Wodka?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga vriendin echt volgieten met drank en dan ga ik zelf lekker pitten
Kan je wel kopen achter douanequote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:37 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Kan je drank in een vliegtuig krijgen? Bier, wist ik maar echt sterke drank.
Ik dronk altijd wijn in vliegtuigenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:37 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Kan je drank in een vliegtuig krijgen? Bier, wist ik maar echt sterke drank.
Ze willen toch geen dronken gasten in zo'n vliegtuig.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik dronk altijd wijn in vliegtuigen
Daarom na de douane al even een paar glazen nemen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:39 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ze willen toch geen dronken gasten in zo'n vliegtuig.
Moet je ook niet doen. Water is best.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zou meteen misselijk raken van de drank tijdens het vliegen
Pff dat wodka tikt er wel in zeg. Mijn oma dronk halve litersquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom na de douane al even een paar glazen nemen.
#voorbereiden
Elan weet.
Muah wel ludiek, wij deden het ook 4 seizoenen op rij met gifjes van Feyenoord en PSVquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat plaatje vind je mateloos irritant he
Hoezo niet doen.quote:
Wel paar keer geweigerd ja bij Ryanair te dronken en in Turkijke omdat visum weg was + dronken + koffer kon niet dichtquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom na de douane al even een paar glazen nemen.
#voorbereiden
Elan weet.
Zeker. Zou ook geen drugs doen daar in het vliegtuig.quote:
geslapen op het vliegveld?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel paar keer geweigerd ja bij Ryanair te dronken en in Turkijke omdat visum weg was + dronken + koffer kon niet dicht
24 uur moeten wachten op volgende vlucht vanaf Bodrum.
Veel mensen krijgen er last van hun maag van in ieder geval. Zal wel met hoogte te maken hebbenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo niet doen.
Vrijwel iedereen die ik ken doen dat
Ik ooit een keer ondersteunt door een lieve stewardess naar mn seat toen ik zo kats bezopen wasquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel paar keer geweigerd ja bij Ryanair te dronken en in Turkijke omdat visum weg was + dronken + koffer kon niet dicht
24 uur moeten wachten op volgende vlucht vanaf Bodrum.
Dat zegt dan wat over de mensen die je kentquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo niet doen.
Vrijwel iedereen die ik ken doen dat
Lijkt me lachen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker. Zou ook geen drugs doen daar in het vliegtuig.
Stel je voor dat je high bent in een vliegtuig
Gewoon sterke magen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zegt dan wat over de mensen die je kent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |