Ik kan natuurlijk niet achterblijven verderquote:
Soms hebben we het ook over jou, maar Johannes deelt onze culinaire passie.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jullie zouden het wat meer over mij moeten hebben.
Wie hadden er fittie dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet achterblijven verder
Elan en Fok-it. De twee hartsvriendinnenquote:
Passie voor nasi, toch? Of was dat een andere user?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Soms hebben we het ook over jou, maar Johannes deelt onze culinaire passie.
Stelletje butjes zijn dat ook.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elan en Fok-it. De twee hartsvriendinnen
Had je m`n mooi gelegde vloertje nog gezien op Facebook?quote:
Dat zijn Johannes en ik, ja. Passie voor nasi klinkt als de titel van een 24 kitchen programma van ons.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Passie voor nasi, toch? Of was dat een andere user?
Ben nog niet op fb geweest. Ik zal straks even kijken na boodschappen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had je m`n mooi gelegde vloertje nog gezien op Facebook?
Awesome. Misschien kunnen jullie je wel aanmelden, bij Rudolf ofzo.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zijn Johannes en ik, ja. Passie voor nasi klinkt als de titel van een 24 kitchen programma van ons.
Hoi KS.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben nog niet op fb geweest. Ik zal straks even kijken na boodschappen.
Ga jij dan een kookprogramma maken over appels?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Awesome. Misschien kunnen jullie je wel aanmelden, bij Rudolf ofzo.
Zou kijken/10.
Nu ben ik wel benieuwd op welke manier?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is correct. We hadden het zojuist wederom over je.
Nasi is zowel de passie van mij als van Iwanius, users mogen zelf oordelen wat er beter isquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Passie voor nasi, toch? Of was dat een andere user?
Goeie.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga jij dan een kookprogramma maken over appels?
Cool, and then I can be anusquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik voorzie een grote FOK! culinaire show.
Met KS als Ainsley.
Ik heb net twee lekkere kaasbroodjes gegetenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb een bak kersen, ik denk dat ik die helemaal leeg ga eten.
Doe anders eens pics van je bankquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb net twee lekkere kaasbroodjes gegeten
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe anders eens pics van je bank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |