Waar?quote:
Hallo Eppiequote:
Hey KSquote:
Oh dat valt allemaal wel meequote:
verdomme hard gelachenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:07 schreef Fok-it het volgende:
Hallo Tom,
Als je naar Kont live wilt verwijs ik je naar de fora van SEX en KPD haha xd beetje vieze game xd
Groetjes Henk
wie zou die nu hebben gemaakt bahbahbahquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel vrij veel TR's
of mag ik dat niet zeggen?
Dat is correct. We hadden het zojuist wederom over je.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey KS
Ik heb geruchten gehoord dat het bij jullie thuis wel eens over mij gaat, kan dat kloppen?
Oh dat weet ik nietquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel vrij veel TR's
of mag ik dat niet zeggen?
Jullie zouden het wat meer over mij moeten hebben.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is correct. We hadden het zojuist wederom over je.
Stel NSB'ersquote:
Ik kan natuurlijk niet achterblijven verderquote:
Soms hebben we het ook over jou, maar Johannes deelt onze culinaire passie.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jullie zouden het wat meer over mij moeten hebben.
Wie hadden er fittie dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet achterblijven verder
Elan en Fok-it. De twee hartsvriendinnenquote:
Passie voor nasi, toch? Of was dat een andere user?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Soms hebben we het ook over jou, maar Johannes deelt onze culinaire passie.
Stelletje butjes zijn dat ook.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elan en Fok-it. De twee hartsvriendinnen
Had je m`n mooi gelegde vloertje nog gezien op Facebook?quote:
Dat zijn Johannes en ik, ja. Passie voor nasi klinkt als de titel van een 24 kitchen programma van ons.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Passie voor nasi, toch? Of was dat een andere user?
Ben nog niet op fb geweest. Ik zal straks even kijken na boodschappen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had je m`n mooi gelegde vloertje nog gezien op Facebook?
Awesome. Misschien kunnen jullie je wel aanmelden, bij Rudolf ofzo.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zijn Johannes en ik, ja. Passie voor nasi klinkt als de titel van een 24 kitchen programma van ons.
Hoi KS.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben nog niet op fb geweest. Ik zal straks even kijken na boodschappen.
Ga jij dan een kookprogramma maken over appels?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Awesome. Misschien kunnen jullie je wel aanmelden, bij Rudolf ofzo.
Zou kijken/10.
Nu ben ik wel benieuwd op welke manier?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is correct. We hadden het zojuist wederom over je.
Nasi is zowel de passie van mij als van Iwanius, users mogen zelf oordelen wat er beter isquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Passie voor nasi, toch? Of was dat een andere user?
Goeie.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga jij dan een kookprogramma maken over appels?
Cool, and then I can be anusquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik voorzie een grote FOK! culinaire show.
Met KS als Ainsley.
Ik heb net twee lekkere kaasbroodjes gegetenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb een bak kersen, ik denk dat ik die helemaal leeg ga eten.
Doe anders eens pics van je bankquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb net twee lekkere kaasbroodjes gegeten
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe anders eens pics van je bank
Hij is TE lelijk om een foto van te plaatsenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe anders eens pics van je bank
Terecht deal van niksquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:57 schreef Fok-it het volgende:
Heuj atoomakkoord met IranVerrassend
Israel meteen janken
Een bank van 15 euro wint geen schoonheidsprijs normaal gesproken neequote:
Zolang er maar genoeg controle op komt is er niks aan de hand.quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij is TE lelijk om een foto van te plaatsen
Ja, want Iran is een betrouwbare handelspartner wat dat betreft.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang er maar genoeg controle op komt is er niks aan de hand.
Je maakt me nu echt wel nieuwsgierig. We zien graag een fotoquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij is TE lelijk om een foto van te plaatsen
Ja heb al zo'n plaid gekochtquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:01 schreef Amarantha het volgende:
Ach als hij maar lekker zitEventueel een dekentje over de bank heen, zie je er niks meer van.
Je wilt ze ook niet tegen je hebben in ieder geval. Die kernangst heeft het westen ook gewoon deels gecreerdquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, want Iran is een betrouwbare handelspartner wat dat betreft.
Nu help je ze alleen verder het zadel in tegen je.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wilt ze ook niet tegen je hebben in ieder geval. Die kernangst heeft het westen ook gewoon deels gecreerd
Die inspecteurs krijgen volledige toegang tot de kerncentrales. Als er ook maar iets is wat hun niet bevalt zijn die sancties er binnen no time weer hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nu help je ze alleen verder het zadel in tegen je.
Niet als er genoeg belangen zijn om flink geld te pakken met de handel.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die inspecteurs krijgen volledige toegang tot de kerncentrales. Als er ook maar iets is wat hun niet bevalt zijn die sancties er binnen no time weer hoor
Spuit m FC Groningen groenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja heb al zo'n plaid gekocht
Maar de bank is wel in goede staat, maar gewoon een hele lelijke kleur
Nja, het is toch altijd afwachtenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Verwachten dat Iran sowieso openheid geeft is te naief voor woorden
Maar met vrienden als Iran heb je ook geen vijanden nodig.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, het is toch altijd afwachtenAls die sancties gebleven waren had het ook kunnen escaleren.
De bank staat garant voor zitgenot in optima formaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot ik er op kan zitten.
Ik heb dat gisteren ook gedaan, ik had maar 150 ofzo.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:16 schreef Toto69 het volgende:
196 landen opdreunen binnen 9 minuten inmiddels, KS Are you watching![]()
Typische mensen die niet nagedacht hebben over de kosten van een huisdier maar lekker impulsief kopenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:17 schreef Amarantha het volgende:
Ik zie altijd op FB mensen vragen om gratis spullen voor de huisdier. Maar ik vraag me altijd af hoe ze het dan doen met dierenartskosten enz.
Ik weet ze nu allemaalquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb dat gisteren ook gedaan, ik had maar 150 ofzo.
Ik had een paar keer een klein geschil met hoe je namen van landen in het Engels schrijft maar er zijn alsnog wel landjes in Oceanië of Afrika die je gemakkelijk vergeet.
Volgens mij passen jullie goed bij elkaarquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet ze nu allemaal![]()
ik droom er zowat over
Fgodin oefent ook en die haalt ook steeds hoger
Ook leren we alle vlaggen uit onze kop
En we praten in codetaal
bijv. Burundi, Oman, Ecuador = boe
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij passen jullie goed bij elkaar
Groetjes Jordanië Oman Honduras Armenië Namibië Namibië Ecuador Seychellen
Micronesia, Fiji, Palau, Kiribatiquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:21 schreef Paxcon het volgende:
Ik had laatst 104 bij die quiz
ben erg slecht in afrikaanse landen en al die ministaatjes is sowieso geen beginnen aan
Oekraine ?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]baas
Ja klikt wel heel leuk![]()
Groetjes Togo Oman Tanzania Oman
Jammer dat Oman het enige land met een O is volgens mij
Ik faalde vooral met Centraal Afrikaanse landjesquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:21 schreef Paxcon het volgende:
Ik had laatst 104 bij die quiz
ben erg slecht in afrikaanse landen en al die ministaatjes is sowieso geen beginnen aan
Die heb ik ook allemaal, al vergeet ik Comoros wel eensquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik faalde vooral met Centraal Afrikaanse landjes
Oost-Timor is er toch ook?quote:
Ja boeiend. Ze zijn er dus welquote:
Ik erger mij best wel aan dat soort mensenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Typische mensen die niet nagedacht hebben over de kosten van een huisdier maar lekker impulsief kopen
Sowieso dat geschooier van mensen op facebook.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:27 schreef Amarantha het volgende:
Bedoel als je geen 10 euro hebt voor een kattenbak en voerbakje dan denk ik dat dat soort mensen hun huisdier weer dumpen als het ziek wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |