manier dan?Of krijg je er altijd zo`n groot en schuwlelijk ding bij?
Ja, dat schuwlelijke ding is nu eenmaal de schotelquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan dat niet op een andere manier dan?Of krijg je er altijd zo`n groot en schuwlelijk ding bij?
En dit jaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, dat schuwlelijke ding is nu eenmaal de schotel
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:19 schreef Lokasenna het volgende:
Vriend van mijn moeder probeert me een tv te slijten voor als ik ga verhuizen, heb al 4 keer gezegd dat ik hem niet hoef.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, dat schuwlelijke ding is nu eenmaal de schotel
Zo werkt een schotel nietquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ja dat snap ik.
Maar dat ze niet gewoon kastje hebben ofzo met het bereik van een schotel
Nee joh, ik kom alleen maar soms parasiteren, we zijn pas romantisch geengageerd sinds decemberquote:
Ah gezelligquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee joh, ik kom alleen maar soms parasiteren, we zijn pas romantisch geengageerd sinds december
Nou ja, volgende maand eerst internet fixen. Datis zo mogelijk nog slechter dan ik vroeger hadquote:
Ik woon nog in studentenhuis.quote:
Hier ook vies slecht internet.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, volgende maand eerst internet fixen. Datis zo mogelijk nog slechter dan ik vroeger had
En magnetron, fiets en keukenkastjes.
Duur maandje weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |